Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kasvanut taistolaisperheessä ja edelleen vasemmistolainen. Kysy mitä vaan!

Vierailija
02.01.2019 |

:)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elänyt silloin. Isovanhemmat varmaan kannattivatkin. En tosin tiedä varmaan. Perheeni on kärsinyt suuresti Suomen lahtarihallitusten käsissä.

No ei varmaan olisi kannattanut havitella vallankumousta niin paljon.

Vierailija
22/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoitatko? Itse olen sijoittaja ja se on kova pala oikeistolaisille että minulla on niin paljon ylimääräistä rahaa.

Ei ole mitä sijoittaa. Mulla on hyvä palkka mutta kaikki menee elämiseen, matkailuun ja shoppailuun (eettisesti tietysti!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisäarvon syntyminen moraalitonta?

Vierailija
24/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasiko Me Stallarit-tv-sarja teidän kotiarkeanne?

Vierailija
25/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa se tuollainen punainen kommunismi on toiminut hyvin?

Vierailija
26/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismissa tavoitellaan kommunisista utopiaa. Oletko samaa mieltä kuin Marx ja Lenin, että olisi hieno juttu, jos kaikki asuisivat lasipalatseissa pukeutuneena samanlaisiin vaatteisiin ja ajatellen samoja ajatuksia?

Vierailija
27/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastiko Robert Mugaben maoismi Zimbabwen? Hänet kuitenkin sekä kommunistimaat että länsimaiden vasemmisto halusivat pakottaa maan johtajaksi.

Vierailija
28/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa se tuollainen punainen kommunismi on toiminut hyvin?

Kaikissa missä se on ollut. Kuuba on nyt hyvä esimerkki. Samoin Venezuela, vaikkei ole edes kunnolla sosialistinen. Rikkailta kuitenkin otetaan kaikki pois niinkuin pitääkin.

Myös Suomessa on erittäin vasemmistolainen politiikka ollut viimeiset vuosikymmenet, ankara progressio ja vahva ay-liike, eli täällä on hyvä olla ja elää.

Vierailija
29/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet Jari Sillanpäästä?

Vierailija
30/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole raskasta määritellä itseään suvun historian mukaan? Vähän, kuin n atsi sotilai den jälkeläiset määrittelisivät itsensä sen mukaan, mitä heidän esi-isät oli.

Ei vain suvun historian! Neuvostoliitto oli parasta mitä on ikinä ollut. Samoin Kiina, Kuuba, Kamputsea, Pohjois-Korea, Vietnam ja muut sosialistiset maat.

Miksi et muuta sosialistiseen valtioon?

Suomessa on hyvin vasemmistolainen politiikka ja ilmapiiri. Kova veroprogressio, vahva ay-liike ja vasemmistolainen media esim YLE ja Hesari.

Vierailija
31/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastiko Robert Mugaben maoismi Zimbabwen? Hänet kuitenkin sekä kommunistimaat että länsimaiden vasemmisto halusivat pakottaa maan johtajaksi.

Hän on sankari!

Vierailija
32/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teistä valtaosa on loisia jotka mellakoi ja heiluu tuolla, tietämättömiä penneunhuiskia, joille ei työ maistu. Kannabis kylläkin ja muiden hommaamat kelamassit. Sillä tavallako se maailma muka paranee. Jahtaamalla muka jotain n atseja. Olette pellejä minun mielestä.