Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti esittelee lapsille aina heti uuden miehensä. Mitä haittaa?

Vierailija
05.01.2019 |

Äiti tapaa uuden miehen, jonka esittelee pian lapsilleen. Osa miehistä muuttaa saman katon alle asumaankin. Suhde kestää muutaman kuukauden, loppuu, ja pian on taas uusi mies kierrossa.

Mitä haittaa lapsille on siitä, että kodissa kiertää miehiä, jotka vaihtuvat aina uudelleen?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on joskus ollut itsekin lapsi joten osaatte kai kuvitella miltä teistä olisi tuntunut jos teidän äitinne olisi toiminut noin

No nimenomaan en osaa kuvitella miltä tuo olisi tuntunut, koska itse olen elänyt lapsuuteni ehjässä ydinperheessä, jossa mummotkin olivat lähellä.

Vielä vähemmän osaan kuvitella kauaskantoisia seurauksia ja vaikutuksia aikuisuuteen saakka. Siksi tein aiheesta aloituksen. Ap

Ai? Etkö tosiaan osaa kuvitella miltä olisi tuntunut jos isäsi olisi häipynyt ja äitisi olisi tuonut vieraita miehiä teille? Outoa mun mielestä jos oot tosissasi. Onko mielestäsi siis mahdollista että asia olisi ollut sinulle ihan ok? Minä tiedän varmuudella että minulle ei todellakaan olisi ollut, vaan ihan hiton traumaattista ja kamalaa! Tiedän sen vaikka en ole joutunut sitä kokemaan. Luulin että muutkin ihmiset osaavat näin itsestäänselviin tilanteisiin liittyviin tunteisiin samaistua, mutta olen kai sitten väärässä.

En ole se, jolle vastasit, mutta silti: minun vanhemmat erosi lopullisesti kun olin 12. Nykyisin olen kolmekymppinen, enkä vieläkään ole nähnyt kummankaan yhtään kumppania. Mutta minä siis en osaa myöskään kuvitella tuota tilannetta, tai miltä se olisi tuntunut. Ymmärrän kyllä, että varmasti hirveältä monen mielestä, mutten yhtään osaa omalta kohdaltani sanoa.

Vierailija
42/43 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä vähemmän osaan kuvitella kauaskantoisia seurauksia ja vaikutuksia aikuisuuteen saakka. Siksi tein aiheesta aloituksen. Ap

Tämä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki äidillä on oikeus olla onnellinen mutta ei lasten kustannuksella. Miehiä voi tapailla muuallakin kuin omassa kodissa.

Itse omen eronnut seitsemän vuotta sitten eikä vielä ole tullut vastaan sellaista miestä jonka olisin halunnut esitellä lapsilleni saati ottaa asumaan kanssamme.

Miten se kulunut aika eroamisesta korreloi sen kanssa voiko jonkun ihmisen esitellä lapsilleen? Ja sulla on voinut olla vain yksi, tai ehkä ei yhtään miestä jonka edes olisit voinut esitellä.