Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMASUJEN ÄITIENPÄIVÄ**

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yöksi Panacodin ja sillä sain nukuttua hyvin viiteen, kunnes alkoi ihan urakalla pistää korvaan. Että menee sitten mun äitienpäiväaamu päivystyksessä istuessa.. Seitsemältä pitää soittaa sinne ja varata alustavaa aikaa. Tuoreessa muistissa se vapun 3 tunnin jonottaminen, voihan paska! Onneksi nyt voi lähtee yksin eikä tarvi sairaiden lasten kans siellä kökkiä. Mies jo tuumasi illalla,että seuraavalla kerralla ei tarvikaan sitten raskaustestiä tehdä, kun tietäähän sen siitäki, että sulla tulee tuo korvatulehdus :)

Ihanan hiljainen talo! Kaikki nukkuu ja tuo kohta 3-vuotias tuhisee isänsä kainalossa niin autuaan onnellisen näköisenä, että ihan hellyyspuuska iskee kun katsoo.

En nyt muista nikkiä, mutta joillakin oli ns. vaativia lapsia. Voimia kovasti teille!!! Minä olen sanonut vieraammille, kun ovat kauhistelleet että miten jaksan neljännen tehdä, että siinäpä se; meillä on hyvin nukkuvat ja muutenki helpot lapset. No sitä luonteenlujuutta löytyy kyllä kaikista, mutta siis ei mitään allergioita tai perussairauksia kellään, vauvoina olleet perustyytyväisiä (vain kuopuksella oli mahaitkuja, mutta ne loppui heti kun lopetin imettämisen) ja tosiaan kaikki nukkuu sen 12t yössä heräämättä / keskimmäinen voi 1-2 x joinaki öinä herätä. Siinäpä se minun jaksamisen salaisuus.

Jeps, mutta minä alan valmistautua siihen lääkäriajan soittoon ja aamupalaan. Jos vaikka sais ihan rauhassa syödä. Huomen aamuna heti klo 8 neuvola, jee.

Mianni 17+1

Vierailija
2/6 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan jaksanut kirjoitella, kun on jo tuo yksi " oma" ryhmä --> kutut, jos joku muistaa kuumeilupuolelta. Käyn kuitenkin aina välillä lukemassa mitä samoissa menijöille kuuluu.

Meillä oli rakenneultra pe ja kaikki oli hienosti!:) Painoa oli juuri oikean verran (246g) ja muutenkin koko vastasi viikkoja. Sukupuoli saatiin selville, mutten täällä sitä viitsi paljastaa, kun tutut tietää nicin... ;)

Potkut on jo suht voimakkaita, isäkin ne tuntee, jos jaksaa vaan pitää kättä vatsalla:) Päivittäin on muutama pitkä jakso ja sitten niitä yksittäisiä silloin tällöin.

A & Kirppu h19+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äitiliinit, olikos hyvää kakkua ;) Kai teistä nyt aika moni sai tänään sitä kuningatar-kohtelua lapsilta ja isiltä??!

Täällä sitten äsken itkuksi meni, kun masussa vaan tuntuu olevan niin hiljaista;( Kuitenkin niitä liikkeitä tuntuu, mutta vaimeammin ja harvemmin kuin tässä aiemmin.No, eilen teille lupasin olla hermoilematta, mutta minkäs sitä voi kun alkaa miettimään kaikkea kamalaa:( *TYHMÄ MINÄ* Onhan toki mahdollista, että vauva potkii selkäpuolelle ja olen yrittänyt itselleni järkeillä asian juuri tällä lailla.

Kyllä hän siellä äskenkin muljasi...tai parhaillaan muljaa eli ei PITÄISI olla huolissaan. Ihan itteekin harmitta tällanen turha murehtiminen :( Olisi varmaan ihan järkevää hankkia se kotidoppleri :D:D:D Saisi ainakin mielenrauhan, kun kuulisi masukin sydämen jumputuksen aina halutessaan.

Muutoin täällä voidaan mainiosti :) Vapaapäivä ja kaikkee! Tarvis tästä laittaa itteni kuntoon ja lähteä tervehtimään äippää. En vaan ole vielä hänelle mitään käynyt ostamassa, varmaan päädyn taas " tylsään" kukkaseen kuten ennenkin.

Mies on autokisoissa, pitäisi tulla siinä viimeistään viideltä, kun ollaan luvattu mennä anopin ja appiukon luokse syömään.

Ja samalla kerralla joudun kohtaamaan ne vauvanvaatteet, jotka anoppi on pessyt (ne 26 vuotta vanhat mistä jo aiemmin puhelin....). Katotaan josko sieltä joku varteenotettava löytyisi ihan anopin mieliksi:D

Että on hartiat kipeinä, isäntä hieroi eilen niitä saunassa ja nyt on niin kosketusarkana:) No mutta hieronta teki oikein hyvää taas pitkästä aikaa. En ole " laillisella" hierojalla käynyt aikoihin. Jossain vaiheessa kävin ihan säännöllisestikin.

Jepsistä, mutta tää lähtee nyt laittautumaan. Nauttikaahan nyt tästä äitien omasta päivästä koko rahan edestä ;) Mäkin sitte ens vuonna!

Iloista päivää!!

Toivottelee: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 19+0...

JEE!!!! " VAPISE PUOLIVÄLI-TÄÄLTÄ TULLAAN!!!" :D

Vierailija
4/6 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan raato olo vaikka suht hyvin nukuinkin. Kuopus nukkui kerrankin pitkään noustiin n.klo 9.30 ylös. Mies ja esikoinen viel mökillä kohta niiden pitäis jo kotiutua kun täytyis mummot ym kiertää..

Meillä nuo lapset osaa olla aika vaativia.. Esikoisel joku 4v uhma menos (7/02) ja kuopuksel nyt alkanut näkymään myös kunnon uhman merkkejä (10/04) :( saa nähdä miten tulee jaksamaan..

Esikoisen kanssa sujui hyvin kun kuopus syntyi mut nyt pelottaa miten pärjään kahden uhma ikäisen ja vauvan kans.. apuva :)

Masukki aloitti illal klo.23 potkunyrkkeily harkat joten uni ei meinannut tulla millään kun yritin hyvää asentoa hakea.

JA TÄMÄ HITON SELKÄ SÄRKY EI LOPU IKINÄ!

Sit kyssäri: onko muut " herkkiä" tai miten sen ilmaisis.

mulla pyörii mielessä aivan kauheita juttuja.. koko ajan pelkään et mitä jos syttyy tulipalo tai lapsille muuten sattuu jotain pahaa.. tuntuu et olis kauhea stressi päällä koko ajan.

Näin viikonloppuisin kun olen usein yksin kotona ku mies mökillä ni tarkistelen pitkin iltaa et tytöt varmasti nukkuu ja hengittää kierrän kämpän ympäri et kaikki varmasti sammutettu ja liedet pois päältä ym..

Pitäis varmaan päätohtoril koht käydä..

Mut nyt puis :)

T:Hexu ja onni rv 19+6

P.s nyt olen alkanut miettimään tuon vauvan sukupuolta.. kun kerta sanoivat että 90% varmuudella on poika ni uskallankohan nyt sit luottaa tuohon arvioon? olis meinaan sit laitettava ja paljon noita tyttöjen vaatteita myyntiin et tulis tilaa..

5/6 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvät äitienpäivät kaikille meille äideille ja tuleville sellasille ;)

Onpas ollu ihan kiva päivä. Ei mitenkää erikoinen mutta onhan tuota tullu vähän passatuksi :) Nukuin yksin eri huoneessa, jotta ei tarvis esikoisen takia yöllä heräillä. No, heräsinhän kuitenki mutta ei tarvinnu ite nousta tuttia ettimään tai muutakaan tekemään, senku käänsin vaan kylkeä. Totesinkin miehelle että kun näin sain yön paremmin nukuttua, taidanki ottaa tavaksi että nukun ainaki kerran vkossa omassa rauhassa.

Aika kylmä ja sateinen on ollu ilma, mutta käytiin silti ulkoilemassa ja sekin vähän piristi mieltä ja kehoa. Mies teki ruuan ja salaatinki jopa- vaikka yritti minua saada siihen hommaan mutta kieltäydyin kauniisti. :)

Tänään olo on ollu vähän parempi mitä viimeseen kahteen viikkoon ollenkaa. Ei oo niin paljoa heikottanu tai väsyttäny, mutta taidan silti aamulla soitella neuvolaan joskos otettas hg ja rr, saatas selvyyttä mistä uupuminen johtuu vai onko se vaan tätä yleistä väsymystä (jota kyllä epäilen, siis että ei voi olla enää normaalia).

Eipäs tässä muuta.. ei oo kovin runsasta ollu täällä tänään tämä väenpaljous. Mutta tulipa kyllä pahamieli kun joku tuolla kirjotteli että ei mies ja lapset (pienet joten eivät voi asiaan vaikuttaa) oo mitenkää äitienpäivänä muistanu :(

Jääsydän rv 15+5

Vierailija
6/6 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas vierähtänyt useampi viikko kun olen viimeeksi kirjoittanut, aika menee niin nopeaa ja olen muutenkin aika laiska istumaan koneella. En ole pahemmin ehtinyt käydä lukemassa teidän kuulumisiakaan..toivottavasti kaikki voivat oikein paksusti :)

On se vaan hurjan ihana tunne kun vauva potkii..Tunsin tämän uuden vauvan kohdalla liikkeet viikolla 16 ja nyt ne ovat vain voimistuneet..Vointi on ollut kokoajan hyvä, mitä nyt paino nousee kohisemalla..otan huomenna ittiäni niskasta kiinni :) Kuun lopussa on rakenne ultra ja aateltiin ottaa etukäteen selvää että kumpi tuolla masussa metakoi..Tunteet on myös meikämammalla todella pinnalla ja kaikki asiat jotka liittyvät lapsiin, vanhemmuuteen jne. saavat aikaan isot itkut. Tämä äitienpäivä on ollut yhtä onnenitkua tällä mammalla.

Mutta sellaisia kuulumisia tänne. Lupaan yrittää käydä vähän aktiivisemmin kirjoittelemassa.

Autokoulukuulumisia: joo, siellä vielä olen, ens viikon pe kirjalliset ja jos ne menee läpi niin parin viikon päästä inssi..ja vieläkin pelkään silti autolla ajaa :)

T: Öpökäs ja uppis la 10.10