Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaljut miehet eivät tee kaljulleen mitään??!!

Vierailija
02.01.2019 |

Ihmettelen kun jopa nuorehkoja miehiä, joilla kaljun alkua eivät tee ongelmalleen mitään. Mies saattaa olla ihan kivan näköinen, mutta kokonaisuuden pilaa kammottava hiusten ohenema. Tiedän että noihin ongelmiin saa hoitoa, mutta äijät ei vaan tee mitään! No olkoon ilman naista sitten jos viihtyvät kammottavassa kaljussaan.

PS. On toki joitakin, joille kalju käy, mutta ei siis kaljuuntuneita/harvatukkaisia vaan kaljuksi ajeltuja esim. Vin Diesel.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei mieheni kaljuuntuminen ole mitenkään vastenmielistä tai rumaa. Itseään tuo haittaa. Ikää siis alle 40.

Tykkää silti että mulla on paksut pitkät hiukset. Minusta hänellä saa olla sellainen maku. Ei se nyt tarkoita että ”vaatii” jotain ihmeellisyyttä naiselta.

Vartaloni on sellainen kahden raskauden ja sektion ja hyvän ruokahalun näköinen. Toki liikuntaa harrastan mutta en ole mikään super timmi.

Mieheni palvoo mua, rakastelee niin että haluan häntä joka päivä, en käsitä miten joku voi olla sängyssä sellainen <3 mitä testosteroniin tulee niin rakkauselämän puolesta en ole niistä tasoista kovin huolissani :D

Ei hän mikään suunnattoman maskuliininen kaikilta osin ole, mutta juuri tietty herkkyys tuo jotain ihmeellisen ihanaa tuohon mieheen. Ennen mulla oli ”perusäijä” eikä paksu tukka kyllä paljon auttanut kun ei osannut naistaan kohdella kuten pitää.

Kalju mies tyytyy lihavaan naiseen ja päinvastoin. Juu, ihan tasoteorioissa mennään.

Ja toi sun tilanteen romantisointi on vaan ilmiselvä selviytymismekanismi.

No kaikki ei kyllä saa sillä tukallakaan ja veikkaan, että yksi olet sinä.

Minä ainakin tykkään vaikka Jannika B:n ulkonäöstä näin miehenä. Kelpaa vallan mainiosti.

Mitä tulee tuohon hormoneihin, niin usein niiden käyttäjät kaljuuntuvat, joten joku yhteis tuossa on.

Vierailija
22/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo tosiasiassa tunnu ketään häiritsevän. Ja mulla on tuuhea tukka eikä ole naisia näkynyt. En tosin huolisikaan sellaista, jolle kaljuus oisi ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän kaljuna paljon miehekkäämmältä. Sitten kun ne punaiset hiukset taas puskee näkyville alan taas näyttää siltä kuin yleensä, valitettavasti.

Vierailija
24/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hassua, kun ne tietyt ihmiset tekee itä ketjuja piruillanseen tyyliin eksilleen tms mutta tosi moni mies ei lue tätä palstaa.

Vierailija
25/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hassua, kun ne tietyt ihmiset tekee itä ketjuja piruillanseen tyyliin eksilleen tms mutta tosi moni mies ei lue tätä palstaa.

Joo ja ignooratkaa nuo autocorrectin virheet

Vierailija
26/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei mieheni kaljuuntuminen ole mitenkään vastenmielistä tai rumaa. Itseään tuo haittaa. Ikää siis alle 40.

Tykkää silti että mulla on paksut pitkät hiukset. Minusta hänellä saa olla sellainen maku. Ei se nyt tarkoita että ”vaatii” jotain ihmeellisyyttä naiselta.

Vartaloni on sellainen kahden raskauden ja sektion ja hyvän ruokahalun näköinen. Toki liikuntaa harrastan mutta en ole mikään super timmi.

Mieheni palvoo mua, rakastelee niin että haluan häntä joka päivä, en käsitä miten joku voi olla sängyssä sellainen <3 mitä testosteroniin tulee niin rakkauselämän puolesta en ole niistä tasoista kovin huolissani :D

Ei hän mikään suunnattoman maskuliininen kaikilta osin ole, mutta juuri tietty herkkyys tuo jotain ihmeellisen ihanaa tuohon mieheen. Ennen mulla oli ”perusäijä” eikä paksu tukka kyllä paljon auttanut kun ei osannut naistaan kohdella kuten pitää.

Kalju mies tyytyy lihavaan naiseen ja päinvastoin. Juu, ihan tasoteorioissa mennään.

Ja toi sun tilanteen romantisointi on vaan ilmiselvä selviytymismekanismi.

No kaikki ei kyllä saa sillä tukallakaan ja veikkaan, että yksi olet sinä.

Minä ainakin tykkään vaikka Jannika B:n ulkonäöstä näin miehenä. Kelpaa vallan mainiosti.

Mitä tulee tuohon hormoneihin, niin usein niiden käyttäjät kaljuuntuvat, joten joku yhteis tuossa on.

Ihan hyvin saan kyllä naisia ilman hyviä sosiaalisia taitoja. Joskus jopa parikymppisiä instagram misuja. En usko että saisin kaljuna.

Ja jannika b. Juu, kyllä sille kalju mies kelpasi. Varakas julkkis julkkis sellainen.

