Soittaako poliisit jos niillä on asiata?
Oon varmaan vainiharhanen mutta..
Parkkeerasin auton kioskin eteen, siinä oli muitakin. Kävin kiskalla seisoskelin siinä vähän aikaa ja kävin autossa istumassa. Sen jälkeen lähdin kävelylle.
Sitten näin kauempana kun olin että siihen kioskin parkkikselle tuli poliisiauto vilkut päällä. Ihmettelin sitä mutten mennyt takaisin.
Lenkin jälkeen tulin autolle ja näin kotimatkalla poliisiauton muttei ne pysäyttänyt.
Mä tosi harvoin liikun missään..
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan vainiharhanen mutta..
Parkkeerasin auton kioskin eteen, siinä oli muitakin. Kävin kiskalla seisoskelin siinä vähän aikaa ja kävin autossa istumassa. Sen jälkeen lähdin kävelylle.
Sitten näin kauempana kun olin että siihen kioskin parkkikselle tuli poliisiauto vilkut päällä. Ihmettelin sitä mutten mennyt takaisin.Lenkin jälkeen tulin autolle ja näin kotimatkalla poliisiauton muttei ne pysäyttänyt.
Mä tosi harvoin liikun missään..
Liikut tosi harvoin missään tottakai se herättää poliisien mielenkiinnon.
Tuskin ne sinua etsivät. Vai oletko tehnyt jotain?
Jos tietävät henkilöllisyytesi niin soittavat jossain vaiheessa. Toki jos olet rikoksesta epäilty, saattavat ensin kerätä todistusaineistoa sinua vastaan ennenkuin soittavat. Viestisi perusteella en kuitenkaan tajua mitä asiaa poliisilla voisi sinulle olla.
Ei ne mitään sulle soittele, tulevat rytinällä ovesta läpi ja sitten alkaa pamput heilua.
Jos kärsivät vainoharhoista tai harhaluuloisuushäröstä?
En kyllä oikein ymmärrä koko avauksen tarkoitusta.
Lähetti kirjeen kun kärysin peltipoliisiin.
No en minä mitään ole tehnyt. Kunhan mietin mitä ne siihen tuli.
Mietin just että tulivat siihen jos olin epäilyttävä tai joku luuli että olen kännissä tms. Ja sitten joku soitti poliisit? En tiedä.
Ap
Kyllä ne soittaa, tai tarpeen tullen tulevat kotiovelle. Naapurit tai isännöitsijä päästävät alaovesta, jos et jostakin syystä ole aukaisemassa.
Yleensä ne tulevat oven läpi aikaisin aamusta kantaen konepistooleita
Okei. Kiitos asiallisista kommenteista.
Poliisit tuli kiireellä, koska kahvihammasta kolotti ja tupakitkin oli loppu.
Josku soittaa, joskus tulee käymään, riippuu tietysti mitä asiaa niillä on.