Viikko aikaa saada 800€ kasaan
Tää on nyt elämän ja kuoleman kysymys. Mitään kuluja mulla ei ole, esim ruokaan tms ei mene rahaa. Mulla ei ole kertakaikkiaan mitään myytävää. Kortteja ja sukkia en montaa ehdi tehdä. Yleensä olen ällistyttävän kekseliäs mutta nyt lyö tyhjää. Help!
Kommentit (84)
Ainoa keino on ottaa jostain lainaa. Jos on luottotietoja kannattaa kysyä pankista.
Miten mä niin atrvasin ton ” istut kukkaron päällä”.... pulloista ei saa kun muutaman euron, toki kävi jo mielessä. Ap
Olisit maksanut sen vuokran etkä vetäny siiderii ja röökii.
Jos luottotiedot ovat kunnossa, ota pankin joustoluotto alle 10 prosentin korolla.
Jos luottotiedot ovat kunnossa, ota pankin joustoluotto alle 10 prosentin korolla.
Ap, ovatko ne huumevelkoja? Vastaa rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä niin atrvasin ton ” istut kukkaron päällä”.... pulloista ei saa kun muutaman euron, toki kävi jo mielessä. Ap
No mistähän kuvittelet sitten saavasi noin lyhyellä aikavälillä tuommoisen summan? On kuitenkin 3200 euron kk nettopalkkaa vastaava summa. Ja jos olisin nainen niin jakasin pimpulaa joka suuntaan rahasta, miehet ei valitettavasti voi niin tehdä. Kun en satu olemaan mikään täyden kympin mies 20cm kalulla.
Mitä vikaa on istua kukkaron päällä?
vmp, eilakaisla, mitänäitänyt on.
Nyt olis lumitöitä. Ei toki niistä kukaan 800 maksa, mutta osan voisit saada kasaan, jos olet ahkera.
Panttaa jotain, jos on koruja tai muuta arvotavaraa. Pieniä tulovirtoja sieltä täältä, pullojen keruuta, kirppismyyntiä, keikkatöitä. Miksi hätä ja kiire? Eikö voi maksua siirtää tai jakaa osiin?
Vierailija kirjoitti:
Panttaa jotain, jos on koruja tai muuta arvotavaraa. Pieniä tulovirtoja sieltä täältä, pullojen keruuta, kirppismyyntiä, keikkatöitä. Miksi hätä ja kiire? Eikö voi maksua siirtää tai jakaa osiin?
Koruissa on yleensä enemmän tunnearvoa. Itse äänestän sitä että ap istuu lompakon päällä jos on tuollainen rahantarve yllättänyt.
No kai sinulla jotain myytävää on (itsesi lisäksi)? Vaatteita, astioita, huonekaluja, kenkiä, laukkuja, telkkari, kannettava, mikroaaltouuni. Keräät kasaan ne, joista kuvittelet saavasi eniten ja sitten vain aktiivisesti nettiin joka kanavaan myymään. Lisäksi siinä rinnalla keräät niitä roposia pulloista, kyselet naapurustosta, tarvitseeko joku apuja käytännön hommissa (lumityöt, kaupassa käynti, lasten vahtiminen, koiran ulkoilutus, lamppujen asentaminen).
Mistä oikeasti tuollainen yllättävä rahantarve on tullut?
Ei ole sitten tullut mieleen, että rahaa saa töitä tekemällä? Työpaikallani on ollut yli kuukauden ajan auki työpaikka, jossa on 3500 euron kuukausipalkka. Kukaan ei ole soittanut paikasta, eikä laittanut työhakemusta. Taitaa todelliset työnhakijat olla vähissä Suomessa...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten tullut mieleen, että rahaa saa töitä tekemällä? Työpaikallani on ollut yli kuukauden ajan auki työpaikka, jossa on 3500 euron kuukausipalkka. Kukaan ei ole soittanut paikasta, eikä laittanut työhakemusta. Taitaa todelliset työnhakijat olla vähissä Suomessa...
Mielenkiinnosta, mikähän työpaikka se mahtaa olla kun ei kelpaa, tarvitaanko jotain koulutusta?
Lähde tekee ryöstöjä kaupungille.