Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko aikaa saada 800€ kasaan

Vierailija
02.01.2019 |

Tää on nyt elämän ja kuoleman kysymys. Mitään kuluja mulla ei ole, esim ruokaan tms ei mene rahaa. Mulla ei ole kertakaikkiaan mitään myytävää. Kortteja ja sukkia en montaa ehdi tehdä. Yleensä olen ällistyttävän kekseliäs mutta nyt lyö tyhjää. Help!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti venähti tää ketju työpaikkailmotteluks. Joo, kämppä lähtee kun niin kovasti haluatte tietää. Mun työpaikalla ei saa palkkaennakkoa. Ja ollaan samaa sukupolvea ton 49-v kanssa, meille huumeet on aika tuntematon juttu, eikä me kaikki vedetä röökiä ja viinaa. Mun irtaimisto koko kämpässä menee muuten about 3000€ paikkeille, kuten sanoin, minimitavarat kun en tykkää siivota. Ap

Vierailija
62/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistähän kuvittelet sitten saavasi noin lyhyellä aikavälillä tuommoisen summan? On kuitenkin 3200 euron kk nettopalkkaa vastaava summa. Ja jos olisin nainen niin jakasin pimpulaa joka suuntaan rahasta, miehet ei valitettavasti voi niin tehdä. Kun en satu olemaan mikään täyden kympin mies 20cm kalulla.

Nyt kannattaa pyytää verottajaa korjaamaan veroprosenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sitten tullut mieleen, että rahaa saa töitä tekemällä? Työpaikallani on ollut yli kuukauden ajan auki työpaikka, jossa on 3500 euron kuukausipalkka. Kukaan ei ole soittanut paikasta, eikä laittanut työhakemusta. Taitaa todelliset työnhakijat olla vähissä Suomessa...

Näitä aina AV:llä esitellään ja sitten paljastuu, että haetaan korkeakoulutettuja johtajia puolipalkalla :D

Vierailija
64/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistähän kuvittelet sitten saavasi noin lyhyellä aikavälillä tuommoisen summan? On kuitenkin 3200 euron kk nettopalkkaa vastaava summa. Ja jos olisin nainen niin jakasin pimpulaa joka suuntaan rahasta, miehet ei valitettavasti voi niin tehdä. Kun en satu olemaan mikään täyden kympin mies 20cm kalulla.

?

Vierailija
65/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin samaa, että nyt on mennyt herra Näpsällä brutot ja netot sekasin.

Vierailija
66/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikossa pitää saada 800€ kasaan eli tienata 800€ viikossa.

Kuukaudessa on neljä viikkoa.

Siis: 4 x 800€ = 3200€, joka on se kuukausinettopalkka, joka tarvitaan 800 euron viikkotienistiin.

MOT

Vierailija
67/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mietityttää miten se kämppä noin lyhyellä varoitusajalla on menossa alta. Vai onko siihen kuuluvat rahat menneet jonnekin muualle? En vain ymmärrä miten ne rahat vuokraan on saatu muualle tuhlattua ja ajateltu saavan jostain lisää rahaa vuokraan jos mitään suunnitelmaa ei ole.

Kai sitten haet lainaa jostain mistä sitä saat, ei kuulosta oikein olevan muita vaihtoehtoja.

Vierailija
68/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuraat mua töissäni, tienaat tuon 800 € neljässä päivässä. Ja, jos verojen jälkeen pitää jäädä tuo summa niin tee pari ylimääräistä päivää (5-7 päivää yhteensä, riippuen veroprosentistasi).

Ennen joulua riitti 10 tunnin työpäivät ansaitakseen 200€, koska provikkapalkka myynnissä ja ihmiset ostivat paljon. Nyt teet 15-16 tunnin työpäiviä (kiinteällä palkalla), niin saat päivässä 200€. Helppoa kuin heinänteko.