Vierailija
27/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo tosiasiassa tunnu ketään häiritsevän. Ja mulla on tuuhea tukka eikä ole naisia näkynyt. En tosin huolisikaan sellaista, jolle kaljuus oisi ongelma.

Niin kuin nyt joku suoraan kaikille rupeaisi sanomaan ettei tykkää kaljuista, tummaihoisista tms.

Vierailija
28/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni uskoo sen olevan merkki korkeista testoista. Lisäksi muilta kaljuilta tulee sosiaalista painetta tyypille jolta hiukset harventuu tyyliin "ei mitään lääkkeitä ne muuttaa hormonitoimintaa tulee rinnat ja erektio mennyttä vedät vaan kaljuks ja oot ylpeä kalju äiä!"

Onhan se harmillista, ettei moni edes kokeile rogainea tai muuta vastaavaa. Lähes kaikkia kaljuuntuneita oikeasti harmittaa se tilanne. Paljon on niitäkin tyyppejä, jotka ei lopulta edes vedä kaljuksi vaan hiukset sivulla ja päälaki kalju. Törkeän näköistä.

Vierailija
29/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset tee mitään raskausarville ja riipputisseille?

Vierailija
30/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljulle ei kai mitään voi.

Välillä näkee kaupungilla tuuheatukkaisia miehiä, joilla on vielä kauniit kasvot ja hyvä kroppa.

Mutta se pukeutuminen on aivan järkyttävää. Mies ei todellakaan vaivaudu ajattelemaan, miltä näyttää.

Vierailija
31/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa lalju. Monet ovat oikein hottiksia.

Vierailija
32/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mikä aiheuttaa, mutta naiset sitä periyttää.

Vierailija
33/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi mitään tehdä sille, kun huomattavasti parempaan lopputulokseen pääsee kun opiskelee kovapalkkaisen ammatin / tekee hurjasti duunia?

William ja Harry kaljuuntumassa,ei haittaa yhtään.

Ja molemmat oli paljon komeampia kun tukka kasvoi. Häiritsee tämä asia, mies kun vanhenee ja kaljuuntuu niin sitä ei saa ivata/arvostella yhtään, koska kaljuuntumiselle ei voi muka mitään ja maha on vain miehekäs juttu.

Sitten kun nainen vanhenee ja tulee ryppyjä niin sen pitäisi tehdä asialle jotain. Laittaa enemmän meikkiä tai ottaa botoxia. Ylipaino naisella on myös ehdoton nou nou.

Muistan vähän aikaa sitten pitkän keskustelun täältä herttuatar Catherinesta kun oli mukamas niin rupsahtanut vähässä ajassa ja pitäisi kuulemma tehdä asialle jotain. Tekeehän työkseen edustushommia niin pitäisi näyttää hyvältä. Eipä näy Williamista samanlaisia keskusteluja.

Vierailija
34/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukut. Tosi asia on että nainen kaatuu puhumalla. Sitä vain ei nuorena ymmärrä

t.M50v

Vierailija
35/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on pildeä irronnu, eikä paljon hetkauta mitä muut ajattelee, enkä ala mitään kalliita ihmeshampoita ostella, jotta sinulle tulisi parempi mieli.

Sinä tapauksessa ei taida se pilden taso olla kovin kova.

Rako se on lyhtypylväällåkin 🤔

Vierailija
36/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on pildeä irronnu, eikä paljon hetkauta mitä muut ajattelee, enkä ala mitään kalliita ihmeshampoita ostella, jotta sinulle tulisi parempi mieli.

Sinä tapauksessa ei taida se pilden taso olla kovin kova.

Rako se on lyhtypylväällåkin 🤔

Aivan varmasti ainakin minulla riittävän hyvä..ne puhelahjat edelleenkin.

Vierailija
37/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi mitään tehdä sille, kun huomattavasti parempaan lopputulokseen pääsee kun opiskelee kovapalkkaisen ammatin / tekee hurjasti duunia?

Ja molemmat oli paljon komeampia kun tukka kasvoi. Häiritsee tämä asia, mies kun vanhenee ja kaljuuntuu niin sitä ei saa ivata/arvostella yhtään, koska kaljuuntumiselle ei voi muka mitään ja maha on vain miehekäs juttu.

Sitten kun nainen vanhenee ja tulee ryppyjä niin sen pitäisi tehdä asialle jotain. Laittaa enemmän meikkiä tai ottaa botoxia. Ylipaino naisella on myös ehdoton nou nou.

Muistan vähän aikaa sitten pitkän keskustelun täältä herttuatar Catherinesta kun oli mukamas niin rupsahtanut vähässä ajassa ja pitäisi kuulemma tehdä asialle jotain. Tekeehän työkseen edustushommia niin pitäisi näyttää hyvältä. Eipä näy Williamista samanlaisia keskusteluja.

jaa jaa se olikin taas mies- nais juttu. Selvä

Vierailija
38/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeväthän he. Joka toisella on pipo, lippis tai huppu päässä myös sisätiloissa. Kaljuuntuvia kaikki.

Vierailija
40/65 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaa jaa se olikin taas mies- nais juttu. Selvä

Ihmetyttää vaan miten miehillä menee tunteisiin ja defenssit päälle heti kun niitä arvostelee. Kalju on rumaa.