The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
eka ei oikein alussa osannut päättää missä sävellajissa mennään mutta loppu parani
Anna käänty kun toni ja redikin käänty. Teki ollit :D
Miks tuomareilla on aina samat vaatteet? Hyi Ollikin hikoillu niihin samoihin vaatteisiin kahen viikon ajan.
Komea nousu, tässä hemmossa saattaa olla potentiaalia.
Onks tää joku uus aki tykki. Pipo päässä.
Vierailija kirjoitti:
Miks tuomareilla on aina samat vaatteet? Hyi Ollikin hikoillu niihin samoihin vaatteisiin kahen viikon ajan.
Mä en oikein osannut päättää että trollaatko vai et...
Jotenkin muusikoiden lapset on usein laulajana tosi persoonattomia
pöh, paremmin tuo meni kuin edellisellä mutta noi tuntuu ottavan turhankin herkästi kovaa ja korkeelta kiljujat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi äiti on suomenkielinen, mutta Lilian ei itse osaa suomea?
Jos isä on ulkomaalainen ja kotona on puhuttu jotain muuta kieltä
Mutta miksi? Itse tunnenkin pari tapausta, jossa äiti on suomalainen ja muuttanut ulkomaille, siellä perustanut perheen paikallisen kanssa ja sitten lapset tulevat Suomeen opiskelemaan, mutta eivät osaa kieltä. Yhdelläkin oli todella suuria vaikeuksia oppia edes perusfraaseja. Jäi kuitenkin Suomeen, kun löysi poikaystävän. Toisen tutun äiti on opettanut kaikille lapsille suomea ja puhuvat keskenään suomea, ja yksi lapsi opiskelee nykyään Helsingin yliopistossa opettajaksi. Osaa suomea hyvin, mutta aksentin kuulee puheessa.
Miksi tuomarit haluaa "täydellisen" laulajan, äskeinenkin tyttö olisi pitänyt olla 2mm parempi, eikös ole valmentajan tehtävä tehdä siitä hyvästä äänestä "täydellinen".
Creep niin hieno, että jäi nyt haaleaksi. Nuori iskelmälaulaja lauloi kauniisti, mutta ehkä hyvää kasvaa vuosi pari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi äiti on suomenkielinen, mutta Lilian ei itse osaa suomea?
Kukaan järkevä ihminen ei puhu vauvasta asti lapselleen jotain muuta kieltä kuin äidinkieltään, tämmöiset lapset jäävät erittäin köyhiksi ilmaisultaan, kun mamma ei koulu englannilla pysty ilmaisemaan itseään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuomarit haluaa "täydellisen" laulajan, äskeinenkin tyttö olisi pitänyt olla 2mm parempi, eikös ole valmentajan tehtävä tehdä siitä hyvästä äänestä "täydellinen".
Niimpä, tyttöä varmasti jännitti. Olisi varmasti ollut itsevarmempi seuraavassa esiintymisessä, kun olisi saanut harjoitella ammattilaisten kanssa.
Miksi tää todella ärsyttävä hölö saa näin paljon aikaa?