Olen menossa katsomaan kaverin vauvaa
Mitä viemisiä vien? Pää lyö tyhjää. Mistä olit kiitollinen, mikä oli turhaa?
Kommentit (10)
Itse olin erityisen kiitollinen ruoasta, herkuista ja vauvan merinovillatumpuista. Kaikkein parasta oli seura :) Eli kun vain menet itse paikalle, tärkein on jo tehty!
Ihaninta oli kyllä kassi, jossa oli terveellisiä herkkuja äidille (smoothieita, pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä...). Myös suklaa äidille ja vaate tai viltti vauvalle toimivat. Oikeastaan kaikki muistaminen ilahdutti :)
Vie kahvipullat mennessäsi.
Mikään ei ollut turhaa, mutta leluja vastasyntynyt ei ehkä vielä tarvitse.
Kietaisubody oli itselleni mieluisin. Neutraalin värinen hillitty kaunis vaate, se on vieläkin tallella vaikka pikkuvauvoja ei tähän perheeseen enää luultavasti tule.
Kauniit harsoliinat ovat myös hyödyllisiä.
Voit viedä lahjakortin, jossa on lupaus hoitaa vauvaa, kun tulee tarvetta. Se tulee takuulla tarpeeseen ennemmin tai myöhemmin. Joku kiva ruokakin olisi mukava. Ei leluja misssän tapauksessa. Jos haluat välttämättä ostaa vaatteen, osta 1-vuotiaan kokoa. Kaikki muut tuovat kumminkin pienempiä kokoja ja vauva kasvaa niistä nopeasti ulos.
Lapsen isä ei siis kuvioissa, jos syötävää pitää viedä? Vai isänä mieslapsi, jolle pitää kokata? Toki herkkua voi viedä molemmille vanhemmille.
Jotain nättiä käytännöllistä vaatetta vauvalle. En mä ainakaan mitään ruokaa ois kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen isä ei siis kuvioissa, jos syötävää pitää viedä? Vai isänä mieslapsi, jolle pitää kokata? Toki herkkua voi viedä molemmille vanhemmille.
No meillä mies oli päivät töissä ja illalla vauvan kanssa, jotta minä sain levätä hetken. Ruoanlaitto olisi vienyt aikaa ja energiaa, joita ekoina kuukausina oli muutenkin naftisti, joten kyllä valmiina tuotu ruoka ainakin meillä ilahdutti kovasti.
Vaippoja vauvalle ja äidille paketti kahvia ja lajitelmä keksejä ja pullaa niin ei tarvitse miettiä tarjoiluja
Olisiko jotain pitänyt viedä? En vienyt mitään kun ystäväni vauvaa kävin katsomassa. Ristiäisissä vein lahjan.
Vie ruokaa, valmiiksi täytettyjä voileipiä ja hedelmiä.