Aloitan ensi viikolla "vakituisessa" työpaikassa
Hienosti osasin haastattelussa kertoa urasuunnitelmiani ja kiinnostusta firmaan. Ja nyt pääsin kohtalaisen hyvin palkattuun työhön, johon luulevat minun sitoutuneen pitkäksikin aikaa.
Oikeasti tarkoitus on olla alle vuosi. Säästää palkasta karenssivara ja jäädä pois. Hymyillen tulen selittämään mainiosta uratarjouksesta toisessa firmassa. Jotenkin vain nautin tästä.
Mitä pelejä teillä muilla on työelämässä?
Kommentit (15)
No mutta mitä sitten? Työnantaja ottaa sinusta kaiken irti sen aikaa kun olet käytettävissä. Sitten sinut korvataan jollain toisella.
Pahimmassa tapauksessa alat tuossa ajassa jopa huomata, että ei se työnteko ja oman rahan ansaitseminen niin kamalaa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
No mutta mitä sitten? Työnantaja ottaa sinusta kaiken irti sen aikaa kun olet käytettävissä. Sitten sinut korvataan jollain toisella.
En minä korvaamattomaksi itseäni luulekaan. On vain hauska, kun yhteisymmärryksessä haastattelussa keskustelimme, kuinka tämä työnkuva on sellainen, että aikansa vaatii saada homma haltuun ja ainakin seuraavat kolme vuotta toimisin suunnilleen tässä tehtävässä ennen mahdollisia siirtymisiä uusiin haasteisiin talon sisällä😂😂
Vierailija kirjoitti:
Pahimmassa tapauksessa alat tuossa ajassa jopa huomata, että ei se työnteko ja oman rahan ansaitseminen niin kamalaa olekaan.
No, ei nyt ihan ensimmäinen työpaikkani ole. Pelailen tuolla työelämässä silloin tällöin ja välillä sitten taas muuta.
Ap
0/5. todellisuudessa mätänet vanhan läppärin ääressä paskaisella sohvalla. miksi säästäisit jostain palkasta karenssivaran? :D
ääliö.
Minullakin alkaa ensi viikolla uusi vakituinen työ! Odotan kyllä innolla, kerrankin haastava oman alan asiantuntijatyö, olen aika onnekas :)
About sama.
Nyt kun olen saanut verotuksenkin kohdilleen säästämninen ei Ole ongenlma. Olen ollut siellä 1.5 v ja palkka ei Ollu niin hyvä, verot 30 %, nyt verotus laski ja palkka nousi. En tietenkään aio tätä oikaista, sillä en aio olla enää koko vuotta töissä. Se on omaloma varmaan KESÄ-elokuu, ja sitten ehkä palaan vielä pariksi kuukaudeksi ennen lopullista irtiottoa.
Tosin en muista haastattelussa mitään urasuunnitelmaa sepittänyt, ei varmaan kysytty edes.
kehityskeskustelussa kyllä kerroin, että haluaisin haastellisimpia tehtäviä. Niitä vaan ei Ole edellenkään näkynyt.
Itse asiassa juuri nyt tunnen olevani voiton puolella. Se on hasta luego, so long suckers, dasvidanja.
Oikeasti ei oo väliä, jokaisella on mahdollista irtisanoutua jos huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
0/5. todellisuudessa mätänet vanhan läppärin ääressä paskaisella sohvalla. miksi säästäisit jostain palkasta karenssivaran? :D
ääliö.
Miten niin miksi? Kun irtisanoudun vakituisesta työstä, niin jos en satukaan työllistymään, siihen tulee kolmen kuukauden karenssi ennen kuin saan ansiosidonnaista päivärahaa. Siksi säästän. Ääliö.
Perus paskanjauhamista haastattelussa, meistä ei monikaan töissä olis jo lurittas rehelliset suunnitelmat tulevasta ja totuuden mitä firmasta ajattelee.
Aha.