Oletko keskivertosuomalainen gallup
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/0885eade-c1ff-4c83-96d4-5b79015add…
Aloitan itse.
1. Ikä : 34
2. Asuminen: Asun omakotitalossa, jossa 130 neliötä
3. Parisuhde: Seurustelen, ei avoliittoa. Yksin 10 vuoden avioliitto takana.
4. Vapaa-aika: En katso juurikaan televisiota, ehkä kaksi h/viikko
5. Lihankulutus: Syön lihaa n. 40-50kg/vuosi, josta suurin osa kanaa ja kalaa. Punaista lihaa vähän.
6. Kahvinjuonti: Juon kahvia 1-3 kupillista päivässä. Viikonloppuisin kolme, arkena yhden.
7. Työmatka: Työmatkani suuntaansa on 61km
8. Liikunta: Harrastan liikuntaa 4-6 X viikossa
9. Pituus ja paino: Olen n. 59kg ja 172cm
10. Lukeminen: Tähän en osaa vastata, työssäni joudun lukemaan melko paljon... olisko 2h/pvässä realistinen. Kirjoja luen ehkä hurjat viisi vuodessa...
11. Sauna: Saunon n. 2xviikossa.
12. Seksi: Harrastan seksiä 3 x viikosss, välillä en ollenkaan ja välillä monta kertaa päivässä.
Minä en ole vastausten perusteella keskivertosuomalainen.
Kommentit (7)
Olen 30v. nainen, 158cm ja 65kg, avioliitossa, en syö lihaa lainkaan, työmatka n. 10km, asun rivarissa, juon kahvia 0-2 kuppia päivässä, tekevisiota katson vaihtelevasti, ehkä 0-3h päivässä, saunon keskimäärin kerran kuussa, lenkkeilen muutaman kerran viikossa, muutoin on sellaista arkiliikuntaa.
1. Ikä : 22
2. Asuminen: Kerrostalossa, n. 65 neliötä
3. Parisuhde: Parisuhteessa
4. Vapaa-aika: Katon tv:tä n. 20min (yhden tv-sarjan jakson verran) päivässä enkä aina sitäkään, jos katson elokuvan niin sitten sen elokuvan keston verran.
5. Lihankulutus: En kyllä osaa yhtään sanoa kg määriä.. tuo 76kg kuulostaa niin paljolta, mutta kyllähän sitä mullakin menee reilusti.
6. Kahvinjuonti: En juo lähes ikinä.
7. Työmatka: En ole töissä.
8. Liikunta: En noin säännöllisesti.
9. Pituus ja paino: 163cm ja 60kg
10. Lukeminen: Ainakin tunnin päivässä.
11. Sauna: Kerran viikossa.
12. Seksi: En harrasta.
1. Ikä : 38
2. Asuminen: Asun kerrostalossa 90 neliöä
3. Parisuhde: avioliitossa
4. Vapaa-aika: Katson kännykkää ihan liikaa ja pari tuntia Netflixiä illalla
5. Lihankulutus: En tiedä paljonko syön lihaa vuodessa, mutta en syö sitä joka päivä
6. Kahvinjuonti: Juon kahvia 5-10 kuppia päivässä
7. Työmatka: Työskentelen kotoa
8. Liikunta: Harrastan liikuntaa epäsäännöllisesti. 163/64
10. Luen ehkä vartin kirjaa ja puoli tuntia sanomalehtiä päivässä
11. Saunon muutaman kerran vuodessa
12. Vaihtelee, kesällä enemmän, talvella vähemmän. Halut vähenee kun on kylmää ja pimeää.
Olin muuten hyvin keskiverto ihminen, paitsi että asun kerrostalossa. Muu aikalailla täsmäsi seksiä ja saunaa myöten.
- ikä 37
- asunto historiallinen pienkerrostalo tjsp., oisko jotain 70 neliöö
- parisuhdetta ei tällähetkellä mitenkään selkeästi, tapailuja kyllä. Suuntautumiseltani olen polyamoristi.
- vapaa-aikaan ei kuulu televisio, puhelimella kyllä jumitan liikaa.
- lihaa en syö lainkaan.
- kahvia juon pari kuppia aamulla, ja päivällä jos joku tarjoaa tai on tapaaminen kahvilassa tai vastaavaa, mutta itsekseni en aamun jälkeen keitä tai juo.
- työmatkaa ei ole kun en käy töissä.
- liikunta täysin tauolla masennuksen vuoksi.
- edellisestä johtuen paino varmaan jo jotain 87kg, pituus 171 cm.
- kirjoja luen epäsäännöllisen säännöllisesti, eli silloin kuin sattuu olemaan riittävästi vapaata aikaa, että saa uppoutua kirjaan ja lukea sen mielellään parilla istumalla kokonaan. Eli monina päivinä ei lainkaan, ja toisina taas jonkun 8 h päivässä. Uutisia ja hömppää tulee netistä luettua päivisin tunti tai pari.
- sauna yleensä vähintään kerran viikossa, joskus useammin, ja joskus jää välistä viikko pari.
- seksiä harrastan niin paljon kuin mahdollista, mielellään useammin kuin kerran päivässä, mut tää ei tokikaan aina onnistu, kun siihen tarvitaan se toinenkin ihminen. Toki aika paljon sit runkkaankin.
Epäilen olevani kohtalaisen epänormaali :D.
Ap vielä jatkaa. Ja olen nainen, jos se jotakin merkkaa 😂