Kohta on aika lopettaa se uusi kuntoiluharrastus
Kuntosalilla oli tänään kovasti uusia naamoja hapuilemassa laitteita. No aikaisempaan tapaan, eipä niitä helmikuussa enää näy.
Kommentit (10)
Minä aloitin viime vuoden alussa enkä ole vielä lopettanut!
Vuoden aikana käyntikertoja kertyi yli sata, mikä on satakertaisesti aiempaan verrattuna.
Tammikuussa alkaa taas peruskurssit. Konkreettinen edistyminen esim kamppailulajin parissa on motivoivampaa kuin kuntosali pelkästään. Monille myös sopii säännöllinen ennalta suunniteltu liikunta ajankohta kerran pari viikossa. Tai sama se mitä liikkuu, kun vaan toimii ja osallistuu. Masennukset ja kolotukset jää hallille tai lenkkipoluille.
Olkaa itsenne puolella.
Käyn aina vuoden alussa kuntosalilla uudenvuodenlupaukseni mukaiseti ottamassa belfien, josta voi tarkistaa belfien koon sitten ensi jouluna ja tehdä uuden lupauksen.
Harvemmin ne konvehtiplösöt jaksaa edes koko tammikuuta käydä.
Milloin salitreenaamisen saa aloittaa, jos tammikuussa ei?
Kyllä tammikuussakin saa aloittaa. Ja usein myös lopettaa. Itse suosittelen kokemuksesta aloittamaan maaliskuussa, silloin jaksaa jatkaa ainakin seuraavan vuoden tammikuuhun.
Konvehteja olisi kannattanut syödä vähemmän ja parempaa.
Siihen asti käydään kun lahjakortti kestää tai ainakin puoliväliin.
Eiköhän keväällä taas ole saleilla normaalitilanne ja tilaa.
Mitä mitä, pitääkö siellä käydä toisenkin kerran. Mä olin eilen, saa riittää tälle vuodelle. Rehellisesti sanoen, en ollut ihan oikeasti, vaan tutustumassa ystävän kanssa, kun hän on vakiasiakas. Mutta tein jotain liikkeitä kyllä.