Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies asetti pettämisen rajat suhteessamme

Vierailija
03.01.2019 |

Minä saan kuulemma harrastaa seksiä muiden kanssa jos kyseessä on hänen mielestään hyvännäköinen nainen JA me joko kuvaamme aktin ja annamme hänelle tallenteen tai otamme kolmanneksi kimppaan. Onko tämä reilua ja onko mies sika kun kehtaa puhua tällaisia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin saman tuollaiselle miehelle. Hän saa harrastaa seksiä muiden kanssa jos on kyseessä mun mielestä hyvän näköinen mies..

Vierailija
22/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen = harrastaa seksiä muun kuin puolison kanssa

paitsi:

nainen saa panna naista

en opi ymmärtämään, miksi joku muu seksi on eri asia kuin toinen seksi :)

Pettäminen = harrastaa seksiä muun kuin kumppanin (ei tarvitse olla puoliso) kanssa ILMAN LUPAA

Jos on lupa harrastaa homoseksiä, niin silloin se ei ole pettämistä. Ei ole kyllä heteroseksikään silloin kun siihen on lupa. Jos ei ole lupaa harrastaa seksiä kenenkään kanssa, niin silloin kaikki seksi, myös lesbosellainen on pettämistä.

Siis en ymmärrä tätä ideaa, että miksi lupa yhteen mutta ei toiseen (toisenlaiseen) seksiin? Olisin voinut laittaa esimerkiksi minkä hyvänsä sukupuolen tms, mutta seurasin aloittajan aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli surkea, en muista koska olis näin huono provo palstalla ollut.

Ei ole mikään provo. On uusi suhde ja tuli puheeksi kun jotain julkisjuoruja lueskelin että mitä tämä mies pitää pettämisenä ja keskustelu siitä kääntyi tarkkoihin rajoihin. Ällöttävää tuollaiset vihjaukset lespojuttuihin

No hyvänen aika, ajatteletko sinä että sinun on pakko tehdä kaikki mitä kumppanisi ei laske pettämiseksi? Jos hän pitää vain seksiä pettämisenä, niin onko sinun pakko suudella jokaista vastaantulijaa baarissa? No ei ole. Ihan kuten ei ole pakko harrastaa sitä lesboseksiäkään.

Vierailija
24/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme idea joillain heteromiehillä, että se toinen nainen ilman muuta suostuisi tuollaiseen.

No kai se idea on, että etsitään sellainen nainen joka suostuu..? Jos ap olisi siis kiinnostunut mitä hän ei ole.

Varmaan, mutta pointti oli että hyvin harva naisista tykkäävä nainen haluaa tuollaista. Sellainen pitäisi ihan etsimällä etsiä. Joten miksi ihmeessä ap haluaisi lähteä sellaiseen ja miksi mies ei esitä asiaa niin, että hän on kiinnostunut 3 kimpasta.

Vierailija
25/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin saman tuollaiselle miehelle. Hän saa harrastaa seksiä muiden kanssa jos on kyseessä mun mielestä hyvän näköinen mies..

Se olisi tuossa tilanteessa reilu peli. Mies saattaisi tosin jättää luvan käyttämättä

Vierailija
26/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta päätän kyllä ihan itse, kenen kanssa harrastan seksiä enkä tosiaankaan hyväksytä heitä etukäteen. Voitteko kuvitella itsenne tuohon toisen naisen asemaan? "Ennen kuin otetaan vaatteet pois, voitko odottaa hetken, niin lähetän sinusta kuvan miehelleni. Täytyy varmistaa, että hän pitää sinua hyvän näköisenä."

Onko aloittajalla ollenkaan kokemusta aiheesta?

En ole aloittaja, mutta tällaista tapahtuu. Minusta on otettu kuva, ennen kuin tiesin olevani ehdokkaana.

Vierailija
27/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni inhottaisi ajatus miehestä ru*kuttamassa toista naista jonka ''antaisi'' olla kanssani.. Itse ainakin haluan olla se ainut jota mieheni haluaa, ainakin oikeassa elämässä.

en ole ap

Ainut🤔😂 haluta aina saa mutta sellasta miestä et tule löytämään kuka ainoastaan sua haluais panna loppu elämänsä.

