Miksi kaljut miehet eivät tee kaljulleen mitään??!!
Ihmettelen kun jopa nuorehkoja miehiä, joilla kaljun alkua eivät tee ongelmalleen mitään. Mies saattaa olla ihan kivan näköinen, mutta kokonaisuuden pilaa kammottava hiusten ohenema. Tiedän että noihin ongelmiin saa hoitoa, mutta äijät ei vaan tee mitään! No olkoon ilman naista sitten jos viihtyvät kammottavassa kaljussaan.
PS. On toki joitakin, joille kalju käy, mutta ei siis kaljuuntuneita/harvatukkaisia vaan kaljuksi ajeltuja esim. Vin Diesel.
Kommentit (65)
Jos on tyytyväinen kaljuunsa, miksi ihmeessä sille pitäisi tehdä jotain? Mieheni vetää hiukset millin siiliksi, koska pitää siitä lookista.
Jos nainen on tyytyväinen rintoihinsa, kuka ottaa silikonit ihan vain miehen mieliksi?
Niin joo tosiaan varmaan jonkin self help -oppaan neuvoja noudattamalla hiukset alkaisivat taas kasvaa. Hyvä kun tuli puheeksi! (Jari Sarasvuo - Löydä sisäinen tukkasi)
Ainakin isän sukupolvelle vielä kaljuuntuminen oli kova paikka mitä viimeiseen asti sitten piilotettiin ja yleisesti kiinnitettiin huomiota ja naiset karttoivat.
Tämän takia mä luen tätä palstaa! Mahtava muistutus taas siittä että meitä tosiaan on ihan kaikenlaisia ihmisiä täällä!
Ap on loistava esimerkki tällaisesta ihmisestä ketä mä haluan välttää kaikin tavoin elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi mitään tehdä sille, kun huomattavasti parempaan lopputulokseen pääsee kun opiskelee kovapalkkaisen ammatin / tekee hurjasti duunia?
William ja Harry kaljuuntumassa,ei haittaa yhtään.
Ja molemmat oli paljon komeampia kun tukka kasvoi. Häiritsee tämä asia, mies kun vanhenee ja kaljuuntuu niin sitä ei saa ivata/arvostella yhtään, koska kaljuuntumiselle ei voi muka mitään ja maha on vain miehekäs juttu.
Sitten kun nainen vanhenee ja tulee ryppyjä niin sen pitäisi tehdä asialle jotain. Laittaa enemmän meikkiä tai ottaa botoxia. Ylipaino naisella on myös ehdoton nou nou.
Muistan vähän aikaa sitten pitkän keskustelun täältä herttuatar Catherinesta kun oli mukamas niin rupsahtanut vähässä ajassa ja pitäisi kuulemma tehdä asialle jotain. Tekeehän työkseen edustushommia niin pitäisi näyttää hyvältä. Eipä näy Williamista samanlaisia keskusteluja.
jaa jaa se olikin taas mies- nais juttu. Selvä
Ihmetyttää vaan miten miehillä menee tunteisiin ja defenssit päälle heti kun niitä arvostelee. Kalju on rumaa.
No ei ainaole .Kato tuo ylempi linkki. Ei kaikki tukallakaan ole kauniita, itseasiassa valtaosa maailman ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kun jopa nuorehkoja miehiä, joilla kaljun alkua eivät tee ongelmalleen mitään. Mies saattaa olla ihan kivan näköinen, mutta kokonaisuuden pilaa kammottava hiusten ohenema. Tiedän että noihin ongelmiin saa hoitoa, mutta äijät ei vaan tee mitään! No olkoon ilman naista sitten jos viihtyvät kammottavassa kaljussaan.
PS. On toki joitakin, joille kalju käy, mutta ei siis kaljuuntuneita/harvatukkaisia vaan kaljuksi ajeltuja esim. Vin Diesel.
Aivojen surkastuminen vasta häpeällistä onkin, löytyiskö sulle hoitoa?
Mitä ihmettä? Minua ei kyllä kenenkään tukka tai sen puute häiritse. Oma mies kaljuuntunut vuosien varrella, tukka on siis harva mutta ei se hänen komeuttaan tai karismaansa pois ole vienyt. Hän on ryhdikäs, hyväkuntoinen ja silmänsä ovat lempeät ja niissä on pilkettä. Rakastajan taidot ihanat ja luonne mahtava. Hyvä suustaan. Ei ole koskaan tainnut naisseurasta olla puutetta ja jos minä en olisi kuvioissa niin ottajia riittäisi.
Kamalaa että jollekin on hiustenlähtö tuollainen ongelma. Seksikkyys ja viehättävyys lähtee ihan jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei mieheni kaljuuntuminen ole mitenkään vastenmielistä tai rumaa. Itseään tuo haittaa. Ikää siis alle 40.
Tykkää silti että mulla on paksut pitkät hiukset. Minusta hänellä saa olla sellainen maku. Ei se nyt tarkoita että ”vaatii” jotain ihmeellisyyttä naiselta.
Vartaloni on sellainen kahden raskauden ja sektion ja hyvän ruokahalun näköinen. Toki liikuntaa harrastan mutta en ole mikään super timmi.
Mieheni palvoo mua, rakastelee niin että haluan häntä joka päivä, en käsitä miten joku voi olla sängyssä sellainen <3 mitä testosteroniin tulee niin rakkauselämän puolesta en ole niistä tasoista kovin huolissani :D
Ei hän mikään suunnattoman maskuliininen kaikilta osin ole, mutta juuri tietty herkkyys tuo jotain ihmeellisen ihanaa tuohon mieheen. Ennen mulla oli ”perusäijä” eikä paksu tukka kyllä paljon auttanut kun ei osannut naistaan kohdella kuten pitää.
Kalju mies tyytyy lihavaan naiseen ja päinvastoin. Juu, ihan tasoteorioissa mennään.
Ja toi sun tilanteen romantisointi on vaan ilmiselvä selviytymismekanismi.
No kaikki ei kyllä saa sillä tukallakaan ja veikkaan, että yksi olet sinä.
Minä ainakin tykkään vaikka Jannika B:n ulkonäöstä näin miehenä. Kelpaa vallan mainiosti.
Mitä tulee tuohon hormoneihin, niin usein niiden käyttäjät kaljuuntuvat, joten joku yhteis tuossa on.
Ihan hyvin saan kyllä naisia ilman hyviä sosiaalisia taitoja. Joskus jopa parikymppisiä instagram misuja. En usko että saisin kaljuna.
Ja jannika b. Juu, kyllä sille kalju mies kelpasi. Varakas julkkis julkkis sellainen.
Niin minäkin sain toki jo 25v sitten ja vahvasti kaljuuntuvana. Tietysti kroppa oli jo silloin iso ja timmi joka auttoi ja samoin kuin puhelahjat.
No ap :n tähdenkö pitäisi matkustaa Tallinaan hankkimaan munakarva-siirteitä päähänsä, jotta näyttäis ihan Homer Simpsonilta jolla ne muutama antenni päälaella pystyssä ?
Tää nyt on taas niitä joutavia aloituksia joita ei pitäis ollakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tehdä jotain? Senkö takia että sinua häiritsee?
Mene nyt kotiin kasvamaan ja kaiva Barbiet esiin ja kuuntele Britney Spierseä. Unelmoi siitä Aamuruskonmaan Kuninkaasta joka tulee tukka hulmuten valkealla oriilla noutamaan ja nostaa hennon ja höyhenenkevyen kroppasi eteensä satulaan ja vie Kauas Pois.
Tulee aika jolloin elämän tosiasiat avautuvat sinullekin ja arvomaailma (toivottavasti) kypsyy aikuisen tasolle. Tai sitten ei.
Hei, nyt oikeasti! Ei nämä kaljuhömpöttäjät kuuntele britneytä, eivätkä ole lapsuudessaan leikkineet barbeilla, vaan niillä isosilmäisillä ja päisillä, joiden nimeä en nyt muista! Ei sotketa meitä kasarin lapsia tähän kaljukriittisyyteen, koska ei meidän sukupolvelle sillä ole mitään väliä kasvaako miehellä tukka vai ei!
Vierailija kirjoitti:
Migreenimies on migreenimies kirjoitti:
Kaljumiehet ovat ns. migreenimiehiä eli he kärsivät tästä naistentaudista. Heillä naishormoni on koholla. Migneenimiehille on tyypillistä se, että he viihtyvät paremmin mies- kuin naisseurassa ja ylipaino on yleistä eikä liikunta kiinnosta.
Naisena pysyisin kaukana migreenimiehistä.
Hyvä kun kerroit. Ihmettelinkin kun penkistä nousee enään 240kg. Pitääpä käydä lääkärissä. Toivottavasti tohtori ymmärtää
Oletko tietoinen, että mitä korkeampi testosteronitaso, sitä korkeammalla on myös estrogeenit miehellä?
Esim. douppaavilla salisankareilla voi naishormonia olla enemmän kuin normaalilla naisella.
Kaljut miehet ovat mukavampia kuin rantaleijonat.Jos ihmisellä on joku vaiva tai puute, se tekee ihmisestä empaattisemman. Itsekeskeisiä ihmisiä on aivan liikaa ja empaattisia on vähemmän.
Kaljusta tulee mieleen vaari.
Ei sellasta voi ainakaan koskea.
Tukan lähteminen kertoo heikkoudesta ja sairaudesta. Ei viehätä: puhdasta biologiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei mieheni kaljuuntuminen ole mitenkään vastenmielistä tai rumaa. Itseään tuo haittaa. Ikää siis alle 40.
Tykkää silti että mulla on paksut pitkät hiukset. Minusta hänellä saa olla sellainen maku. Ei se nyt tarkoita että ”vaatii” jotain ihmeellisyyttä naiselta.
Vartaloni on sellainen kahden raskauden ja sektion ja hyvän ruokahalun näköinen. Toki liikuntaa harrastan mutta en ole mikään super timmi.
Mieheni palvoo mua, rakastelee niin että haluan häntä joka päivä, en käsitä miten joku voi olla sängyssä sellainen <3 mitä testosteroniin tulee niin rakkauselämän puolesta en ole niistä tasoista kovin huolissani :D
Ei hän mikään suunnattoman maskuliininen kaikilta osin ole, mutta juuri tietty herkkyys tuo jotain ihmeellisen ihanaa tuohon mieheen. Ennen mulla oli ”perusäijä” eikä paksu tukka kyllä paljon auttanut kun ei osannut naistaan kohdella kuten pitää.
Kalju mies tyytyy lihavaan naiseen ja päinvastoin. Juu, ihan tasoteorioissa mennään.
Ja toi sun tilanteen romantisointi on vaan ilmiselvä selviytymismekanismi.
Kiitos että sain naurut :D
Lihavaa et musta saa, ylipainoa 1-2 kg.
Toivottavasti säkin saat joskus sellaisen seksielämän ku mulla. Pitää niin hyväntuulisena että ei jaksa tuntemattomille ilkeillä
Jos joskus kohtaat sellaista kemiaa mitä mulla mieheni kans on, tiedät mitä tarkoittaa se kun toiseen ei todellakaan tyydy ;)
Kalju sopii mainiosti pitkälle ja lihaksikkaalle miehelle.Esim Dwayne "the rock" Johnson.