Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa että työstä saa kieltäytyä?

Vierailija
03.01.2019 |

Olen harkinnut opintojen ohelle töitä. Tässä mietin että mitä tarkoittaa että työstä saa kieltäytyä? Jos esim. on vuokrafirman kirjoilla, niin saako vaikka koko viikon olla vastaanottamasta töitä jos ei pääse töihin vai onko siinä joku ns. raja? Että esim. kuukaudessa saa kieltäytyä töistä 2 kertaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin opiskelujen loppuvaiheessa hetken töissä vuokrafirmalla ja heillä ei ainakaan ollut mitään rajaa monestiko sai kieltäytyä. Selvitä siitä kyseisestä firmasta heidän linja.

Vierailija
2/5 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kieltäytyä vaikka 14 kertaa 2 viikon aikana, mutta älä odota että työtä sinulle enää sen jälkeen tarjotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kieltäytyä saa, mutta varmaan usein käy niin, että tarpeeksi kun kieltäydyt, ei enää edes tarjota.

Vierailija
4/5 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat kieltäytyä vaikka 14 kertaa 2 viikon aikana, mutta älä odota että työtä sinulle enää sen jälkeen tarjotaan.

Älä yleistä. Mulle tarjotaan vähintään yhtä työkeikkaa melkein joka päivä, yleensä useampaakin, eikä ne tarjoukset ole loppunut mihinkään vaikka olen pitänyt välillä jopa kuukauden "lomaa" töistä. Hyvästä työntekijästä halutaan pitää kiinni.

T. Vuokrafirman kautta töitä tekevä opiskelija

Vierailija
5/5 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos etukäteen ilmoittaa, ettei ole tietyllä ajanjaksolla käytettävissä, asia on Ok.

Ainakin meidän firmaan vuokrafirmat myyvät ennalta nimettyjä/profiloituja henkilöitä töihin.

Jos tarvitaan esimerkiksi tietyt luokat omaava hitsari, jolla tarvittavat kortit. Ei niitä tekijöitä ihan joka oksalla kasva.

Niin onpa hirveen kiva jos me myyvät minulle sinut ja sitten sinä ilmoitatkin että ”Emmä tuu tässä kuussa ollenkaan”.

Siinä menee asiakkaan ja vuokrafirman työntekijän tekemä työpanos hukkaan sinun perseilyn vuoksi.

Siksi, ilmoita etukäteen.