Senkin iso haiseva av mamma

Vierailija
28/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Saat puolen sen omaisuudesta.

Vierailija
29/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi tuossa tilanteessa reilu peli. Mies saattaisi tosin jättää luvan käyttämättä

Siinähän se miesten "avarakatseisuuden" idea usein onkin.

Vierailija
30/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paitsi:

nainen saa panna naista

en opi ymmärtämään, miksi joku muu seksi on eri asia kuin toinen seksi :)

Pettäminen = harrastaa seksiä muun kuin kumppanin (ei tarvitse olla puoliso) kanssa ILMAN LUPAA

Jos on lupa harrastaa homoseksiä, niin silloin se ei ole pettämistä. Ei ole kyllä heteroseksikään silloin kun siihen on lupa. Jos ei ole lupaa harrastaa seksiä kenenkään kanssa, niin silloin kaikki seksi, myös lesbosellainen on pettämistä.

Siis en ymmärrä tätä ideaa, että miksi lupa yhteen mutta ei toiseen (toisenlaiseen) seksiin? Olisin voinut laittaa esimerkiksi minkä hyvänsä sukupuolen tms, mutta seurasin aloittajan aihetta.

Jaa. Minä voisin kyllä sallia miehelleni homosuhteet, mikäli hän olisi bi. Ei siihen mitään järkiperustetta varmaan olekaan. Se ei vaan tunnu ajatuksena samalla tavalla pahalta kuin mies panemassa toista naista.

Vierailija
31/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli surkea, en muista koska olis näin huono provo palstalla ollut.

Ei ole mikään provo. On uusi suhde ja tuli puheeksi kun jotain julkisjuoruja lueskelin että mitä tämä mies pitää pettämisenä ja keskustelu siitä kääntyi tarkkoihin rajoihin. Ällöttävää tuollaiset vihjaukset lespojuttuihin

Lesbo, tanokki. Beellä.

Vierailija
32/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yleisin miehen fantasia (minunkin) on kolmen kimppa kahden naisen kanssa. Miehesi vain ilmaisi asian vähän tökerösti.

Vierailija
33/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni inhottaisi ajatus miehestä ru*kuttamassa toista naista jonka ''antaisi'' olla kanssani.. Itse ainakin haluan olla se ainut jota mieheni haluaa, ainakin oikeassa elämässä.

en ole ap

Ainut🤔😂 haluta aina saa mutta sellasta miestä et tule löytämään kuka ainoastaan sua haluais panna loppu elämänsä.

Juu, mutta ei sitä minulle tarvitse kertoa kuinka kiihottuisi toisesta naisesta tai haluaisi toista naista saati lähteä oikeasti kokeilemaan sitä.

Itse olisin todennäköisesti aika loukkaantunut ja ihan rehellisesti sanoen mustasukkainen että mieheni avoimesti haluaa kokeilla muita naisia.

Ja uskon että kumppanit tuntee ja tietää minkälaiset arvot toisillaan on eikä moisia edes ehdottelisi jos rakastaa ja kunnioittaa toisiaan.

Vierailija
34/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole ap

Ja jos ei halua niin silloin saa kyllä jatkaa matkaansa.

Vierailija
35/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta päästäsikö sä tuon määritelmän repäisit?

Pettäminen on pettämistä, ei mitään muuta, riippumatta siitä, mihin toimintaan se liittyy.

Seksin harrastaminen muun kuin puolison kanssa on vain seksin harrastamista muun kuin puolison kanssa, paitsi jos sitä tehdään salaa vastoin puolisolle annettua lupausta olla harrastamatta seksiä muiden naisten kanssa. Silloin se on pettämistä.

Vierailija
36/37 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö nyt oikein?

Mies sanoo että saat muiden kanssa harrastaa seksiä, JOS se on lesboilua ja laitatte videon hänelle tai otatte mukaan kimppaan ja kaikki muu on pettämistä?

Ihmeen monella mammalla luetun ymmärtäminen hukassa. Ei kai tuosta tarvitse loukkaantua.

Vierailija
37/37 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuossahan mies ei puhunut pettämisestä mitään, vaan kertoi ainoastaan fantasiansa. (Sinä toisen hyvännäköisen naisen kanssa harrastamassa seksiä ja hän saa katsella, joko videolta tai livenä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi