Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin tuntuu, että miehet ovat keskimäärin kriittisempiä toistensa lihasmassaa kohtaan kuin naiset

Vierailija
02.01.2019 |

Muistan joskus teininä, kun latasin itsestäni paidattoman kuvan erääseen kuvagalleriaan, niin toiset miehet vähän piikittelivät ja väheksyivät kroppaani väittäen minua lihaksettomaksi, että olen "wannabe-kaappi" jne. Naisilta ja tytöiltä sain kuitenkin kehuja.

Useimmille naisille tuntuisi ylipäätään olevan suhteellisen yhdentekevää, millainen vartalo miehellä on poislukien sairaalloisen lihavat/laihat sekä miehet, joiden käsivarret ovat kirjaimellisesti langanlaihat. Muuten naisten kyky arvioida miehen lihaksikkuutta on aika heikko, eikä miehen useinkaan tarvitse kehittää vartaloaan mitenkään kelvatakseen naisille. Jos miehellä on näkyy vatsapalikat ja on edes vähän habaa, niin se on plussaa muttei välttämätöntä.

Huonona puolena tässä tosin on se, ettei mies voi juurikaan halutessaan parantaa mahdollisuuksiaan merkittävästi naistensaannin suhteen salitreenaamisella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mun mielest monet naiset tykkää jostain lihaksikkaista miehistä :DD mut ei niin paljoa, etteikö millään vois kiinnostua muunkilaisista, paitsi tietty joillain on se tarkka ja kapee maku mut ei kaikilla. :D

Vierailija
2/3 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei varmaankaan pidä mistään överilihaksikkaista. Miehellä näyttää kaikista parhaalta, jos on hoikassa varressa sopivasti lihasmassaa käsivarsissa, rinnoissa ja takapuolessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori mies pilaa mahdollisuutensa löytää unelmiensa nainen alkamalla käyttämään steroideja ja steroidit tunnetusti myös sinne päähän vaikuttavat ja se mahdollinen unelmanainen ei ehkä haluakaan pikkutytön psyykkeellä olevaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme