Exän, siis lapsen isän kuuluisi ostaa mulle lahja, mutta ei osta!!!
olen todella vittuuntunut. Uudelle akalleen ostaa, vaikka ei kuulemma rakastakaan häntä, mutta mulle ei osta. Ärsyttää. Enkä voi vaatia uutta miesystävääni ostamaan lahjaa äitienpäivän takia. Hän osti jo kakun ja on muutenkin ihana, muttei lahjamiehiä...
Ärsyttää lähinnä siksi, että exä osti aina jotain kallista mitä alusin...
Miten muilla eronneilla, saattek olahjan lapsenne isältä äitienpäivänä???
Kommentit (24)
Eikös se ole lapsen " tehtävä" muistaa äitiä äitienpäivänä?
etenkään exän kuulu muistaa sinua. Lapsi muistaa kortilla yms. kun on tarpeeksi suuri.
Exän nykyinen akka kieltää yhteydenpidon, lähes kaiken ja me vaan soitellaan kyllä tosi usein ja jutellaan kaikki asiat (esim. heidän seksiongelmat) vähintään kerran viikossa. mutta haluaisin häneltä lahjan, koska toinenkin akka saa. piste.
ap
ostaa, jos kerran on ex...
Oletkohan nyt turhan vaativa... Eikö lapsesi ole kuitenkin tehneet kortin/lahjan hoidossa tai koulussa? Eiköhän siinä ole ihan mukava lahja äitienpäivän iloksi ;) Ei kait sen lahjan tarvitse olla aina jotain kallista ja hienoa... Kyllä se muistaminen on kuitenkin tärkeintä ;)
TODELLAKAAN KUULU OSTAA SULLE MITÄÄN
Taidat olla todella pinnallinen ja materialistinen ihminen.
Lapset muistaa äitienpäivänä ja tekee lahjat. Vaihda miestä jos vituttaa..
Puhelette avoimesti miehen ja uuden vaimon seksiongelmista ym..
Miksi ette palaa yhteen?
Oletteko kauan olleet erossa?
tai muuta sellasta kirurgilahjakorttia (ihan huumorilla)... se nauro ja sano ettei anna mitään...saas nähdä onko laittanu ylimäärästä rahaa elareihin kun tulee maanantaina :)
ap
missä kyseltiin miten mies muisti lapsen synnyttyä. .Siinähän nimenomaan kaikki oli sitä mieltä että miehen kuuluu muistaa lapsen äitiä, esim. äitienpäivänä (koska äiti on kantanut lapsen kohdussaan, synnyttänyt ja blaa blaa blaa..), joten miksei se koskisi myös ex-miestä x)
ja soittelee exän kanssa puhellakseen seksiongelmista ym.
Minullekin tuli mieleen, että mikä teidät aikoinaan erotti? Kuulostaa siltä, että mies rakastaa sinua vielä.
Onko teillä montakin yhteistä lasta? Entä onko miehellä ja uudella vaimolla lapsia? Miksi he ovat yhdessä, jos on ongelmia, eivätkä rakasta enää toisiaan?
mutta että ei voi luottaa koskaan enää minuun. Ja sanoo, että aikoo nyt vaan tyytyä siihen paskaan vaihtoehtoon eli uuteen akkaan ja asuntolainaan... Palaamme vanhoina sopimuksesta yhteen, sitten kun lapset eivät enää kärsi soutamisesta ja huopaamisesta:) sellainen suunnitelma meillä....
ap
Minun mies maksaa elarit maanantaina.
Minun miehellä ja mulla on ollut hiljaista seksielämän suhteen jo pidemmän aikaa.
Minä en pidä siitä, että mieheni pitää yhteyttä eksäänsä.
Mieheni eks on aina ollut lahjojen ja tavaroiden (ja toisten rahojen) perään haukkana.
Liian moni asia sopii yhteen tän ketjun aloittajan kanssa..
Mutta tietääkseni mieheni ei puhele meidän asioita eksänsä kanssa.. Vai puheleeko sittenkin?
Oletko, ap, minun mieheni eksä?
2? onko sulla yksi lapsi aiemmasta liitosta?
Ja ei ollu provo, vaan totta, mä olen joskus vähän materialisti :) ja ylpeä siitä...
mut tää ei tarkota ettenkö arvostaisi lapsen itse tekemiä lahjoja, ne oli aivan ihania :) mut olen tottunut siihen, että isäni osti äidilleni aina lahjan koska on hänen lastensa äiti...
ap
Ja kyllä, minulla on yksi lapsi entisestä suhteesta.
Et kai vaan ole mun miehen entinen???
Tosin eron syy mun miehellä ja entisellä on eri, mitä sinä tuossa aikaisemmin kerroit. (tai en ole kuullut masennuksestasi ja pettämisestäsi)
Asutteko eri paikkakunnalla kuin mies?
t. 21
onko kyse juuri meistä?
Kysyn sinulta, ap, onko sinulla muita lapsia kuin tämä yksi yhteinen ex miehen kanssa.
t. 21
ja me jutellaan miehen kanssa tosi usein yhdessä asioista mitä en edes kerro nykyiselleni... onko miehesi pettänyt sinua exän (eli mun) kanssa? ja jäänyt kiinni siitä?
ap
Olette eronneet. Isän velvoitteet on enää lapsia kohtaan. Järki käteen.