Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka kuolee tylsyyteen töissä?

Vierailija
02.01.2019 |

Olen tänään siivonnut sähköpostin, kansiot, työpöydän ja jopa järjestänyt keittiön taukotilassa, juonut kaksi kuppia kahvia ja syönyt iltapäivän välipalaksi varaamani banaanin ja pahan päivän varalle jemmaamani suklaapatukat laatikosta, auttakaa! Kello ei ole vielä kymmentäkään ja vielä neljään asti pitäisi täällä lusia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut töissä tylsää, mutta se johtuu vain ihmisten lomista. Olen kaupan alalla.

Yritän tehdä niin, että luen vapaa-ajalla kiinnostavaa kirjaa taikka kuuntelen tai katselen mielenkiintoista ohjelmaa, josta tulee päähän mietittävää niin, että kun töissä on löysää, voin tuumailla noita asioita. Tai sitten suunnittelen tai järjestelen asioita töissä, tosin olen tehnyt sitä jo niin paljon, että se kyllästyttää.

Vierailija
22/25 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihme työpaikka, jos mitään tekemistä ei ole. Eikö voisi suunnitella kevättä? Listata 10 työtavoitetta itselleen? Tehdä etukäteen pohjatöitä johinkin, joka tulee kuitenkin eteen? Ideoida tapahtumia? Ideoida parannuksia työprosessiin? Surffailla firman nettisivuilla ja keksiä parannusehdotuksia? Järjestää varastohuoneen? Putsata tietokoneen näppäimistön? Tehdä itselleen työhyvinvoinnin nimissä taukojumppaohjelman? 30-vuotisen työurani aikana olen aina keksinyt tekemistä, aluksi itselleni ja nykyään muille :) Ja joskus kannattaa vaan nauttia rauhallisemmista päivistä, varsinkin jos tietää että kiirettä on luvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä paikassa, joka on auki 8 tuntia päivässä. Työpäivät vie usein 9 tuntia, paikalla on oltava, vaikka olisi hiljaistakin eikä voi mennä silloin, kun se on jo auki eikä lähteä heti, kun sulkemisaika koittaa.

Vierailija
24/25 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaaan mee töiihin enää tonnne. Tyliiiin "oootliika ruma, teeet liiika töitä, oooh tyhmä....."

Vierailija
25/25 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaaan mee töiihin enää tonnne. Tyliiiin "oootliika ruma, teeet liiika töitä, oooh tyhmä....."

Epää sosiaaaalinen pska jne....