G: Aamupalasi tänään
Mitä Sinä söit tänään aamiaiseksi?:)
Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi
Itse 2 paahdettua ruisleipää oivariinilla, kylmäsavulohella ja hölskykurkuilla, juomaksi iso lasi rasvatonta piimää😂😂
N24
Kommentit (75)
Syökö joku oikeasti vielä herran vuonna 2019 LEIPÄÄ AAMIAISEKSI?????
Kaksi valkuaisomelettia pinaatilla, vihreää teetä, runsaasti vettä.
Nainen(yo-tutkinto) 44v
Pelkästään kahvia. Aamulla ei ole koskaa nälkä vaan syön ensimmäisen aterian lounaalla.
Puuroa mehukeitolla ja raejuustolla, omena, yksi pähkinä, kaksi lasia vettä / N30 joka yrittää epätoivoisesti laihtua 20 kg
Kahvi mustana, lasillinen appelsiinituoremehua sekä 2 ruisleipäsiivua, joissa päällä yrttituorejuustoa ja kylmäsavulohta.
N28
Ihan aamusta join kolme kuppia maitokahvia. Pari tuntia myöhemmin söin puolikkaan pinaattisämpylän voilla, halloumi-juustolla ja kurkulla sekä banaanin. Sämpylänpala oli muy bueno, ihan itse eilen leivoin, tiedoksesi sille joka kauhisteli LEIPÄÄ aamiaiseksi! Tule maistamaan ;)
N37v
Kaurapuuroa ja kahvi maidolla. N50+
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku oikeasti vielä herran vuonna 2019 LEIPÄÄ AAMIAISEKSI?????
Kaksi valkuaisomelettia pinaatilla, vihreää teetä, runsaasti vettä.
Nainen(yo-tutkinto) 44v
Miten teetä tai vettä syödään? Öhö öhö. Syö leipää niin tajuat, ettei ketään kiinnosta sun aneeminen ylppärilakkisi :D
Kaksi sellaista ohuen ohutta kauraleivän viipaletta, jossa päällä margariinia, kinkkua, salaattia ja paprikaa. Ja iso kuppi kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään kahvia. Aamulla ei ole koskaa nälkä vaan syön ensimmäisen aterian lounaalla.
Mulla on sama, mutta mun mielestä siinä tapauksessa on oikeutettua laskea se lounas aamiaiseksi. Koska onhan se tavallaan :)
Vastaan siis, että perunamuussia ja fetasalaattia
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sellaista ohuen ohutta kauraleivän viipaletta, jossa päällä margariinia, kinkkua, salaattia ja paprikaa. Ja iso kuppi kahvia.
Ja olen 29v nainen
Lautasellinen graham-puuroa, jossa on iso voisilmä. Teetä. Munakokkelia, pekonia ja paahdettua leipää. Lopukai kuppi kahvia ja dallaspulla.
Iso muki maitokahvia ja 2 röökiä. N52
Mikä on hölskykurkku? Mä oon siis ihan nevöhöörd :D
Hyvää ja terveellistä kirjoitti:
Lautasellinen graham-puuroa, jossa on iso voisilmä. Teetä. Munakokkelia, pekonia ja paahdettua leipää. Lopukai kuppi kahvia ja dallaspulla.
Tollahan elää koko loppupäivän 😣
Venlafaxiinia! 150 mg Venlafaxiinia!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hölskykurkku? Mä oon siis ihan nevöhöörd :D
KVG
Maitokahvi, croissant, kirsikkahilloa.
Kananmunan, Weetabixia (3)+maitoa&banaani pilkottuna siihen, pari kuppia teetä + juustovoileivän sen kanssav ja nainen olen
Ja nyt seuraa sitten se varsinainen lisäkysymys: tällaisista aiheistako me saamme täällä vain puhua ?
2 banaania ja kuppi kahvia mustana.
N25