Olen kasvanut taistolaisperheessä ja edelleen vasemmistolainen. Kysy mitä vaan!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sijoitatko? Itse olen sijoittaja ja se on kova pala oikeistolaisille että minulla on niin paljon ylimääräistä rahaa.
Ei ole mitä sijoittaa. Mulla on hyvä palkka mutta kaikki menee elämiseen, matkailuun ja shoppailuun (eettisesti tietysti!)
Onko lisäarvon syntyminen moraalitonta?
Kuvasiko Me Stallarit-tv-sarja teidän kotiarkeanne?
Missä maassa se tuollainen punainen kommunismi on toiminut hyvin?
Sosialismissa tavoitellaan kommunisista utopiaa. Oletko samaa mieltä kuin Marx ja Lenin, että olisi hieno juttu, jos kaikki asuisivat lasipalatseissa pukeutuneena samanlaisiin vaatteisiin ja ajatellen samoja ajatuksia?
Pelastiko Robert Mugaben maoismi Zimbabwen? Hänet kuitenkin sekä kommunistimaat että länsimaiden vasemmisto halusivat pakottaa maan johtajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa se tuollainen punainen kommunismi on toiminut hyvin?
Kaikissa missä se on ollut. Kuuba on nyt hyvä esimerkki. Samoin Venezuela, vaikkei ole edes kunnolla sosialistinen. Rikkailta kuitenkin otetaan kaikki pois niinkuin pitääkin.
Myös Suomessa on erittäin vasemmistolainen politiikka ollut viimeiset vuosikymmenet, ankara progressio ja vahva ay-liike, eli täällä on hyvä olla ja elää.
Mitä mieltä olet Jari Sillanpäästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole raskasta määritellä itseään suvun historian mukaan? Vähän, kuin n atsi sotilai den jälkeläiset määrittelisivät itsensä sen mukaan, mitä heidän esi-isät oli.
Ei vain suvun historian! Neuvostoliitto oli parasta mitä on ikinä ollut. Samoin Kiina, Kuuba, Kamputsea, Pohjois-Korea, Vietnam ja muut sosialistiset maat.
Miksi et muuta sosialistiseen valtioon?
Suomessa on hyvin vasemmistolainen politiikka ja ilmapiiri. Kova veroprogressio, vahva ay-liike ja vasemmistolainen media esim YLE ja Hesari.
Vierailija kirjoitti:
Pelastiko Robert Mugaben maoismi Zimbabwen? Hänet kuitenkin sekä kommunistimaat että länsimaiden vasemmisto halusivat pakottaa maan johtajaksi.
Hän on sankari!
Miksi teistä valtaosa on loisia jotka mellakoi ja heiluu tuolla, tietämättömiä penneunhuiskia, joille ei työ maistu. Kannabis kylläkin ja muiden hommaamat kelamassit. Sillä tavallako se maailma muka paranee. Jahtaamalla muka jotain n atseja. Olette pellejä minun mielestä.
No ei varmaan olisi kannattanut havitella vallankumousta niin paljon.