Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukotoiveiden sunnuntai! Hyvää äitienpäivää =)

14.05.2006 |

Täällä on jo vähäsen alkanut tapahtumaan, JESS!!!

Illalla seitsemän aikaan alkoi tulla ensimmäiset kipeät supparit, auts! Ne kuitenkin menivät ohi kun lepäsin mutta nytpä ne tulivat takaisin. Saas nähdä, käviskö niin hyvä tuuri, että meille vois äitienpäiväksi oma nyytti tullakin... katsotaan, katsotaan!

Toivottavasti muillakin olisi asiat jo edistyneet, etenkin niillä ketkä sitä kovin toivovat!

Täällä on ollut koko ilta hirvee hulina ulkona, poliiseja ja ambulansseja on riittänyt! Voispa nyt ottaa hatkat laitokselle ja tulla takaisin vasta oma pikkuinen kainalossa, eipä tarttis kuunnella noita tappeluita sun muita! miten voikin niin rauhallinen alue muuttua taistelutantereeksi yhdessä illassa... sen siitä saa kun nuoret pitää kotipippaloita ym. ;)

Kaamee närästys on koko ajan, nyt se ei lähde enää edes maitoa juomalla.

Tänään olen siivonnut ja porannut pari reikää seinään sekä ottanut yhden Microlaxin, kun suoli ei oikein ole toiminut. En nyt sit tiiä, että onko joku näistä edesauttanut näitä suppareita...

Mulla tuli kyllä kaamee paniikki, et ihanko oikeesti mun pitää synnyttää... siis punkee alapäästä ulos jotain " luonnotonta" ... kyllä meinaa vähän pelottaa, eikä kyllä ihan niin vähäkään!!!

Jos ei musta iltaan myöten ole mitään kuulunut, olen varmaan noutamassa beibiämme!

Kurmeli ja Teuvo rv 38+5

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkuun heti oikein ihanaa äitienpäivää kaikille ja varsinkin kaikille Teille jotka jo ehditte saamaan uutukaisen perheenjäsenen syliinne ja pääsette viettämään kenties ensimmäistä äitienpäiväänne!!!

Kurmeli tuossa oli kirjoitellut kipeistä suppareista ja onnea vaan matkaan, jos olet päässyt lähtemään!!!

Niin luulin minäkin eilen illalla, että joko nyt jotain, kun muutamia supistuksia tuli ja alavatsassa oli niin menkkamaisia kipuja. Vatsakin meni jotenkin sekaisin, että tyhjeni ihan itekseen, mutta....Mitä vielä, ei mitään!!! Nukuin pitkästä aikaa suht hyvin ja perinteinen kolmen vessa reissukin tapahtui vasta viideltä!!! Eli ei kun taas vaan jatketaan odottelua.

Auringonpaistetta kaikkien päivään!!

H-R 38+6

Vierailija
2/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurmelille, toivottavasti olet matkaan päässyt tai että lähtö tänään tulisi.

Niin täällä ei sitten mitään, kuten joka aamu saman asian huomaan herätessäni. Yö meni taas äärimmäisen hyvin nukkuessa, kuten viime päivinä ollut tapana, en edes vessaan ole herännyt, joka nyt kylläkin outoa on, mutta ompahan tässä nukuttu varastoon jos keskiviikkoon asti näillä unilla mennään.

Eileen oli kyllä päivä niin niin huono mulla (tai nämä taitaa enimmäkseen olla huonoja mutta huonouden taso vaan vaihtelee, eli kuinka maassa on), kerjäsin sääliä puhelimessa yhdeltä jos toiselta ihmiseltä ja itkua tirauttelin lähes koko illan, palkkana olikin sitten illalla taas päänsärky.

No oli siitä ehkä jotakin hyötyä, sisko tulee tänään ja on huomiseen ja äiti tulee imatralta asti huomenna mun seuraksi niin kauaks aikaa kun vauva syntyy, mies kun aina todellakin töissä niin siitä ei oikein ole seuranpitäjäksi kun suurinpiirtein nukkumassa kerkeää kotona käydä. Nyt jos saisi asioita miettiä uusiksi niin ikimaailmassa en yritystä laittaisi pystyyn, vaikka en siellä itse töissä olekaan ja hoitajan töitä teen silloin kun töissä olen, niin tuo mies sitten siellä töissä asuukin, eikä aina ole kyllä niin herkkua, olisin kyllä sitä mieltä että myisi koko paikan pois, mutta meillä ei oikein yhteisymmärrystä ole asiasta.

Huomenna matkaan taas sinne yliaikaiskontrolliin aamulla, vaikka mulle sanottiinkin että eivät vielä käynnistä niin siitä huolimatta joku pieni toivonkipinä takaraivossa elää, että jos kuitenkin olisivat niin kilttejä, kun se nyt on 100%:sen varmaa, että ilman käynnistystä meillä ei vatsasta ulos tulla. Jos kuitenkin etappina pitää sitä keskiviikkoa vielä niin ei tule sitten turhia toiveita yllä pidettyä.

Toivottavasti tänään moni saa äitienpäivä nyyttinsä, joten suppareita kaikille niitä tarvitseville tasapuolisesti. (paitsi et missähän mun omat on...)

Katuska ja 41+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen aivan hirveän päivän jälkeen tuntuu että alkaa tapahtua... Eilen siis todellakin meidän 3v. sairastui vatsatautiin, eikä mikään ihan pikkutauti olekaan... Oksensi eilen 15 kertaa ja ripuloi 5 kertaa.. Edes vesi ei pysynyt hetkeäkään sisällä. Aivan kamalaa kun pieni kakoo, eikä mitään oikein edes tule ulos. No, käytiin jo päivystyksessäkin, kun alkoi neiti olla aika veltto, mutta lääkäri lohdutteli että kyllä se ohi menee. Ja yön neiti nukkui jo aivan mallikkaasti, tosin kuumetta oli hieman noussut. Toivottavasti teidän muiden perheet säästyvät tältä taudilta!!!

Ja mitä mun nukkumiseen tulee, niin vähän huonosti tuli nukuttua. Vatsaa korvensi ja väänteli, ja ajattelin että nyt se vatsatauti iskee... Heräsin pari kertaa yöllä siihen, että piru, kun sattuu, mutta nukahdin sitten kun kipu loppui. No, puoli kuuden maissa tuli sitten jo niin hanakka suppari, että siihen heräsin kokonaan. Siitä asti on supistellut säännöllisen epäsäännöllisesti, n. 6-10 min. välein. Pikkuhiljaa olen varovasti pakkaillut sairaalakassia, jospa mekin se äitienpäivälahja vielä ehdittäis saamaan... Nyt kyllä vähän kauhistuttaa... Hui! Mutta kunhan me miehen kanssa ei saada tota vatsatautia, ni mä synnytän vaikka päälläni. :)

Toivottavasti nämä supparit nyt kantaa loppuun asti, ettei tarvi pettyä... Oliskohan siitä vyöhyketerapiasta sittenkin ollut jotain hyötyä...?

Mutta oikein aurinkoista ja ihanaa äitienpäivää kaikille!!! Ja tsemppiä synnyttämään lähtijöille, taisi olla Kurmeli (?), jota myös supistelee. Peukut pystyssä!!! :)

PJS+jäärä 41+4

Vierailija
4/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.J.S. Mä olen herkeämättä seurannut joko olisit lähtenyt ja jos nyt todella lähdet synnyttämään, niin mä varaan het huomenna ajan vyöhyketerapiaan=) Kirjoitit että sulla käytiin kotona, saakos kysyä mistä hoidon otit?

Mutta ei muuta kuin peukuja jotta supparit nyt tuottais tulosta ja todellakin toivotaan, että vain tytär sairastaa sen vatsataudin!!

H-R

Vierailija
5/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Ekaksi tervemenoa P.J.S ja Kurmeli synnärille! ;)[/color]

[color=steelblue]Itsellä oli myös illalla pari ihan varteenotettavaa supistusta puolenyön maissa, piti oikein kellosta katsoa aikaa. No, ajattelin sit, että kyllähän herään, jos muuttuvat oikein kivuliaiksi, niin kissanvillat..tässä sitä taas ollaan! Pari kertaa heräsin, kun supistukset oli himpun verran kovempia (tuntui lähinnä selässä), mutta eivät sitten vielä niitä " oikeita" . Joten odottelu jatkuu..

Taidan kivuta takaisin yläkertaan ja sänkyyn - muu perhe vielä nukkuu ja täytyyhän sitä äidin esitää nukkuvaa, kunhan lapset heräävät. ;)[/color]

[color=green]OIKEIN IHANAA JA AURINKOISTA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE JA EKAA KERTAA ÄIDEIKSI TULEVILLE! TOIVOTAAN OIKEIN MONTA NYYTTIÄ TÄLLE PÄIVÄLLE![/color]

elli 39+6 (huomenna l.a...hui kauhistus)

Vierailija
6/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin toivon että tää ois sitä, supistukset on ainakin paljon kivuliaampia kuin harkkarit... Että kyllä varmaan lähipäivinä jotain syntyy... :)

Mulla kävi vyöhyketerapeutti Medika Novasta, asun siis Tampereella. Soitin vaan tälle naiselle ja hän tarjoutui tulemaan kotiin, kun kuulemma ajaa tosta ohi. No mikäs siinä. :) Mutta nettisivuilta medikanova.fi löytyy lisää infoa.

Tää on ihan hullua kun nyt koko ajan toivoo, että tulispa oikein kipee suppari! Kyllä ihminen on hölmö! :) Taidan mennä lueskelemaan lehteä ja " rentoutumaan" ...

Pjs

Vierailija
7/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon niin, että pääsisit tänään vauvan hakuun, olisi jo aika meidän myöhäisten päästä lähtemään. Kerkeää kesäkuistenkin vauvat syntyä muuten ennen meidän vauvoja.

Pitäisköhän munkin vielä tuota vyöhyketerapiaa kokeilla, kerkeäisköhän tässä ennen käynnistämistä, kun en haluaisi et käynnistetään, se pelottaa huomattavasti enemmän kun et tää itsekseen lähtisi tulemaan, vaikka eipä mulla tietoa ole kummastakaan....

Katja ja 41+6

Vierailija
8/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä näytä vähääkään siltä, että tänäänkään mitään tapahtuisi. Täytyy myöntää, että nyt alkaa henkinen selkäranka katketa :o(

Yö meni kummallisessa horrostilassa: tuntuu, etten ole nukkunut juuri lainkaan, mutta toisaalta tiedän koko ajan nähneeni unia siitä, että joko pääsisi laitokselle lähtemään. Ja kerranpa unessa jo pääsinkin menkein tositoimiin... No se oli unta se!

Menkkamaiset kivut on kyllä kovempia ja supparitkin kipeämpiä, mutta YHDEN YHTÄKÄÄN supparia ei täyslevossa tule!!!!!!! Kaikki on siis liikkeessä aikaansaatuja, ja mulle on ainakin kuvailtu synnytyssupistuksen ja harkkasupistuksen eroa juuri sillä, että harkkasupparit tulee liikkeessa, synnytyssupparit levossa.

Pääasia on tietenkin, että vauvalla on kaikki hyvin, ja liikkeistä päätellen ainakin on: Eilisen illan vauva oikein riehui! Sai jonkin kummallisen hepulikohtauksen, joka kesti muutaman tunnin! Hyöri ja pyöri mahassa niin, että kipeää teki. Ja samaa rataa jatkoi vielä yölläkin! En tiedä mahtoiko hän hermostua noihin harkkasuppareihin ja aina kun oli " löysempi" hetki, niin hän päätti kiemurrella. No onhan se ihanaa, että pikkuisella on virtaa - se onneksi edes lohduttaa.

MUKAVAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE!!

*toivottaa hieman kateellisena siitä, että täällä ei vielä tätä äitienpäivää päästykään juhlimaan...*

Ja voimia varsinkin yliaikaisille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
9/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että pääset tositoimiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Täällä ollaan hengessä mukana :o)

Vierailija
10/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä yönä sain nukuttua, jes! kai johtui siitä että eilen oli niin paljon tekemistä. siivosin ja sen semmosta. suppareitakin tuli eilen kivasti ja sit yhtäkkiä vaan loppuivat. toivottavasti niillä oli jotain virkaa. tänään mennään miehen vanhemmille syömään, en usko et ehitään mun vanhemmille ja toivotaan ettei ne nyt sitten suutu.

no, nyt aamupalalle! heippa ja syökää paljon kakkua!

my_selene ja neiti rv 37+6

Vierailija
11/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku meistä tänään taas pääsee nyytin hakureissulle =)

Mä se en ainakaan ole!! Yö meni taas niin hyvin nukkuessa, ettei toivoakaan synnytyksestä..=/

Mä en saanut tälläkertaa kakkua sänkyyn, mut tyttö kiikutti paketin hirveen onnitteluhuudon kanssa, ja kakkukahvit juotiin sitten keittiössä. Mies pääsi helpolla tänävuonna kun ei tarvinnu kakkua tehdä, syötiin eilistä tytsyn synttärikakkua ;)

Toivotaan supistuksia meille kaikille!! ( hulluja varmaan ollaan kun sellaista kipua toivotaan......) :)

Kristiina rv 39+4

Vierailija
12/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä monella taas supistelee:) Onnea vaan matkaan, niille jotka tänään lähtevät nyyttiä hakemaan!

Mulla oli eilen yks supistus, JEE! Eka sellanen joka ihan kunnolla tuntui. Mt en mä siltikään usko, että mun synnytys lähtee suppareilla käyntiin. Korkeintaa sitten pääsen ilman käynnistystä synnyttämään, jos kalvot puhkeaa...

Mut nyt täytyy mennä ottamaan kakkupohja uunista! (Hmph, meillä joutuu äiti itse leipomaan kakun, kun mies jälleen kerran on töissä!!!)

pricilla 36+5

Vierailija
13/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vielä yhtenä kappaleena, vaikka eilen jo vähän toivoinkin, että josko sitä pääsisi lähtemään. Mutta ei... Kamalaa olla näin kärsimätön, vaikka la ei ole edes vielä ohi mennyt. Mutta niin kuin olen aikaisemminkin valitellut, niin nämä kipeät harjoitussupparit ottavat välillä voimille. Nyt en jaksa enää edes innostua, että joko nyt, kun loppuvat kuitenkin sitten. Eilenkin niitä tuli koko päivän, mutta ei tarpeeksi säännöllisesti ja ei vielä niin kamalan kipeästi, että olisi viitsinyt lähteä sairaalaan näytille. Mutta sen verran kipeää tekevät kuitenkin jo, että niiden aikana ei oikein pysty keskittymään mihinkään. Mieskin aina kyselee, että mikä nyt on hätänä, jos olen hiljaa ja omissa ajatuksissani. Pikkuhiljaa hänkin on kuitenkin alkanut huomaamaan, koska supistaa. Ja tytön kitinää ja kiukuttelua ei suppareiden aikaan jaksaisi yhtään kuunnella. Pitäisi kuitenkin jaksaa pysyä rauhallisena, ettei hän liikaa hermostu mikä äidillä on hätänä.

emmi-liini rv 39+3

Vierailija
14/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!

Tosiaan hyvää äitienpäivää kaikille äideille!Näin siinä sitten kävi, ettei tänä vuonna meillä vielä tätä päivää päästykään juhlimaan.Toivoin sitä niin kovasti, mutta ei.

Kaikille teille, joilla supistellut, onnea matkaan!Eilen oltiin kylässä myöhään ja sitten kotimatkalla alkoi aivan mielettömät menkkakivut ja olin jotenkin niin toiveikas, että joku nyt.Kotiin kun päästiin niin vähän aikaa supisteli, mutta sitten kaikki loppui kuin seinään.Kuten monet täällä ovat kertoneet, myös minä nukuin yöni erittäin hyvin:yksi vessassa käynti aamuyöstä eikä muuta.Onpas tämä kummallista!

Huomenna on miehen synttärit.Anoppi onkin koko ajan hokenut, että vauva haluaa syntyä isänsä syntymäpäivän...katsotaan miten käy. Mulle kuitenkin käy niin, että täytyy käynnistää.Pahimmassa tapauksessa käynnistetään ke 24.5, kun meillä muutto edessä seuraavana vkonloppuna eli 27.5-28.5. Luuletteko, että synnärille voisi soittaa ja selittää tilanteen ja pyytää käynnistämään jo aiemmin?Jotenkin tuntuu aika hurjalta, että elämän suurimmat muutokset tapahtuvat ihan päällekkäin.Toki meillä on talkooporukka tulossa muuttoavuksi, mutta silti.

Supparisäteitä ja auringon paistetta!!!!

Ahava ja vauveli 40+6

Vierailija
15/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita suppareita tulee ja menee, selässäkin jo tuntuu mutta välillä ne häviää kokonaan muutamaksi tunniksi. Sain nukutuksikin kunnolla tossa aamulla 4 tuntia mutta nyt taas sattuu niin pirusti...

Eli siis eipä taideta meilläkään vielä äitienpäivää viettää tänä vuonna =(

Nooh, tulkoon ulos sitten, kun itse haluaa!

Tsemppiä kaikille ja etenkin P.J.S(?), TERVEMENOA SYNNÄRILLE!

Kurmeli ja Teuvo 38+5

Vierailija
16/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös edelleen kaikki niin kuin ennenkin. Eipä taasen ole ollut merkkiäkään siitä, että laskettuaika on jo takana ja että synnytys lähenisi. Eilen tosin rintoja nipisteli ja vihloi samalla tavalla kuin ensimmäisen synnytyksen jälkeen maidon erityksen yhteydessä ja jotenkin kylmä tuuli tuntui ottavan niihin.

Minua on pidetty äitienpäivän kunniaksi hyvänä. Sain loikoilla sängyssä pitkään, kun mies heräsi esikoisen kanssa aamutoimille. Nukkua ei kyllä kasin jälkeen oikein osaa, kun kolottelee jalkoja, mutta ihana oli vain vötkytä sängyssä ilman kiirettä. Sitten sain valmiiksi katetun aamiaisen ja pojat lähtivät ulos. Luin rauhassa lehtiä ja nautiskelin aamusta.

Kohta lähdetään minun vanhempien luokse syömään ja sieltä ajellaan vielä miehen kotiin kahveille. Siinäpä se iltapäivä ja ilta meneekin.

Tsemppiä kaikille supistusten kanssa eläville ja lämmintä äitienpäivää ihan kaikille! Kyllä meillä kaikilla jo kesäkuussa on nämä kovasti odotetut pienokaiset luonammme!

Jommeli ja Elmeri 40+2

Vierailija
17/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille... mä en olekkaan täällä käynyt piiiitkään aikaan ja ajattelin nyt tässä hiukan naputella.

Toivun tässä juuri perjantaisesta vatsataudista - alakautta tyhjeni koko akka ja päivän aikana painoa tippui noin 3 kg eli mahtui taas sormukset sormeen ja nilkatkin tuntui normaalilta :) Limun ja banskun voimalla sitä mentiin perjantai ja eilen maistui jo vähän ruokakin... parempaan päin mennään ja neste pysyy sisällä - paino alkaa taas palautua :) Perjantaina nousi vielä illalla 38´ kuume - mies sanoikin ettei ollut nähnyt mua niin huonossa kunnossa koskaan. Olo olikin tosi kauhea. Kun ei tiennyt että oliko alamasu kivut suppareita vai möyrikö vaan suolisto. Veskiin ja takas... noin 20 kertaa koko päivän aikana tän " pikku" masun kanssa :)

Tänään olenkin sitten saanut nauttia... aamiainen sänkyyn ja jalka-ja käsihoito luvassa heti kun siltä tuntuu eli ajattelinkin tuossa kun uusi tulokas on maailmassa niin sen jälkeen mennä hetkeksi " hoitoon" :) Sain istutettua kesäkukkia ja nyt on esikoinen päikkäreillä ja isi touhuaa ulkona meille patiota. Uusi oma koti ja siis pihahommia vielä riittää :) Mutta on tää kaikki vaan niin ihanaa!

Mäkin tässä jännittelen että mihin suuntaan mennään. Arttu kun syntyi kaksi vuotta sitten 37+6 ja mulla on nyt menossa 38+0 eli hip hei... ja kun Artun synnytys lähti 25.5. aamu kymmeneltä lapsivesillä ja TYKSissä olin noin 13 ja vaavi oli kainalossa 14.54 eli hätä kova kiiru oli pikku rinsillä tähän maailmaan :) Saapa nähdä että kuinka tämän tulokkaan kanssa käy :) Hih - jännäää!