Suosittelen jatkoa ajatellen hankkimaan lisää duunia, niin ei tule enempää rahaongelmia. :)

Vierailija
69/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti venähti tää ketju työpaikkailmotteluks. Joo, kämppä lähtee kun niin kovasti haluatte tietää. Mun työpaikalla ei saa palkkaennakkoa. Ja ollaan samaa sukupolvea ton 49-v kanssa, meille huumeet on aika tuntematon juttu, eikä me kaikki vedetä röökiä ja viinaa. Mun irtaimisto koko kämpässä menee muuten about 3000€ paikkeille, kuten sanoin, minimitavarat kun en tykkää siivota. Ap

Onko se välttämättä sitten huono juttu? Onko mahdollista saada edullisempi asunto muualta?

Vierailija
70/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajan kanssa voi yrittää sopia maksuaikataulusta, mutta tässä on ilmeisesti ollut ennenkin rästejä ja viivästyksiä, jos irtisanomisilmoitus on heti tulossa. Jos sopiminen onnistuu niin jatkossa pitää muistaa varata vuokrarahat etukäteen.

Vierailija
71/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää se, kun AP ilmoittaa aloituksessaan, ettei hänellä ole mitään myytävää, mutta kuuitenkin tarttuu ilahtuneena panttausehdotukseen.

Hieman epäloogista.

Jos ei ole mitä myydä, miten voi olla jotain pantattavaa?

Vierailija
72/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---Mitään kuluja mulla ei ole, esim ruokaan tms ei mene rahaa.

Siis sullako ei kulu rahaa mihinkään, ruokaan tms. (miten tämäkin muuten on edes mahdollista??) ja silti sulla ei ole yhtään rahaa?

Vierailija
73/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sullako ei kulu rahaa mihinkään, ruokaan tms. (miten tämäkin muuten on edes mahdollista??) ja silti sulla ei ole yhtään rahaa?

Ruokajonot ja diakonia on tuota varten, JOS tekee tiukkaa. Tässä haiskahtaa joku... Nykyään voi laskut ohjata menemään suoraan esim. vuokranantajalle tai lainan pankille. 

Vierailija
74/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein voi olla mahdollista, ettei ole mitään kuluja...

Jos ei olisi mitään kuluja eli joku muu maksaisi kaiken elämisen, ruuat, laskut, vuokrat jne., työssä käyvällä normaalilla ihmisellä tuskin tulisi hengenhätä saada 800 € viikossa kasaan...

Vierailija
75/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on huono mielikuvitus, jos vain päihteet keksitte äkillisen rahan tarpeen taustalle. Miten olisi vaikka äkkilähtö etelään, kun kaveri pyysi mukaan? Tai äkillinen inspiraatio opiskella kesäyliopistossa jokin opintokokonaisuus, joka alkaa viikon päästä. Tai jokin pitkään haaveiltu asia onkin hyvässä tarjouksessa ja tarjous päättyy viikon päästä. Onhan noita syitä.

Vierailija
76/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö siis ottaa se pikavippi, pöljä? Etkö ole kuullut, että ne on optimoitu juurikin idiooteille?

Vierailija
77/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai menikö ne sittenkin neiti Näpsällä sekaisin? Voivooi

t:elämäntapatyötönkin tietää eron

Vierailija
78/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein voi olla mahdollista, ettei ole mitään kuluja...

Jos ei olisi mitään kuluja eli joku muu maksaisi kaiken elämisen, ruuat, laskut, vuokrat jne., työssä käyvällä normaalilla ihmisellä tuskin tulisi hengenhätä saada 800 € viikossa kasaan...

Siis ei ole mitään kuluja nyt tämän viikon aikana. Ap

Vierailija
79/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää se, kun AP ilmoittaa aloituksessaan, ettei hänellä ole mitään myytävää, mutta kuuitenkin tarttuu ilahtuneena panttausehdotukseen.

Hieman epäloogista.

Jos ei ole mitä myydä, miten voi olla jotain pantattavaa?

Ei mulla olekaan, ei pantattavaa eikä myytävää. Ilahduin, koska en ollut tullut sitä ajatelleeksi. Ilahduin ihan muuten vaan. Ap

Vierailija
80/84 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työssäkäyvä ihminen, niin luottokortilla tasaa helposti yllättäviä menoja.

Tosin vuokraa en laskisi ns yllättäväksi menoksi...

Etkö ole yhtään aikaisemmin tullut laskeneeksi, että hups, vuokraan ei olekaan rahaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä