Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhautunut ikisinkku

Yksinäinenkö
04.01.2019 |

Auttakaa, kertokaa mulle mitä teen väärin.
Olen 23 vuotias nainen, joka asuu tällä hetkellä pienellä paikkakunnalla. Olen huumorintajuinen ja sosiaalinen, ja kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa minulla ei ole ongelmaa. On harrastuksia ja työpaikka, on mielenkiinnon kohteita, joista tykkään jutella. En ole itsekäs, vaan erittäin myötätuntoinen, ja otan toiset ihmiset huomioon. Olen myös kiltti, reilu, luotettava ja uskollinen, niin ystävyyssuhteissa, kuin parisuhteissakin. Ulkonäöllisesti en ole mallin tasoa, mutta en myöskään ainakaan itse koe olevani ruma. En ole lihava, mutta en myöskään laiha. En ole masentunut, eikä muitakaan mielenterveysongelmia ole tullut ilmi elämässäni.
En harrasta somea, eli ei FB, Snapchat, Instagram tai Tinder jne, tilejä. Mutta käyn ulkona, harrastuksissa ja viihteellä, ja tapaan sen kautta ihmisiä ns. "oikeassa elämässä"
Mutta tässä ongelmani; tapaan ihmisiä, jotka eivät ole kiinnostuneet minusta. En omista yhtään kaveria, saatikka ystävää, joka pitäisi minuun yhteyttä. Itse yritän niille muutamille kavereille olla yhteyksissä, mutta keskustelut kuihtuu aina kasaan. Kyselen heidän elämästä ja mielenkiinnon kohteista, yritän olla mukava ja hauska, lässyttämättä liikaa omista asioistani.
Ja sitten parisuhteet; yhtäkään minulla ei ole ollut. Ja se raastaa. Pärjään hyvin yksinkin, älkää käsittäkö väärin, elämäni ei pyöri kumppanin haun ympärillä. Mutta se ei poista faktaa, että haluaisin ainakin kerran löytää jonkun joka olisi minusta kiinnostunut siinä mielessä. Haluaisin jonkun ihmisen, joka kulkisi vierelläni, ja jonka kanssa voisi jakaa hyvät ja huonot asiat elämässä. Ja tottakai haluaisin myös perheen, lapsia ja puolison. Mutta miehiä en tunnu kiinnostavan siinä mielessä..
Joten, kertokaa hyvät ihmiset mitä minä teen väärin? Miksi kukaan ei välitä seurastani, ei kaverina, eikä kumppanina?
Ps. Anteeksi avautuminen :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kik-messengeriä?

Vierailija
2/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vastaus pieni paikkakunta eli siellä vaan ei ole ketään sopivaa?

23 on tosi nuori. Jotkut löytää sopivan kumppanin vasta keski-iässä.

Parempi noin kuin jonkun keskariplösön kynnysmattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla tunnukset on, mutta sovellusta ei tällä hetkellä ole. Poistin sen, kun viestit ei menneet perille, välissä kesti useamman tunnin..

Kuinka niin?

Vierailija
4/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö kik-messengeriä?

Vastasinkin sulle, mutta unohdin lainata viestin.. :D

Vierailija
5/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vastaus pieni paikkakunta eli siellä vaan ei ole ketään sopivaa?

23 on tosi nuori. Jotkut löytää sopivan kumppanin vasta keski-iässä.

Parempi noin kuin jonkun keskariplösön kynnysmattona.

Se voi olla. Kesällä muutan kyllä isompaan kaupunkiin. Ja joo, on se nuori, eikä tällä hengen hätää olekkaan, ihmettelen vain.

Vierailija
6/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinenkö kirjoitti:

Kyllä mulla tunnukset on, mutta sovellusta ei tällä hetkellä ole. Poistin sen, kun viestit ei menneet perille, välissä kesti useamman tunnin..

Kuinka niin?

Jos sua kiinnostaisi jutella sen välityksellä niin voisin tarjota juttuseuraa miehisestä näkökulmasta.

Olen itse m32.

Vierailija
7/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kaksi mahdollisuutta (jos nyt et asu ihan muutaman ihmisen tuppukylässä):

1) vaikka olet kaikin puolin mukava ja rakastettava, kaikki ihmiset valitsevat kavereikseen jostain mystisestä syystä mielummin ikävämpiä ja vähemmän sosiaalisia ihmisiä kuin sinä

2) et ole ihan niin mukava ja sosiaalinen kuin itse kuvittelet.

Vierailija
8/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinenkö kirjoitti:

Kuinka niin?

Jos sua kiinnostaisi jutella sen välityksellä niin voisin tarjota juttuseuraa miehisestä näkökulmasta.

Olen itse m32.

Voisihan sitä harkita, jos lataisin sen uudelleen..

Vierailija
9/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Tässä on kaksi mahdollisuutta (jos nyt et asu ihan muutaman ihmisen tuppukylässä):

1) vaikka olet kaikin puolin mukava ja rakastettava, kaikki ihmiset valitsevat kavereikseen jostain mystisestä syystä mielummin ikävämpiä ja vähemmän sosiaalisia ihmisiä kuin sinä

2) et ole ihan niin mukava ja sosiaalinen kuin itse kuvittelet.

Alle 3000 ihmistä, lasketaanko aivan tuppukyläksi?

Vaihtoehto kaksi taitaa sitten olla se oikeampi. Tätä mä olen miettinyt itsekkin, että kuvittelenko itsestäni liikoja. Mä pelkään kieltämättä että vaikutan ilkeältä ihmiseltä, vaikka yritän olla sen vastakohta. Pistää miettimään.

Vierailija
10/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinenkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinenkö kirjoitti:

Kuinka niin?

Olen itse m32.

Voisihan sitä harkita, jos lataisin sen uudelleen..

Hyvä juttu. Kun olet ladannut niin lisää siellä tili Ambivalentti

Vierailija
11/11 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla mielipiteitä? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän