Monellako vuosikymmenellä olet harrastanut seksiä?
Ja ikä?
Minä 45v, seksiä neljällä vuosikymmenellä; 1980-, 1990-, 2000- ja 2010-luvuilla
Kommentit (30)
Neljällä, enkä vieläkään tajuu siitä mitään :D, ikä 50
1978 ensimmäisen kerran eli viidellä tähän mennessä.
N55
1970-luvulla alkoi ja jatkuu yhä....hitto, ku mä oon vanhentunut!
Onneksi ei menoa haittaa😁
Kolmella. Tiukkaa teki, että ehdin 90-luvulla, mutta ehdinpä kuitenkin. Naisjutut eivät kiinnostaneet nuorempana.
M42
Viidellä. Käytännössä joka viikko siitä lähtien. Muutama 2vkon taukoa mahtuu väliin. Saman naisen kanssa. Seksiä viimeksi toissapäivänä. Ei ole tarvinnut puutteesta kärsiä.
Aloitin 1940-luvulla. Paljonko siitä tulee, 8 kai? Ehdin aloittaa ennen kouluun menoa, kun lasken seksiksi myös pettingin. Yhdyntöjä vasta yläkoulusta alkaen eli 1950- luvulla. Puutteessa ei ole tarvinnut elää viimeiseen 40 vuoteen. Ennen nykyaikaa vaimo oli pihtari.
Myös neljä. Mitään kertoja ei kysytty, vaan monena vuosikymmellä. VM 48.
90,00 ja 2010 luvulla
36 vuotta ja yhtä ja samaa naista siis kolmella vuosikymmenellä
90-luvulla, 2000-luvulla ja 2010-luvulla. Kivastihan se on kohta 2020 tulossa, ja pidot senkun paranee.
N35
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla, 2000-luvulla ja 2010-luvulla. Kivastihan se on kohta 2020 tulossa, ja pidot senkun paranee.
N35
Sen verran joo. Noh toivottavasti paranee, ei viittis vielä menettää toivoa etteikö hyväkin suhde löytyis jostain.
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35Sen verran joo. Noh toivottavasti paranee, ei viittis vielä menettää toivoa etteikö hyväkin suhde löytyis jostain.
Mä pidän sulle peukkuja :) on se seksi sen verran iloinen asia että soisi kaikkien löytävän kumppanin (tai useamman jos sellaista harrastaa) jonka kanssa itseään toteuttaa.
N35
Ikä 52, neljällä vuosikymmenellä, vuodesta -86 lähtien. Ja yhden ja saman miehen kanssa.
Seitsemällä. Ikä 74v. Jatkuvasti sellainen seisokki, että pitäisi olla kokoajan työntämässä pehemeän turpeiden häpyhuulien väliin. Onneksi vaimonikin vielä haluaa, joten joka päivä tulee naitua kerran tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Viidellä. Käytännössä joka viikko siitä lähtien. Muutama 2vkon taukoa mahtuu väliin. Saman naisen kanssa. Seksiä viimeksi toissapäivänä. Ei ole tarvinnut puutteesta kärsiä.
Teillä ei ilmeisesti ole lapsia?
Itse olen 38v ja seksiä olen harrastanut kolmella vuosikymmenellä.
3:lla. 80-luvulla en vielä ehtinyt. Katkoksia ei putkeen sittemmin ole tullut, olen saanut ihan joka vuosikymmenellä ainakin kerran. M38