Äiti esittelee lapsille aina heti uuden miehensä. Mitä haittaa?
Äiti tapaa uuden miehen, jonka esittelee pian lapsilleen. Osa miehistä muuttaa saman katon alle asumaankin. Suhde kestää muutaman kuukauden, loppuu, ja pian on taas uusi mies kierrossa.
Mitä haittaa lapsille on siitä, että kodissa kiertää miehiä, jotka vaihtuvat aina uudelleen?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vielä vähemmän osaan kuvitella kauaskantoisia seurauksia ja vaikutuksia aikuisuuteen saakka. Siksi tein aiheesta aloituksen. Ap
Tämä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Toki äidillä on oikeus olla onnellinen mutta ei lasten kustannuksella. Miehiä voi tapailla muuallakin kuin omassa kodissa.
Itse omen eronnut seitsemän vuotta sitten eikä vielä ole tullut vastaan sellaista miestä jonka olisin halunnut esitellä lapsilleni saati ottaa asumaan kanssamme.
Miten se kulunut aika eroamisesta korreloi sen kanssa voiko jonkun ihmisen esitellä lapsilleen? Ja sulla on voinut olla vain yksi, tai ehkä ei yhtään miestä jonka edes olisit voinut esitellä.
En ole se, jolle vastasit, mutta silti: minun vanhemmat erosi lopullisesti kun olin 12. Nykyisin olen kolmekymppinen, enkä vieläkään ole nähnyt kummankaan yhtään kumppania. Mutta minä siis en osaa myöskään kuvitella tuota tilannetta, tai miltä se olisi tuntunut. Ymmärrän kyllä, että varmasti hirveältä monen mielestä, mutten yhtään osaa omalta kohdaltani sanoa.