Vastareaktio maxiripsille? Meikkaamattomat silmät alkaneet viehättää
Onko joku muu kokenut tällaista? Kun sattuu näkemään jonkun naisen, jolla on luonnolliset silmät, niin pitää poikkeuksellisen kauniina? Naisella ei ripsienpidennyksiä eikä meikkiä. Yläluomi näkyy ja silmät myös, oman värisinään. Näyttää raikkaalta ja puhtaalta. Meikatut ripset alkaneet näyttää tunkkaisilta. Sellaisia maksimaalisia ripsienpidennyksiä ja -tuuhennuksia en alun alkaenkaan pitänyt kauniina, mutta nyt on täysi kyllästyminen iskenyt ripsivärisiinkin silmiin. Olen alkanut itsekin harkita silmämeikin poisjättämistä.
Kommentit (67)
Ripsaria hieman ja puolisoni näyttää täysin tälläytyneeltä. Enempää en häneltä toivokaan meikkaamista. On kauniimpi näin, kuten useimmat naiset.
M42
Luin että "vaihtoehto marxismille".
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Nämä muka meikittä kulkevat luonnonlapset ottavat säännöllisesti ripsiin ja kulmiin kestovärit ja hiuksiin värjäyksen tai raidat, toisilla myös näitä kestorajauksia silmissä.
Vaikka itse et ole luonnonkaunis, ei se tarkoita etteikö kukaan muu voisi olla. 😉
Hih, tulipa muuten mieleen eräskin tiktok-video, jossa nuori nainen oli isojen irtoripsien kanssa jossain kovaa kiitävässä huvipuistolaitteessa. Hän ei saanut pidettyä simiä auki vaan ne räpsyivät koko ajan, koska vastatuuli otti kiinni ripsiin. 😅
jos heittäis koko ulkonäkökeskeisyyden huittiseen ja olis vaan. tuhoutuisko maailma, järkkyiskö taivas??
Kestovärjäys on hyvä keino saada ripsiin väriä, mä laitan itse ja vain yläripsiin sekä kulmiin.
Olisin ilman ripsiväriä, jos ripset eivät olisi alaspäin. Jotenkin turhauttavaa.
Muutoin en käytä arkena kuin silmien pohjustusvoidetta ja vähän aurinkopuuteria luomen poimussa. Laiskuus... Maskin taakse pääse muutoin aiemmin hyvin piiloon, nyt lisään vähän Sävyttävää aurinkovoidetta.