Kuinka saada mies tanssimaan
Pidän tanssimisesta, mutta miestä ei voi vähempää kiinnostaa?
Kommentit (50)
Kokemuksesta:Et mitenkään.
Mäkin tykkäisin tanssia mutta mies ei.Joskus harvoin saan sen tanssilattialle.
Hanki itsellesi sopivampi mies. Meistä kumpikaan ei tanssi ja hyvä niin, sillä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Minuakaan ei saa tanssilattialle vaikka maksettaisiin. Ärsytti joskus baarissa kun exä vinkui tanssimaan ja kieltäydyin. siinä sitten ukko mököttää loppuillan vaikka sanoin että menee itsekseen, ei minua haittaa mutta itse en sinne mene.
Et mitenkään. Olen yrittänyt samaa. Ei onnistu. Toisaalta ei tuo mies saa minusta kaveria joen keskelle seisomaan kylmään veteen vapa kädessä, vaikka jotkut vedenpitävät housut ilmeisesti päälle puetaankin.
Ostat sille 1000 e lahjakortin Alkoon tai 10v kausikortin sen kannattaman (jääkiekko)joukkueen peleihin.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet ei tanssi.
M36
Homojako tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet ei tanssi.
M36
Homojako tarkoitat?
Homothan ne yleensä tykkäävät itseään tanssilattialla nytkytellä
Tanssiminen on kyllä niin vastenmielistä hommaa etten ihmettele yhtään ettei Ap:n miestä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet ei tanssi.
M36
Homojako tarkoitat?
Homothan ne yleensä tykkäävät itseään tanssilattialla nytkytellä
Tosihomot ei.
Mä olen nainen, eikä mua saa tanssimaan muuten kuin ehkä juottamalla niin känniin etten tajua enää mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ampumalla jalkoihin
Juuri näin!
1. osta ase
2. Mene miehen luo, osoita aseella miehen jalkoihin ja lausu sanat: "Dance bitch!"
3. Ammu
Jos pari tanssia haluat, niin muuten sama homma, mutta osoitat aseella vain takaraivoon ja otat tanssiasennon. Niin ja tässä ei kannata ampua ollenkaan, muuten on paha tanssia kaksin.
Näytä sille jotain oikeaa tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet ei tanssi.
M36
Tosimiehet ne just tanssii. Niitä ei pelota, mitä joku toinen niistä ajattelee.
Taitaa olla aika yleinen tilanne. Tanssi taitaa yleensäkin kiinnostaa naisia enemmän kuin miehiä.