Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen epäsosiaalinen outo introvertti, mutta kerään ympärilleni suosittuja ihmisiä, joilla paljon kavereita

Vierailija
02.01.2019 |

Miksi te ektrovertit viihdytte minunkaltaiseni seurassa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ekstrovertit

Vierailija
2/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harmiton?

Vierailija
4/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin ekstrovertti, joskerran tykkäät hengailla paljon toisten ekstroverttien kanssa. Kyllä ne muuten siitä lähtevät, jos sanot että et pidä heistä/lakkaat vastaamasta yhteydenottoihin.

Vierailija
5/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentaisitko hieman.

Missä?

Milloin? yms.

Vierailija
6/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samoin. Mulla on pari kaveria, joilla itsellään on paljon kavereita. Muita kavereita ei sitten olekaan. 

Vierailija
7/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
8/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonon jatkona

Vierailija
9/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä itsellekin ongelma. Kunnon ekstroverttille ei mene jakeluun, ettei kaikki halua hengailla laumoissa. Miksei voi antaa ihmisen olla rauhassa. Mitä enemmän kieltäytyy ja yrittää eristys, sitä enemmän jotkut yrittää. Jakeluun ei mene ettei seura kiinnosta vapaa-aikana. Opiskelussa ja töissä joutuu olemaan jo ihan sietokyvyn äärirajoilla sosiaalisuudessa.

Vierailija
10/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet että ekatrovertit eivät voisi arvostaa erilaisia ihmisiä ja viihtyä heidän seurassaan? No onneksi avartavat ihmiskuvaasi!

Vierailija
11/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme on tapahtunut, harvinaista.

Vierailija
12/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
13/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkentaisitko hieman.

Missä?

Milloin? yms.

Tarkoitan siis sitä, että haluavat olla ystäviäni. Kaksi parasta ystävääni ovat molemmat sellaisia ja jopa mieheni. Heihin se minun sosiaalinen piirini oikeastaan rajoittuukin. Joskus mietin, että miksi juuri minä olen heille tärkeä, kun vaihtoehtoja olisi vaikka kuinka paljon. ap

Vierailija
14/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet että ekatrovertit eivät voisi arvostaa erilaisia ihmisiä ja viihtyä heidän seurassaan? No onneksi avartavat ihmiskuvaasi!

En sanonut niin, vaan kyselin syitä. ap

Vierailija
15/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä itsellekin ongelma. Kunnon ekstroverttille ei mene jakeluun, ettei kaikki halua hengailla laumoissa. Miksei voi antaa ihmisen olla rauhassa. Mitä enemmän kieltäytyy ja yrittää eristys, sitä enemmän jotkut yrittää. Jakeluun ei mene ettei seura kiinnosta vapaa-aikana. Opiskelussa ja töissä joutuu olemaan jo ihan sietokyvyn äärirajoilla sosiaalisuudessa.

Minulla tuo ei ole ongelma, kun olen kaksin näiden ihmisten seurassa. Heillä on vilkas sosiaalinen elämä, mutta ovat ymmärtäneet etten minä välttämättä nauti ihmismassoista. ap

Vierailija
16/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ominaisuuksia sussa on muita kuin tuo introverttiys?

Vierailija
17/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkentaisitko hieman.

Missä?

Milloin? yms.

Tarkoitan siis sitä, että haluavat olla ystäviäni. Kaksi parasta ystävääni ovat molemmat sellaisia ja jopa mieheni. Heihin se minun sosiaalinen piirini oikeastaan rajoittuukin. Joskus mietin, että miksi juuri minä olen heille tärkeä, kun vaihtoehtoja olisi vaikka kuinka paljon. ap

Onko sinulla huono itsetunto ja siksi mietit miten kukaan voi pitää sinusta?

Vierailija
18/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis?

Vierailija
19/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä meiillä on niiin kurrja hiistoria takaanaa niin kylllä ekstroverrttiytttä tarvitaaaan jottta ihmiiinen kokeee hyvääksyntää.

Vierailija
20/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkentaisitko hieman.

Missä?

Milloin? yms.

Onko sinulla huono itsetunto ja siksi mietit miten kukaan voi pitää sinusta?

On kyllä, voin myöntää suoraan. Olen surkea uusien ihmisten kohtaamisessa ja tämä harmittaa usein. Voin olla oma itseni vain läheisten seurassa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan