Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume 47v

Vauva
02.01.2019 |

Vauvakuume 47 vuotiaana. Ei aikaisempia lapsia. Kuukautiset jo harventuneet. Sanovat, että kohtu on jo kuivahtanut tuossa iässä. Vieläkö on onnistumisen mahdollisuus, jos niin millainen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdollista ku vaihdevuodet jo alkamassa.

Vierailija
2/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit herännyt aikaisemmin lasten tekoon. Nyt on jo myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä just hetki sitten joku 48-vuotias mummoikäinen haaveillut vauvasta? Mitä näiden naisten päässä liikkuu?

Vierailija
4/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
5/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä täältä kyselet. Mene yksityiselle klinikalle rahatupon kanssa.

Saattaa olla, että vastineeksi saat kokea raskauden. Tai sitten ainakin olet yrittänyt.

Vierailija
6/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crazy old lady

Vierailija
7/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistuakin, ainakin lapsettomuushoidoilla. Toisaalta se, että nykylääketiede sen mahdollistaa ei tarkoita, että se olisi hyvä idea. Nykyään on vaan hurjan trendikästä olla iäkäs äiti, huolimatta siitä, mitä riskejä se tuottaa mm. sikiölle.

Vierailija
8/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähintään 10-15 vuotta myöhässä, ehkä hoidoilla ja mahdollisesti lahjoitetuilla sukusoluilla se voisi onnistua, mutta siitäkään mitään takeita ole, ja ilmeisesti Suomessa ei mitään hoitoja tehdä yli 45v naisille.

Vierailija
9/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penalle tiedoksi: kuukautisten väli lyhenee vaihtareiden lähestyessä.

Etkä sä muutenkaan onnistunut provon teossa.

Vierailija
10/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yhden kansanedustajan vaimokin oli 54 v. kun sai esikoisensa. Itse olen ajatellut aloittaa lapsen yrittämisen 43 v. eli muutaman vuoden päästä. Olen nyt 39 ja mieheni on saman ikäinen. Jos onnistuu niin onnistuu, jos ei niin ei. Jumala näistä asioista päättää, emme me. En usko hedelmöityshoitoihin.

Vierailija
11/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan estä sua yrittämästä, tsemppiä matkaan!

Vierailija
12/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oma äitini tuli luomusti raskaaksi 49v ja sai vielä terveen pojan. Pikkuveli 25v minua nuorempi. Eli onhan se mahdollista, harvinaista kyllä.

Vierailija
13/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvä joku oikaisikin - siis tihentyneet😌.

Ap.

Eli onko se silloin automaattisesti myöhäistä? Muuten hyvässä kunnossa.

Vierailija
14/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olisi paremmat mahdollisuudet, jos sinulla olisi jo vaikka esim. 4 lasta ja olisi siten raskauksien aikana ns. säästynyt elinkelpoisia munasoluja.  Netistä voi lukea joistakin ihmetapauksista jotka ovat saaneet ensimmäisen ja ainoan lapsensa yli 50-vuotiainakin, ja luomusti, mutta erittäin harvinaista se on.

Luovutetut munasolut ja hedelmöityshoidot ovat tietysti mahdollisia, mutta rahaa palaa helposti paljon ja lopputulos on epävarma. Luin tosin juuri italialaisesta laulajasta Gianna Nanninista, joka sai 56-vuotiaana (tai 54-vuotiaana, netissä yhtäällä lukee syntymävuotena 1954 ja toisaalla 1956) ainokaisensa, ilmeisesti hedelmöityshoitojen tuloksena. Nyt lapsi on jo 8-vuotias ja Gianna 64v.  

https://www.dw.com/en/pregnant-at-53-childbirth-at-any-age/a-16345633

Vierailija
15/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koiranpentu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi