Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Aamupalasi tänään

Vierailija
04.01.2019 |

Mitä Sinä söit tänään aamiaiseksi?:)
Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi

Itse 2 paahdettua ruisleipää oivariinilla, kylmäsavulohella ja hölskykurkuilla, juomaksi iso lasi rasvatonta piimää😂😂

N24

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton maitorahka, jossa seassa iso kourallinen naturel-pähkinäsekoitusta, mustia viinimarjoja, ripaus kurpitsansiemeniä ja n.rkl maca-jauhetta. Iso saavimuki valkeaa teetä, seassa vähän soijamaitoa. Yksi chia-kaurasiemenleipä, jonka päällä tahini-seesamilevitettä ja kurkku- ja paprikaviipaleita. Vihreä omena. N 50.

Vierailija
22/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join mehua lasillisen. Normaali aamupala, jolla pärjään hyvin iltapäivään saakka. En ole kovin isoruokainen. N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaa ja vettä. Kaapissa ei ole leipää eikä hedelmiä. Jääkaapissa ei jugurttia. Tänään vuorossa kauppareissu.

Vierailija
24/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja terveellistä kirjoitti:

Lautasellinen graham-puuroa, jossa on iso voisilmä. Teetä. Munakokkelia, pekonia ja paahdettua leipää. Lopukai kuppi kahvia ja dallaspulla.

Wow. Tossahan on aamiainen, lounas ja välipala kaikki samassa. Nimimerkkiisi viitaten, varmasti hyvää. Terveellisellä en leijuisi.

Vierailija
25/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa kahvia ja  paahtoleipää avocadolla . N38

Vierailija
26/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannapuuroa kauramannasta ja sulatettuja mansikoita.

N37

Vierailija
27/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein saa aamuisin syötyä, mutta lasten takia yritän esimerkin vuoksi näykkiä jotain  ja tänään oli vuorossa kupillinen mustikkajugurttia, pari riisikakkua sulatejuustolla sekä puoli pannua kahvia.

Niin  ja olen 39-vuotias.

Vierailija
28/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mateteetä 2 kuppia.

Vierailija
29/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tablettia tyroksiinia ja lasi vettä, nainen 50+

Vierailija
30/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä levitteellä ja kinkulla. Kolme kirsikkatomaattia, jogurttia, sokeritonta teetä.

Tämän aamiaisen syö 51 vuotias nainen ihan joka aamu, vaikka se leivän syönti oli jonkun mielestä niin epätrendikästä vuonna 2019.

Vierailija
31/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, ruisleipää juustolla ja vahvaa mustaa kahvia.

N60+

Vierailija
32/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi luomuruisleivän palaa, päällä margariinia, juustoa ja tomaattia. Ja mandariini sekä lasi vettä.

N31

Vierailija
33/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaton maitorahka, jossa seassa iso kourallinen naturel-pähkinäsekoitusta, mustia viinimarjoja, ripaus kurpitsansiemeniä ja n.rkl maca-jauhetta. Iso saavimuki valkeaa teetä, seassa vähän soijamaitoa. Yksi chia-kaurasiemenleipä, jonka päällä tahini-seesamilevitettä ja kurkku- ja paprikaviipaleita. Vihreä omena. N 50.

Koska oma aamiaiseni oli paahtoleipä juustolla, banaani ja kuppi kahvia, luen teksitisi näin; Muokattu rahka kourallisella hörönplöö-sekoitusta, naksuja, raksuja, ripaus hifistelyä ja pökö-muusia. Chänfän-leipä avokadomousseunabombermössöllä plus rehuja. Yksi omppu.

Anteeksi, syön yksinkertaista ruokaa.

Vierailija
34/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hölskykurkku? Mä oon siis ihan nevöhöörd :D

KVG

Eli sinäkään et tiedä ilmeisesti.

Vierailija
35/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Sinä söit tänään aamiaiseksi?:)

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi

Itse 2 paahdettua ruisleipää oivariinilla, kylmäsavulohella ja hölskykurkuilla, juomaksi iso lasi rasvatonta piimää😂😂

N24

Oikeesti meillä oli sama aamiainen :D Paitsi mulla oli piimän tilalla kahvia ja 1dl kevytmaitoa, ja oivariinin asemesta voita. 

N43

Vierailija
36/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie.

Vierailija
37/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt tänään vielä mitään, koska olen köyhä. Viikon mittaan söin kaapista näkkärit ja keitin viimeiset puurohiutaleet, eilen sain vielä leivotuksi viisi sämpylää jauhopussin lopusta. Sanovat, että aina pitäisi olla varalla kuivamuonaa pahan päivän varalle, mutta kun niitä pahoja päiviä on pari viikkoa peräkkäin, varastot loppuvat. Olkaa tosi onnellisia, kun teillä on noin paljon tosi hyvää ruokaa, josta voitte vielä valita mieleisenne.

Sain tänään rahaa, jolla maksoin sähkön ja netin, jotta pystyn tekemään työpaikkahakemuksia. Loppurahalla ostan kuivamuonaa ja jogurttia, halpoja hedelmiä ja jotakin kanaa, joka maistuu oikealta ruoalta.

N53

Vierailija
38/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja piparkakkuja. Ei ole normaali aamupalani. Yleensä syön jugurttia ja mustikoita.

Vierailija
39/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa raejuustolla ja mehukeitolla, ripaus auringonkukansiemeniä. Iso omena ja iso kuppi kahvia. 

Vierailija
40/75 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie, jossa soijamaitoa, vadelmia ja banaani. Ruisleipä, jonka päällä tomaattia ja avokadoa.

N20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä