Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastareaktio maxiripsille? Meikkaamattomat silmät alkaneet viehättää

Vierailija
04.01.2019 |

Onko joku muu kokenut tällaista? Kun sattuu näkemään jonkun naisen, jolla on luonnolliset silmät, niin pitää poikkeuksellisen kauniina? Naisella ei ripsienpidennyksiä eikä meikkiä. Yläluomi näkyy ja silmät myös, oman värisinään. Näyttää raikkaalta ja puhtaalta. Meikatut ripset alkaneet näyttää tunkkaisilta. Sellaisia maksimaalisia ripsienpidennyksiä ja -tuuhennuksia en alun alkaenkaan pitänyt kauniina, mutta nyt on täysi kyllästyminen iskenyt ripsivärisiinkin silmiin. Olen alkanut itsekin harkita silmämeikin poisjättämistä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se muoti muuttuu :)

Vierailija
2/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tämän. Pidän mm. meikkaamatonta Laura Birniä kauniina. Itse lopetin silmämeikin käytön kokonaan vuosi sitten. Käytän kuitenkin kevyttä meikkivoidetta ja huulipunaa.

Joillekin silmämeikki sopii tosin hyvin, mutta pääsääntöisesti meikittömyys tai vähäinen meikkaus vain nuorentaa ja raikastaa ilmettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa omassa ajattelussani, tosin luovuin ripsiväristä jo jokin aika sitten, kun joka aamu totesin ripsivärin laittamisen jälkeen, että paremmalta näytin ilman.

Muutakaan meikkiä en ole aikoihin käyttänyt. Jotenkin tuntuu vain mahdottomalta olla täysin luomuna, kun esimerkiksi hakee töitä tai käy juhlissa. Tuntuu, että oletusarvo on, että naisella ON meikkiä, ja ollakseen huoliteltu, pitää olla myös meikattu. Ärsyttää koko homma.

Aika vähän kyllä näkee naisia, joilla ei ole silmämeikkiä. Tai siis vanhuksissa tietenkin, mutta teini-ikäisestä keski-ikäiseen.

Vierailija
4/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut viehättää jopa näppyläinen / akneiho :D Siinä on jotakin niin ihanan aitoa ja luonnollista. Ja tuntuu hyvältä, että joku nuori nainen uskaltaa antaa ihon olla sellaisenaan. Ihan liikaa näkee niitä contour-naamoja, joissa on kilokaupalla pakkelia. Aika moni nainen on ilman meikkiäkin ihan kaunis.

Vierailija
5/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsilisäkkeet on mielestäni nolot, ripsiväri ja sopiva ehostus taidokkaasti tehtynä upea. Itse en jaksa enää meikata kuin harvoin.

Vierailija
6/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita, itse tykkään enemmän meikatuista silmistä ja paksuista melko tunnista kulmakarvoista. Miksi tää asia on joillekin muuten joku ”isku”, kiinnostaako aihe niin paljon, että siitä tehdään suorastaan sotaisaa? :D itselläni on ripsipidennykset, mutta lyhyintä mallia ja ei paksusti, ripsivärillä saisi yhtä nätin tuloksen, mutta olen vähän laiska meikkaamaan. Mulle taas luonnollinen tukka tai ainakin sellainen kevyesti raidoitettu on kaunis omaan silmään, pohjavärinä se oma luonnollinen yleensä sopii parhaiten. Mutta edelleenkin, tämä on toki makuasia ja moni muukin väri tai meikki voi olla kaunista - ilman iskuja. :P Ei niin vakavaa.

Vierailija
7/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää niistä megaripsistä myöskään, mutta ripsivärillä ehostettu tai kevyillä pidennyksillä tehty silmä”meikki” antaa kivan säväyksen, kunhan muistaa ne alaripset meikata ja kulmat ovat sopivan tummat. :)

Vierailija
8/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovärjään silmäripseni, joten arjessa pelkkä taivutus riittää.

Vierailija
9/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimuoto on paras, eli luonnolliset pidennykset tai ripsiväri ja taivutus.

Vierailija
10/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on ihan hirveet ne pidennykset ,en tajuu mikä siin on et ne hankkii sellaset ku ei sovi yhtää :DDDD et onks laittaja huono, vai oks silmän malli vaa sellane.

mul on sellasii tuttui joil on vähän sellset alaspäin menevät viirusilmät, sit ne ripsipidennykset oikee korostaa sitä, ja ne tekee niille laskeutuvan katseen. :D sit joillai on sellaset kunnon harjat, jotka oikeesti on nii kaukan tyylikkääst ku vaa voi olla. sit yleensä viel muu tyyli joku verkkarit tyylii, ettei niinku sovi kokonaisuuteenkaa yhtää. :DDD

mulle itelleni sopii, johtuu varmaa siit et mul on isot ja pyöreet silmät ja tummat, niin ne korostaa tosi paljon ja tuo oikeesti näyttävyyttä ku silmät on jo valmiiks isot, ja sit ku on suht pyöreet / mantelinmuotoset silmät, niin en ei tee sellast laskeutuvaa katsetta. :D

mut näyttää kyl puhtaalta jos ei oo mtn, siis ihminen. :DDDD

Vierailija
11/67 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teini-iän jälkeen käyttänyt silmämeikkiä muuten kuin juhlissa sekä sama kuin jollain edellisellä, työhaastatteluissa. Tuntuu itsevarmemmalta jotenkin olo "modernin naisen haarniskassa". Muuten mielestäni näytän nätimmältä ilman meikkiä. Toki mulla on mustat silmäripset ja suht pitkät ja kaartuvat luonnostaan. Silmäni ovat todella herkät ja jos esimerkiksi tuulee vähän enemmän, niistä valuu ulkona ollessa lähes varmasti vettä, joten meikkienkin pitää olla aina vedenkestävää sorttia ja sitten niiden poisto on ärsyttävää. Tai no, kulmia kyllä vahvistan hieman arkipäivinä, tykkään siitä miten ne rajaa kasvoja. Lisäksi nopea sävyttävä kosteusvoide ja puuteri aamuisin ah, lähtöönkin on valmis niin paljon nopeammin kuin ennen.

Vierailija
12/67 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Ap:n kanssa. Itse en ole ripsaria vuosiin käyttänyt. Mielestäni ne ripsienpidennykset usein vielä tunkkaisuuden lisäksi pienentävät silmää, kun silmäluomea ei näy ollenkaan ja katsekin meinaa hukkua mustan muurin taakse. Luonnollisuus kunniaan! 

Vierailija
13/67 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien teko-osat ovat out. Mennyttä aikaa.

Vierailija
14/67 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on ihan hirveet ne pidennykset ,en tajuu mikä siin on et ne hankkii sellaset ku ei sovi yhtää :DDDD et onks laittaja huono, vai oks silmän malli vaa sellane.

mul on sellasii tuttui joil on vähän sellset alaspäin menevät viirusilmät, sit ne ripsipidennykset oikee korostaa sitä, ja ne tekee niille laskeutuvan katseen. :D sit joillai on sellaset kunnon harjat, jotka oikeesti on nii kaukan tyylikkääst ku vaa voi olla. sit yleensä viel muu tyyli joku verkkarit tyylii, ettei niinku sovi kokonaisuuteenkaa yhtää. :DDD

mulle itelleni sopii, johtuu varmaa siit et mul on isot ja pyöreet silmät ja tummat, niin ne korostaa tosi paljon ja tuo oikeesti näyttävyyttä ku silmät on jo valmiiks isot, ja sit ku on suht pyöreet / mantelinmuotoset silmät, niin en ei tee sellast laskeutuvaa katsetta. :D

mut näyttää kyl puhtaalta jos ei oo mtn, siis ihminen. :DDDD

Lääkitys kuntoon

Vierailija
15/67 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tämän. Pidän mm. meikkaamatonta Laura Birniä kauniina. Itse lopetin silmämeikin käytön kokonaan vuosi sitten. Käytän kuitenkin kevyttä meikkivoidetta ja huulipunaa.

Joillekin silmämeikki sopii tosin hyvin, mutta pääsääntöisesti meikittömyys tai vähäinen meikkaus vain nuorentaa ja raikastaa ilmettä.

Hän on totta tosiaan kaunis ilman meikkiä. Samoin kuin Jutta Helenius ttkk-ohjelmassa.

Vierailija
16/67 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein voi ripsaria käyttää kun ripsari aina valuu pois ja luometkin ärtyisät. Miten katseeseen saisi ”eloa”? Ruskeat silmät on ja harvat ripset.

Vierailija
17/67 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla ihmisellä meikki kyllä raikastaa, jos meikki on kevyt. Näyttää helposti väsyneeltä ja kulahtaneelta ilman mitään. Olen itse tällainen vanhempi nainen ja mieluummin töissä käytän kevyttä meikkiä kuin olen ilman.

Vierailija
18/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsarin pois jättäminen on seuraava suuri trendi, sanokaa minun sanoneen. Catwalkilla näkee mitään isoja ripsiä tai edes ripsiväriä enää todella harvoin.

Vierailija
19/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kyllä nuoremmalta ilman ripsaria. Aina kun laitan vaikka juhliin, kadun sitä heti koska meikki oli parempi ennen. Jotenkin pienentää silmiä. 

Vierailija
20/67 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään vahvasta meikistä ja suren, että se on jäämässä muodista!