Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Raskaustestissä todella haalea viiva, joka hetken kuluttua hävisi

Vierailija
02.01.2019 |

Elikkäs mieheni kanssa ollaan epäilty että olisin raskaana ja eilen sitte tehtiin raskaustesti. Eka näkyi vain yksi viiva ja sitte kohta näky kaks viivaa. Mies ja minä oltiin aika järkyttyneitä ja katsoimme muutaman minuutin päästä, niin viiva oli kadonnut. Oliko testissä joku vika vai mikä homma?

Help

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi uudestaan?

Vierailija
2/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin että vika on testissä, tai sitten olet raskaana. Yleensä ku jos on positiivinen tulos niin tulee se viiva :) ja jos negatiivinen niin ei siinä edes tule haaleaa viivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin joskus ollut häilyvä kakkosviiva, joka sitten katoaa. Luulisin, että kun virtsa kastelee sen kohdan, voi joskus näyttää kuin tulisi toinen viiva. Negatiivinen tulos ollut siis ainakin minulla.

Vierailija
4/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minullakin joskus ollut häilyvä kakkosviiva, joka sitten katoaa. Luulisin, että kun virtsa kastelee sen kohdan, voi joskus näyttää kuin tulisi toinen viiva. Negatiivinen tulos ollut siis ainakin minulla.

Okei! Tämä helpotti. Lapsi ei ole toivottu tähän hätään kyllä.

Vierailija
5/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi kusi tikkuun, sinä vai mies? 

Vierailija
6/6 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa aikuiset ihmiset nyt järki käteen ja kantakaa vastuu ja tehkää toinen testi muutaman päivän päästä. Naurettavaa vauvapalstalta kysellä.