Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin otatte ”joulu”valot pois ikkunoista/pihalta?

Vierailija
04.01.2019 |

Olen aina aiemmin siivonnut joulun täysin pois viimeistään loppiaiseen mennessä. Nyt tekisi mieli jättää valokranssit ikkunoihin vielä tunnelmaa tuomaan samoin pihavalot ajattelin jättää vielä ainakintammikuun ajaksi. Miten muilla?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään lähti joulukoristeet, kuusi, sisävalot sisältä. Ulkona saa olla vielä ensi viikon.

Samoin meillä. Jumaliste mikä homma olikin taas siivota ja kuusenneulasia löytyy varmasti vielä juhannuksenakin jostain.

Anna ensi vuonna sen kuusen olla pidempään. Sitten kun se kuivuu kunnolla alkaa tiputtamaan herkästi neulasia, irrotat jalasta, kopautat kerran kunnolla lattiaan ja imuroit neulaset. Kannat puhtaan rangan ulos, eikä se sotke yhtään. 

Vierailija
42/46 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota valoja pois ollenkaan. Olen ne vaivalla saanut ripustettua ulos ja niissä on 3 eri sävyä ja useita vilkku ym himmennysjuttua joten käyvät ympäri vuoden. Nyt olleet jo 3 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo jouluvaloja vaan kausivaloja. Aloitan niiden käytön marraskuun pimeinä, lumettomina iltoina ja lopetan kun kevät selkeästi alkaa ja illat valostuu.

Vierailija
44/46 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin töpselit irti aattona kun pukki oli käynyt. Pidin valot päällä vaan aaton.

Vierailija
45/46 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun itse haluan.

Vierailija
46/46 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun päivä alkaa olla niin pitkä ja aurinko paistaa,että näkyvät enää myöhään illalla tai yöllä,kun jo nukutaan.Eli yleensä maaliskuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän