Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten koet sen että joku kutsuu itseään lapsesi äiti puoleksi?

Vierailija
13.05.2006 |

Musta se oli ainakin järkyttävääkun olen itse synnyttänyt ja yksin lapseni kasvattanut niin sitten joku vieras ihminen on yht´äkkiä lapseni äitipuoli. Sanahan se vain on mutta kuitenkin

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että äitipuoli oikeasti rakastaa lastani, on hieno juttu ja lapselleni suuri rikkaus ja onni. Eihän se ole minulta mitenkään pois! Sulla ap taitaa vaan olla heikko itsetunto?

Vierailija
2/10 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tuntuu että hän haluaa omia lapset ja sekoontuu joka asiaan. Mua ärsyttää suunnattomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit sinut itsesi kanssa, niin tietäisit, että vaikka kuka tekisi mitä, niin sinä olet lastesi ainut alkuperäinen äiti ja sitä ei korvaa mikään (jos siis huollat lapsiasi kunnialla ja rakkaudella). Mitä pahaa siinä on, jos äitipuolikin heistä tykkää? Ajattele vaikka näin että se nainen rakastaa lapsiasi, vaikka heissä on puolet miehensä exää...

Vierailija
4/10 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osannut suhteemme alkuaikoina kutsua itseäni äitipuoleksi. Lapset kuitenkin kokivat, että haluavat kutsua minua jollakin nimityksellä, joka korostaa sitä, että olen muutakin kuin vain joku tuttu " Pirkko" . Ensin sanoivat minua " meidän Pirkoksi" , mutta ei se oikein opeille ja kavereiden vanhemmille auennut tuo nimitys :-) Lapsille on usein tärkeää määritellä suhde tärkeään ihmiseen jollain selkeällä nimityksellä.

Älä huoli, ap. Ei äitipuoli ole äidiksi pyrkimässä. En minä ainakaan.

Vierailija
5/10 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin/isän uutta kumppania voisi kutsua nimeltä. Näin meillä ainakin toimitaan!

Vierailija
6/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menis hermot tollasesta. Sitä pitäisi kysyä lapsen omalta äidiltä, et onko sopivaa, sun lapset kutsuu mua äitipuoleksi. Eikö se vittu etunimi riittäis. Kauhee kun rupes ärsyttään!! vaikkei sellasta olekaan kohdallani, mut pelkkä ajatuskin...aaargh!

Vierailija
7/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen heidän isänsä vaimo ja tapaan heitä silloin tällöin ei mitenkään tee meidän keksinäisestä suhteestamme niin läheistä, että sitä varten pitäisi käyttää jotakin äiti-sisältöistä sanaa. Eri asia saattaisi olla, jos isänsä olisi ollut leski, kun tapasimme ja olisin asunut heidän kanssaan ja hoitanut heitä kuin omia lapsia alusta asti. Mutta heillä on oma äitinsä, eivät he mitään äitipuolta tarvitse, enkä minä halua olla heille missään keinotekoisesti äitimäisessä suhteessa. Minulla on omia lapsia, joille tuo äiti-sana on varattu. Sitä paitsi äitipuoli-sana ylipäätään on ladattu niin negatiivisilla mielleyhtymillä, että mielestäni kaikki ns. äitipuolet saisivat kieltäytyä käyttämästä sitä itse tai tulla kutsutuksi sillä nimityksellä.

Vierailija:

Musta se oli ainakin järkyttävääkun olen itse synnyttänyt ja yksin lapseni kasvattanut niin sitten joku vieras ihminen on yht´äkkiä lapseni äitipuoli. Sanahan se vain on mutta kuitenkin

Vierailija
8/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on kaksi aivan ihanaa lasta edellisestä liitosta!!olemme olleet yhdessä miehen kanssa jo 5v enkä kutsu heitä lapsi puoliksi enkä ole heille äiti puoli heillä on jo äiti!

Vierailija
9/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä riittää etunimi.

Vierailija
10/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois kiva jos exän puoliso haluaisi olla lasteni äitipuoli. Valitettavasti vaan ei isä, eikä puoliso halua lapsiani tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi