Mies valittaa kun haluan sisustaa kotiamme.
Mies valittaa jatkuvasti siitä kun sillointällöin (hänen mukaansa joka viikko) ostan kotiimme jotain. Suosin kirpputoreja ja näin ollen ostan lähes kaikki sisustus/huonekalut esim torista/fb kirppiksiltä. Usein kuitenkaan tavarat ei ole pikkukylällämme vaan ajomatkan päässä, johon pyydän miestäni mukaan hakemaan, kun kuitenkin tavarat tulee yhteiseen kotiimme. Ja olen vielä vasta vähäaika sitten saanut kortin joten en uskalla helsinkiin lähteä yksin ajamaan varsinkaan liukkailla, kun ajokokemusta ei ole mielestäni tarpeeksi, minulla on myös paniikkihäiriö jonka takia jännitän asioita 100x enemmän ja tämän vuoksi en ole vielä valmis ajamaan motaria helsinkiin keskustaan. Tästä mieheni suuttuu ja sanoo että pakotan hänet mukaan, suuttuu ja raivoaa koko ajomatkan (15-30min) koska joutuu aina lähtemään. Mielipiteitä? Ja joo, tiedän että minun täytyy opetella itse ajamaan. Olen pyrkinyt siihen mahdollisimman paljon mutta pienen lapsen äitinä se ei ole aina helppoa repiä aikaa. Vai tyydynkö olemaan sisustamatta asuntoamme viihtyisäksi...minä siellä päiväni vietän niin siksi se on minulle tärkeää.
Kommentit (5)
Mitä enemmän kannat sinne asuntoon tavaraa, sitä isompi homma sulla on siivouksessa ja kamojen järjestelyssä.
Yritä oppia piristämään itseäsi muilla tavoilla.
Ei ihme, että raivoaa, kuka haluaa usein lähteä pitkän matkan taakse hakemaan koottavia huonekaluja. Kotia voi sisustaa, mutta ei joka viikko.
Käytä julkisia. Muista sisustamisessakin, että vähempi on parempi. Hanki muitakin harrastuksia.
En jaksanut lukea juttuasi, mutta yleensä naiset "sisustaa" miehensä pois kodista.