Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat 30-40v pariskunnat: Mitä teette yleensä viikonloppuisin ?

Vierailija
05.01.2019 |

Eli jätetään nyt ihan kakarat pois tästä kyselystä kun ne vastaa bilettää ja matkustaa ...mutta ihan oikeasti miten saatte ajan kulumaan ?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kuluta aikaa.

Vierailija
2/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin tänään pitkään ja lähettiin lenkille. Suihkuun ja käytiin kaupassa ja tehtiin yhdessä ruokaa ja kohta aletaan katsomaan leffoja. Meillä on paljon tekemistä ja käydään ympäriinsä miehen kanssa. Tossa oli mitä tänään tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein muuten nuo samat paitsi olin salilla. Tylsää...

Vierailija
4/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin tänään naapurikaupungissa museokierroksella kaupassa. Illansuussa mä kävin lenkillä ja mies sillä aikaa siivosi ja laittoi ruokaa. Huomenna käydään parissa kiinnostavassa asuntonäytössä, muuten ei ihmeempiä suunnitelmia.

Vierailija
5/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiä remontoidaan, siivotaan, laitetaan ruokaa, pelataan sulkapalloa, saunotaan, käydään ulkona syömässä...

Mitä lapsiperheet tekee?

Vierailija
6/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei miehen kanssa tai yksinäänkään ikinä tarvitse saada aikaa kulumaan, vapaa-aikaa on ihan liian vähän.

Tänään herättiin aika aikaisin, syötiin pitkän kaavan mukaan aamiaista ja luettiin lehteä. Menimme yhdessä aamusuihkuun joka johti seksiin. Lähdettiin ulos kävelemään, kun aurinkokin näyttäytyi. Juotiin kahvit ja ostettiin ruokaa. Kotona on kokkailtu ja katsottu Netflixiä. Juttelemme ja nauramme paljon, eli ei tarvitse olla erityistä tekemistä. Nyt ollaan eri huoneissa, minä luen kirjaa ja palstailen, mies pelaa.

Vierailija
7/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tehdään pidemmän kaavan mukaan ruokaa tai vähän parempaa aamupalaa mitä arkena, jota syödään rauhassa ilman hoppua. Useimmiten harrastukset vievät ison osan ajasta (liikunta, elokuvat), joinain viikonloppuina käydään syömässä, juhlimassa ulkona tai nähdään ystäviä. Jos jää aikaa niin siivotaan. Viikonloppuisin ehditään myös harrastamaan seksiä virkeämpänä paremmin mitä arkena. Ei käy aika tylsäksi.

Vierailija
8/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kaupassa, ravintolassa syömässä, kokkaan pitkän kaavan mukaan, elokuvissa, uimassa, ulkoilemassa, tehdään remonttia, siivoillaan, tavataan ystäviä, käydään kahvilassa, luetaan, kesällä puuhailla paljon ulkona, hoidetaan kasvimaata/huonetta, itse tykkään askarrella ja mies tykkää rakennella ulkona kaikenlaista. Käydään kalassa, sienessä, marjassa. Vaelletaan. Jne jne

Vierailija
9/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan omia harrastuksia, käydään minilomilla, katsotaan yhdessä elokuvia, laitetaan ruokaa, saunotaan ja käydään tapahtumissa ja juhlissa. Aikaa jutella ja vaihtaa ajatuksia.

Vierailija
10/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään kaupassa, ravintolassa syömässä, kokkaan pitkän kaavan mukaan, elokuvissa, uimassa, ulkoilemassa, tehdään remonttia, siivoillaan, tavataan ystäviä, käydään kahvilassa, luetaan, kesällä puuhailla paljon ulkona, hoidetaan kasvimaata/huonetta, itse tykkään askarrella ja mies tykkää rakennella ulkona kaikenlaista. Käydään kalassa, sienessä, marjassa. Vaelletaan. Jne jne

Käymme myös jonkin verran museoissa, keikoilla ja teatterissa.

Vierailija
11/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kateus herää. Toisaalta ei mitään muistikuvaa, mitä teimme ennen kuin lapsia syntyi.

Kolmen äiti

Vierailija
12/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilutaan kapakoissa ja riidellään. Huomenna tilataan krapulapizzat.

Vierailija
13/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekevät myös töitä viikonloppuna!

Vierailija
14/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tehdään pidemmän kaavan mukaan ruokaa tai vähän parempaa aamupalaa mitä arkena, jota syödään rauhassa ilman hoppua. Useimmiten harrastukset vievät ison osan ajasta (liikunta, elokuvat), joinain viikonloppuina käydään syömässä, juhlimassa ulkona tai nähdään ystäviä. Jos jää aikaa niin siivotaan. Viikonloppuisin ehditään myös harrastamaan seksiä virkeämpänä paremmin mitä arkena. Ei käy aika tylsäksi.

Näin meilläkin, N&M42, aikuinen lapsi asuu omillaan.

Vierailija
15/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannaan kuin kanit

Vierailija
16/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heräsin ysiltä ja lähdin siitä heti (kun sängystä pääsin) jumpalle ja palasin puoli 12 aikaan. Sitten datasin ja laitoin hyvää uunilohta pitkän kaavan reseptillä, kun se oli valmis kello 15, kävin herättään miehen. Syötiin, sen jälkeen oon palstaillu ja katsellu videoita ja reilu tunti sit syötiin taas. Ainoo järkevä oli toi sali ja että viikkasin kuivat pyykit hyllyyn.

Olen nyt yrittänyt vähentää juhlimista ja yleensä pyrin käymään urheilemassa molempina päivinä, siivoilemaan ja tekemään sellasia juttuja mitä arkena ei ole ehtinyt. Tosin sain juuri potkut YT-neuvotteluissa ja olen ollut kuukauden työttömänä, joten aikaa meinaa olla vähän liiaksikin ja tulla tylsää! 

Ollaan 30+31

Vierailija
17/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein muuten nuo samat paitsi olin salilla. Tylsää...

Jos on tylsää, niin tarjoudu jollekin parille lapsenvahdiksi. Sen jälkeen osaat varmasti enemmän arvostaa sitä tylsyyttä.

Vierailija
18/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juostaan nakuna taloa ympäri.

Vierailija
19/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kahdeksalta mutta pötköttelin lukemassa puoli kymppiin asti. Sitten söin aamupalaa ja lähdin jumppaan ja kävin samalla kaupassa.

Mies heräsi sillä aikaa ja söi oman aamupalansa.

Tulin kotiin, menin suihkuun ja leivoin sämpylöitä. Sitten siivottiin yhdessä pari tuntia ja sen jälkeen vähän pötköteltiin sohvalla vierekkäin. Kello tuli viisi, alettiin laittaa yhdessä vähän parempaa ruokaa, siinä vierähti 1,5 tuntia. Syötiin ja sen jälkeen katsottiin leffa. Ei ehditty puuhailemaan mitään sen kummempaa, nopeasti meni päivä.

Vierailija
20/65 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan niin syrjässä, että ollaan vaan kotona. Keitellään kahvia, katsotaan sarjoja, minä neulon ja mies pelaa. Käydään ehkä kaupassa.

(No samaa se on viikollakin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän