Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhautuminen treffipalveluihin, kokemuksia?

Vierailija
02.01.2019 |

Ongelma on seuraava:

- Suomi24 sovelluksena toimiva, mutta taso, anteeksi nyt vaan, keskimäärin aikamoisen heikko
- OkCupidissa parempi taso, mutta aivan liikaa yltiöliberaaleja cityhipstereitä, jotka kaiken lisäksi preferoivat usein avoimia suhteita jne.
- Tinderistä saa toki seuraa, mutta alun tutustuminen jää sovelluksen tyylin takia vajaaksi ja siellä yliedustettuina kevyempää seuraa hakevat plus liiallinen ulkonäkökeskeisyys

Mikä teidän mielestänne on toimivin sovellus normaalia parisuhdetta etsivälle?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni itsekin kuulisin hyvistä deittisovelluksista. Tinderissä monet näyttävät etsivän seuraa kevyeen hauskanpitoon eikä itseäni yhden yön seuralaiset oikein nappaa. 

Vierailija
2/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24:ssa on ihan samoja tyyppejä mitä muissakin sovelluksissa ja sama toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen miettinyt, et puuttuuko Suomesta hyvä ja "iso" (mainonnan kautta tunnetuksi tehty) deittisovellus Tinderin vastapainoksi vakavia suhteita etsiville? 

Vierailija
4/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppani. Ei yleensä mitään infoa, ei kuvaa. Revi näistä nyt sitten. Muutaman kanssa tuli juteltua, mutta kaikki katosivat jonnekin. En taida olla sitten riittävän eliittiä.

Vierailija
5/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24:ssa on ihan samoja tyyppejä mitä muissakin sovelluksissa ja sama toisinpäin.

Naisten tasossa kuitenkin muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta ulkoisen habituksen suhteen jostain kumman syystä selvä ero esim. Tinderiin ja OkCupidiin. Niin se vaan on.

Vierailija
6/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kysyntä ja tarjonta vaan on erilaista.

Iso osa vakavaa suhdetta etsivistä sinkkunaisista on koulutettuja, itsestään huolta pitäviä ja hoikkia. He kelpaisivat isolle osalle seuraa etsivistä miehistä (enemmistö vähemmän koulutettuja ja naisia paljon vähemmän ulkonäköönsä panostavia). Näille miehille ei sitten kuitenkaan kelpaa hiukan pyöreä mutta muuten sopiva nainen.

Hyvännäköisiä, pitkiä, tasapainoisia ja fiksuja miehiä on sinkkuina niin vähän, että sellaisen löytäminen vastaa lottovoittoa. Moni nainen on mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
7/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on että ihmiset esittää jotain muuta kuin ovat, siis vahingossa. Treffeillä on sama homma. Se kenen kanssa olit treffeillä ei ole myöhemmin sama, koska molemmat esittää jotain muuta kuin ovat.

Vierailija
8/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa vakavaa suhdetta etsivistä sinkkunaisista on koulutettuja, itsestään huolta pitäviä ja hoikkia. He kelpaisivat isolle osalle seuraa etsivistä miehistä (enemmistö vähemmän koulutettuja ja naisia paljon vähemmän ulkonäköönsä panostavia). Näille miehille ei sitten kuitenkaan kelpaa hiukan pyöreä mutta muuten sopiva nainen.

Hyvännäköisiä, pitkiä, tasapainoisia ja fiksuja miehiä on sinkkuina niin vähän, että sellaisen löytäminen vastaa lottovoittoa. Moni nainen on mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.

Höpöhöpö. Tämä on taas näitä kliseitä. Kaikki käy paskalla.

Vierailija
9/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on että ihmiset esittää jotain muuta kuin ovat, siis vahingossa. Treffeillä on sama homma. Se kenen kanssa olit treffeillä ei ole myöhemmin sama, koska molemmat esittää jotain muuta kuin ovat.

Itse en ole törmännyt tähän. Ihan hyviä tyyppejä on tullut vastaan muttei sellaista, jonka haluaisin nähdä uudestaan.

Omassa ikäluokassani +-40 ihmiset kyllä osaavat jo olla rentoja ja omia itsekään. Eri asia ehkä parikymppisten treffailussa?

Vierailija
10/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos varoituksesta. Olen itse aikeissa liittyä OKCupidiin, mutta jos siellä on vain tuollaisia tyyppejä, niin tuskin löydän itselleni sopivaa seuraa.

Vierailija
11/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paikalla käyminen liittyy mitenkään treffailuun?

Rautalangasta väännettynä sinkkuina on paljon itsekseen mainiosti pärjääviä naisia. Miehistä taas sinkkuina on se pohjasakka, poikkeus toki vahvistaa säännön. Hyvät miehet eivät treffipalstoilla kauaa pyöri koska hyviä naisia riittää heille ottajiksi. Kaikille ei riitä hyvää miestä ja hyvä nainen taas ei huoli huonoa mistä.

Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
12/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliittikumppani. Ei yleensä mitään infoa, ei kuvaa. Revi näistä nyt sitten. Muutaman kanssa tuli juteltua, mutta kaikki katosivat jonnekin. En taida olla sitten riittävän eliittiä.

Eliittikumppanit ei nimestään huolimatta edusta kyllä millään lailla sitä, mitä itse kutsuisin eliitiksi. 

Vierailija
13/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua tätä että esittää jotain muuta kun on.Minä en esitä,ainakaan tietoisesti ja moni on sanonut että oon niin aito kun viesteissä saa kuvan.En toisaalta ole kyllä treffanut ikinä mielestäni sellaista miestäkään joka olisi esittänyt jotain muuta kun on. Mutta ehkä se johtuu siitä,että minulla ei rima ole missään taivaissa asti ja todennäkösesti treffailen niitä yksilöitä joita suurin osa naisista ei treffaisi,ainakaan toista kertaa.

Vierailija
14/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paikalla käyminen liittyy mitenkään treffailuun?

Rautalangasta väännettynä sinkkuina on paljon itsekseen mainiosti pärjääviä naisia. Miehistä taas sinkkuina on se pohjasakka, poikkeus toki vahvistaa säännön. Hyvät miehet eivät treffipalstoilla kauaa pyöri koska hyviä naisia riittää heille ottajiksi. Kaikille ei riitä hyvää miestä ja hyvä nainen taas ei huoli huonoa mistä.

Ymmärsitkö nyt?

Tahtomattasi taisit ulla rohkaisseeksi hieman minua asettaakseni itseni likoon nettideitti palvelimelle. (Kun vain osaisin valita sopivan palvelimen). Uskon olevani näitä mainitsemiasi poikkeaviin miehiin kuuluvia "hyviä miehiä", mitä tämä ilmaus nyt sitten yleisemmin merkitseekn. - Vaikka näin todetessani se kuullostaa tai vaikuttaa minusta kyllä hieman pöljätä.

Vierailija
15/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti nettitreffi profilien takaa löytyy heitä, jotka tietoisesti ja tarkoittuksellisesti esittävät vai pitäsikö sanoa paremmin valehtelevat enemmän ja vähemmän, mitä oikeasti ovat. Mutta itse uskon myös, että osa saattaa myös tahtomattaan tulla antaneeksi itsestään erilaisen mielikuvan, kuin mitä on todellisuudessa. - Esimerkiksi joitain aikoja sitten tällä palstalla joku miekkonen kyseli, että mikseivät naiset arvosta hänen liikunnallisuuttaan. - Vastasin tulloin, että syy saattaisi olla fanaattisuudessa. Miten tämä liittyy nyt tähän. Siten, että jos treffiprofilin haltija on kertonut harrastavansa aktiivisesti liikuntaa, niin miten tämän ymmärrämme. Tai mitä on alkoholin vähäinen käyttö? Tai vaikka korkeakoulutus? 

Jos joku kirjoittaa harrastavansa liikuntaa aktiivisesti, niin toinen saattaa ymmärtää, että no hyvä meillähän on jotain yhteistä kun minäkin käyn kuntosalilla muutaman kerran viikossa ja kerran viikossa käyn jumpassa ja monest viikonvaihteessa saatan lähteä kävelylle tai tekemään hiihtolenkin. Kun taas joku ymmärtää aktiivisen ja arvostusta odottavan liikunnallisuuden niin, että käy lenkillä vähintään kerran päivässä. kuntosalilla kolmesta -viiteen kertaan viikossa. Seuraa ruokavaliotaan ja juomisiaan. Ottaa osaa joukkue urheiluun, jonka mukana käy treenaamassa useita kertoja viikossa. Tämän lisäksi tulevat usein viikonlopun kestävät harjoitteluleirit ja / tai kisamatkat Jne. Valehteliko jompi kumpi?

Entä mitä on kohtuullinen alkoholin käyttö? - Lasi viiniää joskus. erityisinä päivinä, kuten ystävättären häissä tai Joulun kunniaksi Joulupöydässä, toisnaan sauna olut. Ehkä joskus terassilla kesällä lasillinen. 

Toiselle se on, ehkä lasi viiniä kerran päivässä. Muutama saunaolut viikossa. Ja toinen muutama muuten vaan, kun onhan se mukava juoda olutta ja katsellassa lätkämatsia  Jokusen kerran vuodessa juoda niin, ettei laske, kuinka monta annosta ottaa olutta ja siinä sivussa väkevämpää, kun täytyyhän sitä pää saada nollattua loman kunniaksi.     Kumpi esitti, jotain, mitä ei oikeasti ole, jos kumpikin kertoi olevansa alkoholin kuu käyttäjä?

Entä voiko sanoa olevsan kirjallisuuden ystävä, jos lukeminen koostuu lähinnä dekkareista tai harlekiiniromaaneista?

Voko sanoa olevsna korkeakoulutettu, jos on valmsitunut ammattikorkeakoulusta?

Ovatko satunnaiset yhdyssana virheet oikeus pitää toista typeryksenä, jonka kanssa ei ole mitään halua jatkaa tutustumista, vaikka muutoin saattaisi ehkä natsata, jos oltaisiin tavattu alun alkaen live:na baarissa, eikä haettu seuraa nettitreffipalvelimelta. 

Vierailija
16/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos varoituksesta. Olen itse aikeissa liittyä OKCupidiin, mutta jos siellä on vain tuollaisia tyyppejä, niin tuskin löydän itselleni sopivaa seuraa.

Miehenä ei ainakaan Okcupidiin kannata liittyä, ellet ole jonkin sortin vege. Kahdeksan kymmenestä 35+ naisista on kasvisdieetillä. 30% ilmoittaa olevansa sapioita. Muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta todellakin helsinkiläishipstereitä...

Mistähän mahtaisi löytää parhaan velasinkkumestan?

Vierailija
18/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvää nettideittisivustoa olemassakaan? Samat hapsutukkaiset äijät siellä kaikilla palstoilla lymyilevät. Joitakin profiilin mukaan ok miehiä on, mutta niillä taitaa olla jäänyt päälle treffikierre, aina vaan paremman naisen löytämiseksi. Jotkut ovat roikkuneet lähes 10 vuotta, eikä edes kuvaa ole päivitetty.

Vierailija
19/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvää nettideittisivustoa olemassakaan? Samat hapsutukkaiset äijät siellä kaikilla palstoilla lymyilevät. Joitakin profiilin mukaan ok miehiä on, mutta niillä taitaa olla jäänyt päälle treffikierre, aina vaan paremman naisen löytämiseksi. Jotkut ovat roikkuneet lähes 10 vuotta, eikä edes kuvaa ole päivitetty.

Saman huomasin melkein kolmen vuoden tauon jälkeen nettideitteihin palattuani naisten profiileista. Tuttuja kuvia putkahti ruudulle.

Ja väittäisin naisia treffikierteilijöiksi. Valinnan varaa on niin paljon enemmän kuin miehillä.

Vierailija
20/28 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomasin melkein kolmen vuoden tauon jälkeen nettideitteihin palattuani naisten profiileista. Tuttuja kuvia putkahti ruudulle.

Ja väittäisin naisia treffikierteilijöiksi. Valinnan varaa on niin paljon enemmän kuin miehillä.

Täällä kolmas saman havainnon tehnyt 😅 Kaksi suhdetta ehdittyäni elää ovat nuo muutamat veijarit edelleen samoilla kuvillaan deittailemassa. Jostakin syystä ei ihan hirveästi kiinnosta ottaa yhteyttä.