Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa katsomaan kaverin vauvaa

Vierailija
06.01.2019 |

Mitä viemisiä vien? Pää lyö tyhjää. Mistä olit kiitollinen, mikä oli turhaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ruokaa, valmiiksi täytettyjä voileipiä ja hedelmiä.

Vierailija
2/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin erityisen kiitollinen ruoasta, herkuista ja vauvan merinovillatumpuista. Kaikkein parasta oli seura :) Eli kun vain menet itse paikalle, tärkein on jo tehty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta oli kyllä kassi, jossa oli terveellisiä herkkuja äidille (smoothieita, pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä...). Myös suklaa äidille ja vaate tai viltti vauvalle toimivat. Oikeastaan kaikki muistaminen ilahdutti :)

Vie kahvipullat mennessäsi.

Mikään ei ollut turhaa, mutta leluja vastasyntynyt ei ehkä vielä tarvitse.

Vierailija
4/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisubody oli itselleni mieluisin. Neutraalin värinen hillitty kaunis vaate, se on vieläkin tallella vaikka pikkuvauvoja ei tähän perheeseen enää luultavasti tule.

Kauniit harsoliinat ovat myös hyödyllisiä.

Vierailija
5/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit viedä lahjakortin, jossa on lupaus hoitaa vauvaa, kun tulee tarvetta. Se tulee takuulla tarpeeseen ennemmin tai myöhemmin. Joku kiva ruokakin olisi mukava. Ei leluja misssän tapauksessa. Jos haluat välttämättä ostaa vaatteen, osta 1-vuotiaan kokoa. Kaikki muut tuovat kumminkin pienempiä kokoja ja vauva kasvaa niistä nopeasti ulos.

Vierailija
6/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä ei siis kuvioissa, jos syötävää pitää viedä? Vai isänä mieslapsi, jolle pitää kokata? Toki herkkua voi viedä molemmille vanhemmille.

Vierailija
7/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain nättiä käytännöllistä vaatetta vauvalle. En mä ainakaan mitään ruokaa ois kaivannut.

Vierailija
8/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen isä ei siis kuvioissa, jos syötävää pitää viedä? Vai isänä mieslapsi, jolle pitää kokata? Toki herkkua voi viedä molemmille vanhemmille.

No meillä mies oli päivät töissä ja illalla vauvan kanssa, jotta minä sain levätä hetken. Ruoanlaitto olisi vienyt aikaa ja energiaa, joita ekoina kuukausina oli muutenkin naftisti, joten kyllä valmiina tuotu ruoka ainakin meillä ilahdutti kovasti.

Vierailija
9/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippoja vauvalle ja äidille paketti kahvia ja lajitelmä keksejä ja pullaa niin ei tarvitse miettiä tarjoiluja

Vierailija
10/10 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain pitänyt viedä? En vienyt mitään kun ystäväni vauvaa kävin katsomassa. Ristiäisissä vein lahjan.