miksi ihmiset muuttaa kodissaan tavaroiden järjestystä?
Kommentit (9)
Mä oon aaunut 30 vuotta tässsä pienessä huoneessa. Mä oon käyynyt kaikkki järjestykset läpi.
Vaihtelun vuoksi tai siksi, että joku järjestys tuntuukin käytännöllisemmältä. Tai vaikka siksi, että tulee joku uusi huonekalu tmv., joka vaatii järjestyksen vaihtamista.
Lähinnä siksi että vihaan tätä kämppää ja elämääni. Ja kun ei ole voimia muuttaa asioita, muutan kämppää että taas hetken jaksaisin...
Vaihtelu virkistää. Itsekin vaihtelisin, mutta ei tässä kämpässä saa tehtyä kuin yhden järkevän järjestyksen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aaunut 30 vuotta tässsä pienessä huoneessa. Mä oon käyynyt kaikkki järjestykset läpi.
Oleen todennnut että fiksuinta onn sijoittaa kaikki seinän vieeriiin ja jätttää keskusta avaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleen todennnut että fiksuinta onn sijoittaa kaikki seinän vieeriiin ja jätttää keskusta avaraksi.
Mentaalisiin syihiin perustuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentaalisiin syihiin perustuen.
Käytäännölliset syythän ovat sitten asia erikseen.
Koska ihmiset sanovat: tee joskus jotakin eri tavalla.
Kaikki siis tehty saman kaavan mukaan 48 vuotta.
Vaihtelu virkistää.