Valkoinen valheesi viimeksi?
Kommentit (17)
"En huomannut mitään miestä kaupassa"
Mies kyselee välillä näinkö jonkun komean tyypin jossain, mutta totean aina etten ole nähnyt/huomannut. Mies siis testaa kiinnitänkö miehiin huomiota. Hän itse katsoo ja kehuu kauniita naisia, muttei pidä lainkaan siitä jos minä pidän jotain toista miestä komeana ja vielä vähemmän jos kehuisin muita miehiä. Se on hänen mielestään äijämäistä.
Ihailen siis komistuksia mielessäni....
Kuume ja flunssa. En jaksa nähdä ihmisiä usein, olen introvertti.
See etteen otttanut jätskejä työöpaikalta kun ne sulaaaisi matkallla. "Joo heiippa" :)
Lapaelle että ovet laitetaan siksi yöksi lukkoon ettei kukaan tule kahville yöllä.
4v joka pelkää kamalasti pahoja ihmisiä ja varkaita.
Valehtelin miehelleni että tein vain kaksi pizzaa kun hän kysyi monta tein. Oikeasti tein kolme ja söin niistä kaksi. Oli nälkä. Miehelleni jäi taas nälkä kun sai vaan yhden. Olivat sellaisia pienempiä pizzoja siis. Ei jäänyt huono omatunto, koska olin ostanut itse ainekset ja tehnyt pizzat. Mutta en halunnut mieheni pitävän minua ahmattina, mikä ehkä välillä olen. Mieheni taas ei tee koskaan ruokaa, paitsi joskus itselleen liharuokaa. Minä en syö lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelin miehelleni että tein vain kaksi pizzaa kun hän kysyi monta tein. Oikeasti tein kolme ja söin niistä kaksi. Oli nälkä. Miehelleni jäi taas nälkä kun sai vaan yhden. Olivat sellaisia pienempiä pizzoja siis. Ei jäänyt huono omatunto, koska olin ostanut itse ainekset ja tehnyt pizzat. Mutta en halunnut mieheni pitävän minua ahmattina, mikä ehkä välillä olen. Mieheni taas ei tee koskaan ruokaa, paitsi joskus itselleen liharuokaa. Minä en syö lihaa.
Jokuu kävi meiiilä pelaaamassa megamäniä ja häänen kaveriiii veti mua pataaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuu kävi meiiilä pelaaamassa megamäniä ja häänen kaveriiii veti mua pataaan.
Pelaatttiin samassa lätkäjengisssä.
”Toi sun uus paita on tosi ihana, sopii hyvin sulle...”
Valehtelin salarakkaalle että mulla on herpes. Ei jaksanut taas lähteä nu**imaan hänen luokseen.
Ei maksanut, mutta halusin sen kun oli niin nätti. Vaan parasta mun vauvalle.
Mulla on muuta menoa. Oikeasti olen sairas, en voi nyt lähteä mihinkään. En vaan halua kertoa kenellekään. Yhdelle kerroin, jota se oikeasti kiinnostaa, mutta se asuu tarpeeksi kaukana, joten mitään tapaamista ei muutenkaan lähiaikoina tulisi.
Kerroin että on flunssa ja makaan kotona enkä jaksa nähdä ketään ettei tartu. Ei tarvitse tuoda apteekista lääkkeitä tai kaupasta ruokaa, pärjään kyllä.
Todellisuudessa kävin sisempien häpyhuulten pienennysleikkauksessa, mutta koska tällä leikkauksella on kosmeettinen maine ja minulle se tehtiin ihan lääketieteellisin perustein ja vakuutus korvasi, niin en halua kertoa asiasta kenellekään. En ole muutenkaaan puhunut kenellekään siitä että olen koko ikäni kärsinyt todella isoista ja hiertyvistä sisemmistä häpyhuulista.
Valehtelin yhdelle soittajalle etten ollut nähnyt hänen aikaisempaa soittoyritystään.
Ei vaan kiinnostanut säätää jotain atk-ongelmaa.