Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan ensi viikolla "vakituisessa" työpaikassa

Vierailija
02.01.2019 |

Hienosti osasin haastattelussa kertoa urasuunnitelmiani ja kiinnostusta firmaan. Ja nyt pääsin kohtalaisen hyvin palkattuun työhön, johon luulevat minun sitoutuneen pitkäksikin aikaa.

Oikeasti tarkoitus on olla alle vuosi. Säästää palkasta karenssivara ja jäädä pois. Hymyillen tulen selittämään mainiosta uratarjouksesta toisessa firmassa. Jotenkin vain nautin tästä.

Mitä pelejä teillä muilla on työelämässä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mitä sitten? Työnantaja ottaa sinusta kaiken irti sen aikaa kun olet käytettävissä. Sitten sinut korvataan jollain toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa alat tuossa ajassa jopa huomata, että ei se työnteko ja oman rahan ansaitseminen niin kamalaa olekaan.

Vierailija
4/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse pelata mitään ”pelejä” työelämässä.

Vierailija
5/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta mitä sitten? Työnantaja ottaa sinusta kaiken irti sen aikaa kun olet käytettävissä. Sitten sinut korvataan jollain toisella.

En minä korvaamattomaksi itseäni luulekaan. On vain hauska, kun yhteisymmärryksessä haastattelussa keskustelimme, kuinka tämä työnkuva on sellainen, että aikansa vaatii saada homma haltuun ja ainakin seuraavat kolme vuotta toimisin suunnilleen tässä tehtävässä ennen mahdollisia siirtymisiä uusiin haasteisiin talon sisällä😂😂

Vierailija
6/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmassa tapauksessa alat tuossa ajassa jopa huomata, että ei se työnteko ja oman rahan ansaitseminen niin kamalaa olekaan.

No, ei nyt ihan ensimmäinen työpaikkani ole. Pelailen tuolla työelämässä silloin tällöin ja välillä sitten taas muuta.

Ap

Vierailija
7/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. todellisuudessa mätänet vanhan läppärin ääressä paskaisella sohvalla. miksi säästäisit jostain palkasta karenssivaran? :D

ääliö.

Vierailija
8/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin alkaa ensi viikolla uusi vakituinen työ! Odotan kyllä innolla, kerrankin haastava oman alan asiantuntijatyö, olen aika onnekas :)

Vierailija
9/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se aina olla, että sut lempataan jo koeajan jälkeen.

Vierailija
10/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

About sama.

Nyt kun olen saanut verotuksenkin kohdilleen säästämninen ei Ole ongenlma. Olen ollut siellä 1.5 v ja palkka ei Ollu niin hyvä, verot 30 %, nyt verotus laski ja palkka nousi. En tietenkään aio tätä oikaista, sillä en aio olla enää koko vuotta töissä. Se on omaloma varmaan KESÄ-elokuu, ja sitten ehkä palaan vielä pariksi kuukaudeksi ennen lopullista irtiottoa.

Tosin en muista haastattelussa mitään urasuunnitelmaa sepittänyt, ei varmaan kysytty edes.

kehityskeskustelussa kyllä kerroin, että haluaisin haastellisimpia tehtäviä. Niitä vaan ei Ole edellenkään näkynyt.

Itse asiassa juuri nyt tunnen olevani voiton puolella. Se on hasta luego, so long suckers, dasvidanja.

Vierailija
11/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ei oo väliä, jokaisella on mahdollista irtisanoutua jos huvittaa.

Vierailija
12/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. todellisuudessa mätänet vanhan läppärin ääressä paskaisella sohvalla. miksi säästäisit jostain palkasta karenssivaran? :D

ääliö.

Miten niin miksi? Kun irtisanoudun vakituisesta työstä, niin jos en satukaan työllistymään, siihen tulee kolmen kuukauden karenssi ennen kuin saan ansiosidonnaista päivärahaa. Siksi säästän. Ääliö.

Vierailija
13/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaavat sit jonkun toisen, kaikki on korvattavissa

Vierailija
14/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas kun oletkin näppärä.

Vierailija
15/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus paskanjauhamista haastattelussa, meistä ei monikaan töissä olis jo lurittas rehelliset suunnitelmat tulevasta ja totuuden mitä firmasta ajattelee.