Tunnustusketju: palstakirjoittaja jonka olisit halunnut tavata?
Tänne voi ripittäytyä puskista :D
Onko palstalla ollut/vieraillut kirjoittajaa josta ajattelit että tuon henkilön olisit halunnut tavata? Juttuseurana? Ehkä jopa romanttisissa merkeissä?
Tunnusta! :)
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies tai M29 mikä onkaan
Ootko ihan varma?
Vierailija kirjoitti:
Mummeliisan
Juuri tämä sama!!
Kaffepullan, Anastasian, Mies29+jotain ja Hel-Nycin kanssa voisi olla hauska pitää orgiat.
Ehdottomasti Hel-Nyc. Jostain syystä kaipaan häntä ja juttujaan.
Espoolainen perheenäiti40 olis kuuma!
Vierailija kirjoitti:
Mihin Helnykki muuten katosi?
Joku yllätti tän (ei niin fiinin mammasen) kirjoittelemassa provojaan keravalaisella huoltsikalla? Vai miten se meni?
Harmi, Mä tykkäsin. Hänen tarinoita oli kiva lukea.
M kirjoitti:
Joitain yksinäisiä, miehettömiä palstanaisia olisi ollut mielenkiintoista tavata.
Täällähän minä :) Itse olisin myös halunnut tavata täältä moniakin ihmisiä. Joskus tulee sellainen tunne, että jonkun viestin kirjoittaja on ihan samanlainen kuin minäkin voisimme tulla hyvin toimeen. Se on vaan ikävää kun niitä ihmisiä ei sitten tuolla kadulla kohtaa. Noihin "tunnuksellisiin" kirjoittajiin en oikein ole tutustunut eli jos tarkoitit heitä niin viestini meni vähän aiheesta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku yllätti tän (ei niin fiinin mammasen) kirjoittelemassa provojaan keravalaisella huoltsikalla? Vai miten se meni?
Whaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu oli? Mennyt täysin ohi.
Oikeasti sääli ettei täällä juurikaan käytetä tunnuksia. Olisi meinaan täältä muutama sujuva kirjoittaja ja napakasti kommentoiva tyyppi mukava tavata, mutta anonyymeja on hankalampi paikallistaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sääli ettei täällä juurikaan käytetä tunnuksia. Olisi meinaan täältä muutama sujuva kirjoittaja ja napakasti kommentoiva tyyppi mukava tavata, mutta anonyymeja on hankalampi paikallistaa.
Ihan riittävästi käytetään. Muutamaa nykyistä nimimerkkiä inhoan jo sydämeni pohjasta.
Ukko36 olis kyl sellainen tapaus, et en tiedä mitä tapahtuis jos häneen törmäisin..
RAIVOSTUTTAVA ID*OOTTI!!
Ehdottomasti Ikis.
Haluaisin kokeilla pääseekö samaa levyä loputtomasti pyörittävän naisen kanssa keskusteluyhteyteen.
Tuikkukippomiehen ihan silkkaa uteliaisuuttani.