Loukkaannuinko ihan turhaan
Sanokaas nyt viisaammat loukkaannuinko ihan turhaan. Puhuttiin uudenvuodenlupauksista ja ensin mies pohti josko jättäisi pepsin juomisen kuukaudeksi mutta sitten heitti vitsillä että no ei, ennemmin puolen vuoden selibaatti!
Jotenkin toi kolahti tosi pahasti koska olen raskaana enkä itsekään tunne itseäni erityisen seksikkääksi tämän mahan kanssa. Silti mulla on raskauden aikana halut kasvaneet huomattavasti ja nykyään aloite seksiin tulee poikkeuksetta minun puoleltani vaikka ennen mies oli aina se halukkaampi... En sanonut miehelle mitään koska tajusin että asian oli tarkoitus olla vitsi, mutta silti asia jäi selvästi vaivaamaan minua koska täälläkin siitä kirjoitan!
Miehen puolustukseksi sanottakoon että hänellä on kyllä jonkun asteinen kola-addiktio, juo useamman lasillisen päivittäin...
Kommentit (4)
No todellakin loukkaannuit!! Mies nimenomaan vertasi colan juontia toiseen tärkeään asiaan, joka siis korosti sitä että colan juonnin lopettaminen olisi niin vaikeaa että mielummin luopuisi toisesta tosi tärkeästä asiasta (vitsinä).
Ai, raskauden aikanakin pitäisi paneskella?
Yök. Eikö ihmet osaa hillitä itseään?
Anna miehesi juoda kolaa ja käyttäytykää sivistynesti.
Ai, kiitos teille selvennyksestä, nyt tunnen itseni kyllä tyhmäksi kun otin ton heti loukkauksena!
-ap
Et tainnut ymmärtää vitsiä kunnolla. Vitsi oli siinä, että puolen vuoden selibaatti on mahdoton, eli pepsinhimoa liioitellaan komediallisen efektin vuoksi. Sama kun sanotaan vaikka "myisin mummoni kahvikupillisesta".