Sanoin miestäni minni hiireksi mies suuttui
No onhan se,kun ei uskaltanut minua uutenavuotena puolustaa, tappelin isomman naisen kanssa ja jäin alakynteen kun olin niin humalassa. No kostan tämän vielä jotenkin kummallekin.
Kommentit (8)
En minäkään menisi kissatappelua keskeyttämään. On se senverran harvinaista herkkua nykyään.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se,kun ei uskaltanut minua uutenavuotena puolustaa, tappelin isomman naisen kanssa ja jäin alakynteen kun olin niin humalassa. No kostan tämän vielä jotenkin kummallekin.
Tappelu ja ördääminen = WT
Mitä muuta Keravalle kuuluu?
Oliko pakko ryypätä itsensä sellaiseen tilaan? Oma on häpeäsi. Mitä kuvittelit voittavasi siinä, että hauluit miestäsi akaksi (Minni) ja hiireksi?
mikset sanonu mikki hiireksi?
minusta toi on vain naisten dissaamista, vaikka minni onkin turha hahmo eikä mitenkään edusta oikeita naisia.
vähän sdama kun sanos että "itket kuin tyttö"- Miksi tyttö on jotenkin haukkumasana, miksi tytöt on naurettavia olentoja?
mUA ON AINA ÄLLÖTTÄ'NY tommoset puheet, amerikkalaisissa elokuvissa niitä varsinkin paljon hoetaan,. huomaa kyllä miten takapajunen maa usa on "heität kuin tyttö"... hohhoijaa...
Miksei miehellekin voi sanoa että "heität kuin poika"? mIKSEI SE OLE OLLENKAAN LOUKKAAVAA. Siksi että mukamas pojat on ihmisiä, mutta tytöt on jotain kammottavia luuseriolentoja, vaikka oikeestihan se on ihan päinvastoin.
nIIN JA suomessas miehiä haukutaan "neideiksi". Miksei "poikamiehiksi", jos ei-naimisissa oleva ihminen on muka hylkiö. Ai niin, nainen on hylkiö, oli naimisissa tai ei, ja mies on isomunainen maailman kuningas, millanen paskaläjä tahansa.
Minä alan haukkumaan kaikkia tästälähin pojiksi, tai miehiksi, koska niillä on kusi noussut liikaa hattuun.
Vierailija kirjoitti:
mikset sanonu mikki hiireksi?
minusta toi on vain naisten dissaamista, vaikka minni onkin turha hahmo eikä mitenkään edusta oikeita naisia.
Eihän Minni ole mitenkään turha tai tyhmä vaan usein aika neuvokaskin tyyppi, vaikkei olekaan miehekäs.
Jätä se nyhverö