Nyt ajattelin laittaa jonkun leffan pyörimään - heittän itseni levyksi sohvalle ja nautin tästä kaikesta!

Iso hali kaikille ja voikaahan ihanasti!

TeeaSamatha ja Touho 38

Vierailija
18/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin taasen tuossa päivällä ja unen läpi heräsin en niin koviin supistuksiin, mutta tuntuviin kuitenkin ja nyt heräsin ja niitä tuntuu edelleenkin tulevan, mutta näitä on tullut ja mennyt joten en nyt vielä mitään toivoa viitsi herätellä, toivottavasti kovenisi tästä.

Ja jos ei kovene niin toivottavasti olisi sitten edes sellaisia että jotakin tekisivät tuolla kohdunsuulla niin huomenna saattaisi sitten olla mahdollisuus edes siihen käynnistykseen.

Nyt telkkaria katsomaan ja toivomaan että kipuja alkaisi tulla oikein kovasti, saunaan aioin kyllä myös kohtapuoliin mennä, jos vaikka auttais, tähän mennessä siitä nyt ei hyötyä ole ollut, mutta ei sitä koskaan tiedä...

Katuska ja 41+6

Vierailija
19/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasta saadaan tänään vauvoja maailmaan!!!Tsemppiä vaan kaikille!

Itsellä kauhujen yö takana=( Menin nukkumaan puoli 1 ja vähän ennen 2 heräsin ja tuntui että koko pää räjähtää. Nukkumaan mennessä ei ollut mitään oireita. 3 aikaan hain naapurista verenpainemittarin (siis veli asuu naapurissa, sillä sinne uskalsikin tuohon aikaan!).Ensimmäinen mittaus oli alapaineiden kohdalla 120 ja puolituntia siitä normaalit 88. Puoli 4 uusi särkylääke ja lisää kärvistelyä...Puoli 8 aikaan soitin päivystykseen ja sieltä käskettiin ottaan kaksi särkylääkettä lisää ja koettaa mennä nukkumaan. Jos ei auta niin sitten lähtö. Eli siis aiemmin olen jo joutunut tuon raskausmyrkytysepäilyn takia käymään polilla ja olen kotiseurannassa. Heräsin sitten 12 aikaan ja nyt olo on ihan ok, särky ei kokonaan lähtenyt mutta aika huomaamatonta. Mahassa on kyllä myllätty eli eiköhän taas selvitty säikähdyksellä. Sori omanapaisuus, mutta olipahan taas purkauduttava!

Ihanan kuuloisia äitienpäiviä olette kyllä viettäneet. Oma äiti asuu 300 km päässä ja hänelle lupasin tämän " lahjan" niin pian kun se tuntee haluavansa maailmaan! Nauttikaa kaikki päivästä!

Dolosa ja sintti 38+2

Vierailija
20/26 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan myös omasta puolestani hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja varsinkin tuoreille sellaisille!

Aamulla alkoi supistella, ei tosin aivan säännöllisesti, mutta toivoa siis on. Oltiin aamulla yliaikaiskontrollissa ja paikat auki 2cm ja nyt uusi painoarvio edellisen 3,7 kg tilalle oli huikeat 4,6 kg. KÄÄK! No lääkäri tosin sanoi ettei suurten vauvojen kohdalla koneella voi tehdä tarkkaa arviota, koska vatsa ei mahdu kuvaan kunnolla, jolloin tulee vääristymiä. (olen siis RV 41+6). Eivät kuitenkaan halunneet vielä käynnistää, vaikka kalvot olisi kuulemma voitu puhkasta. Seuraava kontrolli siis tiistaina, jolloin on jo viikkoja 42+1.

Konttrollin jälkeen on aika hyvin noita tiukkoja suppareita tullut epäsäännöllisen säännöllisesti. Nyt vihdoinkin tässä olen jo reilun tunnin verran kärsinyt n. 10 min välein tulevista supisteluista. Limatulppaakin on jo jonkin aikaa tullut osissa, joten eiköhän tästä päästä lähtemään vielä äitienpäivän puolella. (toivoo hartaasti).

Supparisäteitä kaikille niitä tarvitseville =))

Sydänkäpy 41+6