Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävien kanssa ei pysty lainkaan keskustelemaan ajankohtaisista asioita. Kukaan heistä ei katso uutisia, ajankohtaisohjelmia tms.

Vierailija
04.01.2019 |

Lukevat lööpit.
Ovat perusjärkeviä työssäkäyviä ihmisiä ikähaarukassa n. 40-55. Kaikki työntävät pään pensaaseen....
Mikä minua tässä niin ärsyttää?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajankohtaisista asioista...

korjaan

ap

Vierailija
2/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen ja mun mielestä tässä iässä jo saakin työntää päänsä pensaaseen. Elämä on mukavampaa, kun ei murehdi maailman tapahtumia. Uutisissa ja ajankohtaisohjelmissa on harvoin mitään positiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Sitten jos puhutaan jostain, mihin liittyen oli vähän aika sitten uutinen, niin suu ammollaan töllötetään "en ole kuullukkaan".

Vierailija
4/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko naiset kauheasti uutisia ylipäätään?

Haha, no varmaan jotkut katsoo. Pienenä luulin ettei naiset katso uutisia :D

Vierailija
5/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keskustele mistä? Käytännössähän YLE ei kerro oikeastaan mitään, siellä on vaikenemisen kulttuuri.

Vierailija
6/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisikohan kyse siitä, että he eivät halua keskustella juuri sinun kanssa juuri niistä aiheista, joista sinä haluat keskustella? 

Vierailija
7/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapseton uskovainen ystävä jolla ei ollut televisiota eikä hänelle tullut lehtiä. Itse taas en ole uskossa enkä viitsinyt loukata häntä keskustelemalla uskonasioista koska uskon evoluutioteoriaan. En ole avoin omista asioistani ja henkilö viihtyikin paremmin sitten toisen tuttavan kanssa kun saivat juoruta muista ihmisistä keskenään. Että näin.

Sitten lähipiirissä on yli 50 vee nainen joka on ratkaissut asian puhumalla vain itsestään. 'Minä-minä-minä' -tarinointi jatkuisi vaikka aamuun asti. Mitäpä siinä sitten tarvitsee sen kummempaa vastavuoroista keskustelua ajankohtaisista asioista kuin vain omaa rautaiset korvat.

Vierailija
8/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varma pr su etkä hiffaa että muut eivät välttämättä jaa arvomaailmaasi. Lopeta tuputtaminen.

Vierailija
9/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen ja mun mielestä tässä iässä jo saakin työntää päänsä pensaaseen. Elämä on mukavampaa, kun ei murehdi maailman tapahtumia. Uutisissa ja ajankohtaisohjelmissa on harvoin mitään positiivista.

Näin na+si-Saksassakin iso osa porukasta ajatteli. Tietämättömyys ei ole hyve, vaan sivistymättömän ihmisen merkki.

Vierailija
10/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri myös ihmetteli miksi dissaan Vallilan tuotteita.

Vierailija
11/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis keskustele mistä? Käytännössähän YLE ei kerro oikeastaan mitään, siellä on vaikenemisen kulttuuri.

No johan se otsikossa sanottiin, ajankohtaisista asioista. Miten Yle siihen liittyy?

Vierailija
13/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn onneksi ystävien kanssa keskustelemaan fiksuja, mutta töissä iso osa ihmisistä (valitettavasti naisista) on just tuollaisia ”ai mikä, missä tuommoisesta on kerrottu?” -tyyppisiä. Kaikki maikkarin hömppäsarjat on kyllä katottu, mutta oikeista asioista ei tiedetä mitään - minusta outo ajatusmaailma.

Vierailija
14/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keskustellaan töissä ajankohtaisasiousta, politiikasta, uusimmista teknisistä keksinnöistä, ilmastonmuutoksesta, tv-ohjelmista, musiikista, vaikka mistä lounaalla/kahvilla. Ihanaa! Yliopisto on hyvä työpaikka, fiksuja ihmisiä ja hauskojakin. Meillä ainakin!

Vierailija
15/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se sanonta menikään? "Näytä minulle ystäväsi ja kerron, millainen sinä olet" tai jotain sinnepäin.

Vierailija
16/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa, minkä ikäisenä tahansa saa. Ihmiset jotka ei tiedä mistään ympärillä tapahtuvasta yhtään mitään ovat minunkin mielestäni vain aika tylsiä. Yleensä tällaiset ihmiset ei ole kovin kiinnostuneita mistään muutenkaan, ei ole paljon asioita joista he jaksavat jutella. He ovat sellaisia latteita tyyppejä. Katsovat tosi-tv:tä ja elämä vaan matelee eteen päin kiinnostamatta heitä mitenkään.

Vierailija
17/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisikohan kyse siitä, että he eivät halua keskustella juuri sinun kanssa juuri niistä aiheista, joista sinä haluat keskustella? 

Joo kokeile ap keskustella jostain suurimmasta pudottajasta tai maajussin morsiamesta. Tämmöset asiat niitä kiinnostaa.

Vierailija
18/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että seuraa maailman tapahtumia, ei tarkoita sitä, että niitä pitäisi jotenkin murehtia. Niitä voi seurata pelkästään siksikin, että tietää edes vähän, mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
19/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on per su! Lopeta tuputtaminen, ei meitä kiinnosta.

Vierailija
20/36 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa, minkä ikäisenä tahansa saa. Ihmiset jotka ei tiedä mistään ympärillä tapahtuvasta yhtään mitään ovat minunkin mielestäni vain aika tylsiä. Yleensä tällaiset ihmiset ei ole kovin kiinnostuneita mistään muutenkaan, ei ole paljon asioita joista he jaksavat jutella. He ovat sellaisia latteita tyyppejä. Katsovat tosi-tv:tä ja elämä vaan matelee eteen päin kiinnostamatta heitä mitenkään.

Katson kyllä joskus tiede- ja luontodokkareita, mutta television katsominen ei oikein muuten kiinnosta. Teen mielenkiintoista työtä, mulla on perhe, lapsenlapsia, ystäviä, harrastuksia ja pidän lukemisesta. Ei vaan jaksa enää kiinnostaa politiikka eikä yhteiskunnalliset asiat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän