Toukotoiveiden sunnuntai! Hyvää äitienpäivää =)
Täällä on jo vähäsen alkanut tapahtumaan, JESS!!!
Illalla seitsemän aikaan alkoi tulla ensimmäiset kipeät supparit, auts! Ne kuitenkin menivät ohi kun lepäsin mutta nytpä ne tulivat takaisin. Saas nähdä, käviskö niin hyvä tuuri, että meille vois äitienpäiväksi oma nyytti tullakin... katsotaan, katsotaan!
Toivottavasti muillakin olisi asiat jo edistyneet, etenkin niillä ketkä sitä kovin toivovat!
Täällä on ollut koko ilta hirvee hulina ulkona, poliiseja ja ambulansseja on riittänyt! Voispa nyt ottaa hatkat laitokselle ja tulla takaisin vasta oma pikkuinen kainalossa, eipä tarttis kuunnella noita tappeluita sun muita! miten voikin niin rauhallinen alue muuttua taistelutantereeksi yhdessä illassa... sen siitä saa kun nuoret pitää kotipippaloita ym. ;)
Kaamee närästys on koko ajan, nyt se ei lähde enää edes maitoa juomalla.
Tänään olen siivonnut ja porannut pari reikää seinään sekä ottanut yhden Microlaxin, kun suoli ei oikein ole toiminut. En nyt sit tiiä, että onko joku näistä edesauttanut näitä suppareita...
Mulla tuli kyllä kaamee paniikki, et ihanko oikeesti mun pitää synnyttää... siis punkee alapäästä ulos jotain " luonnotonta" ... kyllä meinaa vähän pelottaa, eikä kyllä ihan niin vähäkään!!!
Jos ei musta iltaan myöten ole mitään kuulunut, olen varmaan noutamassa beibiämme!
Kurmeli ja Teuvo rv 38+5
Kommentit (26)
Ei taida täällä juhlia äitienpäivää omalta osalta vielä tänä vuonna, mutta enpä sitä nyt viime päivien perusteella odottanutkaan! Onnea kuitenkin kaikille jo äideille ja toki myös meille tuleville :)
Yö meni täälläkin hyvin, eikä merkkiäkään mistään kivuista/suppareista.
Käytiin miehen äitiä ja isoäitiä onnittelemassa ja syömässä hieman kakkua :) Olipa jotakin touhua tähän päivään :)
Nyt taidan mennä sohvalle elokuvaa katselemaan, ellen sitten nukahda siihen.
Jaksamisia kaikille, toivottavasti moni pääsee lähtemään pian synnärille!
auuringo + pampero 39+3
vaikken itseäni osaa oikein vielä äitinä pitää niin kauan kun läjässä ollaan.
Ja tiukasti tunnutaan olevankin, kahteen päivään ei ole näkyny eikä kuulunu ees niitä harkkasuppareita. Viime viikolla tosiaan oli kohdunsuu pehmeä mutta vielä kiinni 1cm.
Keskiviikkona taas uudestaan äitiyspolille, tälle kerralle käski jo ottaa varmuuden vuoksi hammasharjan mukaan (mulla tosiaan matkaa 40km) mutta heti samaan hengenvetoon lisäsi ettei mielellään kuitenkaan käynnistelisi.
Mutta ei mulla oo mitään ongelmia tän ekstraodottelun kanssa, ei tosiaankaan ole itku käynyt mielessäkään!!? Minkäs sille voi, ettei tule, eihän se äidin vika ole! *tsemppaa yliaikaisia*
Itseasiassa tuossa ajattelin, että voisinkin pantata 21. päivään asti niin vaihtuisi horoskooppimerkki ;)
Ja jotenkin, sitä vaan odotti sitä laskettua aikaa ja kun se nyt oli ja meni, niin olo on jotenkin että " no johan se meni" . Välillä ihan unohtaa, että ai niin, masussahan se vielä on :-D
Kaikessa rauhassa kevätauringosta nauttien,
stellis & voitto 40+5
Ammennan siitä vähän itsellenikin :o)
Kiitos tsemppauksista - auttoi ;o)
- E ja rv 41+0 -
Aamokselle nyt kunnon tsempitykset, jaksamista ja supparisäteitä! Toivottavasti huomenna on parempi päivä. Voin vain kuvitella miten pahalta tuntuu.
Onnea kaikille vauvan saaneille, teitä oli taas tullut paljon lisää. Ja hyvää äitienpäivää myös! :)
Sain taas vähän ikävämpiä uutisia vakuutusyhtiöstä perjantaina, eivät suostu korvaamaan toisen koiran kohdunpoistoa. Vaikka se on tulehduksen takia jouduttu poistamaan. En jälleen kerran jaksa ymmärtää tätä meidän huonoa tuuria joka asiassa. Lisäksi luottamus meni kyseiseen vakuutusyhtiöön ja nyt harkitsen vakavasti kaikkien vakuutuksien siirtämistä muualle.
Otti perjantaina niin päähän tuo homma että otin ja siivosin koko talon. Matot tamppasin, imuroin ja pyyhin lattiat. Enkä edes ollut kovin väsynyt sen jälkeen. Johtui varmaan adrenaliinista jota oli veressä kun raivolla siivosin.
Eilen tuli käytyä Oulun koiranäyttelyssä. Olikohan Nasumasu siellä? Miehen kanssa pyörähdettiin päivällä 11-13 aikaan siellä.
Nyt on iltapäivästä lähtien supistellut aika kovasti. Välillä jopa 10 minuutin välein. Sektiopäivään on vielä aikaa, joten ei olisi niin väliksi supistella, mutta minkäpä tälle voi. Jaan mielelläni nämä teille jotka suppareita kaipaavat. Minulla on vielä aikaa odotella.
Jaksamista ja mukavaa illanjatkoa!
Red_Cat & Möykky 38+1
Älä anna periksi sen vakuutusyhtiön kanssa! mikä oli syynä etteivät muka korvaa? minkälainen vakuutus sulla on? Tuntuu oudolta...! Itselläni on käynyt sama tilanne, että tulehduksen takia jouduttiin poistaan ja sain kyllä korvaukset. Oho hypättiin vähän vauva-aiheista, mutta pisti vaan silmään kun käyn teitä toukokuisiakin aina lueskelemassa:-)))
Iloista jatkoa kaikille!!!
Yksi kesäkerttu 34+4
hyvää äitienpäivää nykyisille ja tuleville äideille !
äitienpäivänvietto ei ole oikein innostanut tänä vuonna. mies yritti vähän aamiaista laittaa, mutta siinäpä se. kakku jää syömättä. mulla on edelleen joku kumma vatsapöpö. aamulla tyhjeni vatsa ja koko päivänä ei ole tehnyt mieli syödä, olo on väsynyt, jäseniä särkee ja lämpöäkin on (sori tämä valitus). lisäksi olen itkeskellyt ihan kamalsti tänään. en ymmärrä itsenäni. olen kyllä pettynyt siihen, että laskettu aika meni ja tuli, mutta toisaalta vielähän tässä on aikaa eikä ne vauvat ole ennenkään mahaan jääneet. ja onhan täällä muitakin " yliaikaisia" , joiden toivoisi pääsevän ennen meikäläistä synnyttämään. kai sitä on vaan niin pettynyt, että näinkö tässä kävi, ihan kuin oma keho olisi pettänyt. esikoinen syntyi 38+5 ja sekin varmaan vaikutti mun odotuksiin. mun olotila on ihan kumma. olen ollut pari päivää ihan masentunut. mikään ei huvita, paitsi nukkuminen. toisaalta tämä odottaminen saa mut jännittämään synnytystä ja toisaalta tuntuu ihan utopistiselta, että mun mahasta koskaan mitään syntyiskään. eilen harrastimme seksi ja vähän se supisteluja lisäsi, mutta siinä kaikki. suolihuuhteluakin olen tässä epätoivoissani ajatellut ja vyöhyketerapeutin puh.numeron kaivanut esiin. pitäisiköhän tässä nyt vaan rauhoittua once again ja unohtaa koko synnytys, jos se nyt on mahdollista ?!
äitienpäiväjatkoja kaikille ! ja tsemppejä muille ahistuneille !
aamos 40+2