Paras seksikokemus/romanttisin asia mitä kumppanisi on tehnyt sinulle
Juu näitä on jo aika monta mut en jaksanu ettii ei kuollutta keskustelua aiheesta ja halusin kertoo oman.
Olin siis ollu yksin kämpil koko päivän ja juttelin mun poikakaveri kaa puhelimes. Se kysy et oisinko päässy sen luo mut aattelin et ko asun yksin (hän sillon vielä kämppiksen kaa joka oli sillä hetkellä kämpil) nii kivempi et se tulis mun luo. Sen auto oli sillon rikki joten sen piti kulkee bussil mut vika bussi oli just menny eikä se päässy mun luo. Ehotin kyl et oisin hakenu sen tai oisin ite menny kuitenki sinne mut herralle ei kelvannu. Mietin vähä et mikä homma et ite ehotti mut ennää ei kelpaakkaa. Kello oli sen verra et piti lopettaa puhelu (hieman loukkaantuneena vielä). Menin suihkuun ja laitoin musiikin kuulumaan aika kovalle vaikka kello oliki paljo mutta asuin semi uues kerrostalossa ja siinä oli hyvä äänieristys eikä kukaan ikinä tullu valittaa kovasta melusta. Mun poikakaveril oli vara-avain mun kämpille ja se oli tullu sillä aikaa mun kämpille ku olin suihkus!! Se ihana oli ostanu meille herkkui ja mulle ruusuja❤️. Vissii oli musiikki koval ku en kuullu mtn :Dd. Juoksin sen luo ja halailtii ja pussailtii aika kaua kunnes se alko riisuu (olin vaa pyyhe pääl). Ollaan tosi aivoimii toisillemme eikä meille oo ikin ollu mitenkää kiusallista puhuu seksistä tai mistä tykkää. Hyppäsin sen sylii ja mentii makkarii (mä jo ilman pyyhettä mut bf:l viel housut). Me molemmat tykätää pitkäst esileikistä nii et molemmat on nii kiihottuneit ettei enää voia olla panematta. Alus oltii hellästi sängys mut lopulta löysin mut nojaamassa vessan altaasee ja bf panemas täysii takaapäi. Lopult mentii viel yhes suihkuu jos otin silt suihi. Paras seksikerta IKINÄ
Kommentit (11)
Ei mitään. Naiset odottavat miesten olevan romanttisia ja kohteliaita. Ainoa nainen, joka on ollut minua kohtaan kohtelias, on siskoni. Romantiikkaakaan ei tarvitse naisilta odottaa. Sekin jää miesten hommaksi. Ei sillä, että minä nyt jostakin teennäisestä leikitään-nyt-telkkarissa-nähtyjä-tapoja-touhua kaipaisinkaan. Spontaaniuden puuten ja pyrkimys tehdä kaikesta täydellistä saa minut erittäin vaivautuneeksi. Mutta jokin yllätys, johon kuitenkin kuuluisi sen huomioiminen, että välillämme on parisuhde tai sellainen on alkamassa, olisi mukava. Vaan ei. Naiset ovat lähinnä käskeneet tai sitten paukauttaneet, että naidaanko. No, naidaan, ei siinä mitään. Jotenkin kuvaavaa on se, että minulle on kaksi naista sanonut: "Minä rakastan sinua." Ensimmäinen oli 16-vuotias tyttö, kun itse olin noin 40. Tyttö varmasti tarkoitti mitä sanoi ja minä pidin siitä tytöstä kovasti, mutta millähän konstilla siitä olisi jokin toimiva parisuhde syntynyt. Jälkimmäinen oli siskoni ja hänkin tarkoitti mitä sanoi, mutta kun hän on siskoni, niin eipä siinä paljon romantiikalle ole sijaa. Vaimoni ei ylipäätään ikinä ole sanonut mitään kaunista. Pohjalainen mölli. Pääosin mukava nainen, en minä hänen kanssaan väkipakosta ole. Mutta joo... spontaani romantiikka loistaa poissaolollaan ja teennäisyyttä en kaipaa.
N50+ kirjoitti:
Yleensä kerron täällä ihan avoimesti, mut mun parhaat ja romanttisimmat jutut seksissä on niin ihania ja rakkaudellisia vain meidän välisiä etten haluu jakaa niitä. Toisaalta hassua kun persepanoista ym kirjoitan kyllä, mut näin se on.
Sen verran sanon, että hyvä seksi on mahtavaa mut hyvä seksi rakastuneena on ihan taivaallista.
'
Joten miksi kirjoitit mitään? En kerro, hihiihiii! Täytän ensi kuussa yhdeksän....
Eka kerta nyksän kanssa oli upea. Siis ei varmaan mitään ulkopuoliselle jännittävää, varmaan ihan perusseksiä, mutta se aika, paikka ja kaikki. Meillä on välimatkaa, joten tapaamista oli jo odotettu. Ja sitten se oli niin hellä ja raju yhtä aikaa, ihasteli mua ja ei olis millään saanut tarpeekseen. Enkä kyllä minä hänestäkään.
Kukaan ei ole ikinä saanut mua laukeamaan niin monta kertaa, ei niin hulluksi himosta ja niin sekopäiseksi rakkaudesta. Näkisittepä mun hymyn kun muistelen. 🙈💖
Niin, se oli ehkä itsellekin yllättävä havainto, että niitä kauneimpia asioita ei haluakaan jakaa.
Miksikö kirjoitin? No oli liikaa aikaa eilen ja tylsää. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Naiset odottavat miesten olevan romanttisia ja kohteliaita. Ainoa nainen, joka on ollut minua kohtaan kohtelias, on siskoni. Romantiikkaakaan ei tarvitse naisilta odottaa. Sekin jää miesten hommaksi. Ei sillä, että minä nyt jostakin teennäisestä leikitään-nyt-telkkarissa-nähtyjä-tapoja-touhua kaipaisinkaan. Spontaaniuden puuten ja pyrkimys tehdä kaikesta täydellistä saa minut erittäin vaivautuneeksi. Mutta jokin yllätys, johon kuitenkin kuuluisi sen huomioiminen, että välillämme on parisuhde tai sellainen on alkamassa, olisi mukava. Vaan ei. Naiset ovat lähinnä käskeneet tai sitten paukauttaneet, että naidaanko. No, naidaan, ei siinä mitään. Jotenkin kuvaavaa on se, että minulle on kaksi naista sanonut: "Minä rakastan sinua." Ensimmäinen oli 16-vuotias tyttö, kun itse olin noin 40. Tyttö varmasti tarkoitti mitä sanoi ja minä pidin siitä tytöstä kovasti, mutta millähän konstilla siitä olisi jokin toimiva parisuhde syntynyt. Jälkimmäinen oli siskoni ja hänkin tarkoitti mitä sanoi, mutta kun hän on siskoni, niin eipä siinä paljon romantiikalle ole sijaa. Vaimoni ei ylipäätään ikinä ole sanonut mitään kaunista. Pohjalainen mölli. Pääosin mukava nainen, en minä hänen kanssaan väkipakosta ole. Mutta joo... spontaani romantiikka loistaa poissaolollaan ja teennäisyyttä en kaipaa.
Tämä on kyllä niin totta. En muista yhtään kertaa jolloin vaimo olisi esim. Järjestäny jonkun yllätyksen jos ei lasketa niitä kun tilanne on ollut kiihottava ja sitten onkin ilmoittanut ettei nyt harrasteta mitään seksiä. Voi kumpa pärjäisi ilman seksiä niin voisi vaikka asua yksin.
Mua surettaa kun ihmisten (seksuaaliset) tarpeet ei kohtaa. Musta olis ollut just niin siistiä järjestää miehelle kaikkea, mutta se oli nuiva.
Nyt rakentelen elämääni eron jälkeen. Joskus toivottavasti kohtaan jonkun jonka kanssa tarpeet mätsää. Mutta sitä odotellessa pitää varmaan etsiä jotain tilapäistä seuraa, koska hitto vie! Mua panettaa.
Oltiin seurustelut tyttöystävän kanssa 1,5 vuotta ja hän halusi alkaa taas liikkumaan kaverinsa kanssa. No ei siinä mitään, elämä jatkuu ajattelin. Olin jo sopinut uudet treffit, kun hän halusi tavata 2 viikon päästä erosta. Halusi alkaa uudestaan seurustelemaan, mutta itse epäröin vielä. Jotenkin hän onnistui houkuttelemaan minut heille kotiin, asui vielä vanhempiensa kanssa. Hän vanhempansa menivät aina tosi aikaiseen nukkumaan, joten saimme olla rauhassa. Ei aikaakaan kun päädyimme sänkyyn.
- Hän söi minut elävältä, raastoi sisäänsä kaikin voimin. Lukitsi minut lähärissä nalkkiin pillullaan ja jaloillaan ja vyöryi orkusta toiseen, enkä pystynyt inahtamaankaan. Tuntui käsittämättömältä, että joku voi haluta toista noin valtavasti fyysisesti ja henkisesti. Ei jäänyt epäselväksi halusiko minut omaksi. Siitä lähtien meillä on rakasteltu jo yli 40 vuotta, eikä ole koskaan tarvinnut epäillä vaimon kiintymystä. Uskomaton juttu. En koskaan ajatellut olevani yhden naisen mies, muttä hän on tarjonnut sellaisia hetkiä rakastelussa, ettei parempaa voi olla, ei kyllä parempaa vaimoakaan.
En tiedä onko kaikkein romanttisin, kiihkeimpiä kyllä. Olin keväällä tulossa opiskelupaikkakunnalta yöjunalla viikonlopuksi kotipaikalle ja poikaystäväni oli mua vastassa hiljaisella asemalaiturilla. Junassakaan ei ollut montaa matkustajaa. Mieletön ikävä, halattiin ja alettiin suudella. Ne suudelmat lähti täysin lapasesta, kierähdettiin laiturin lähellä sellaisen muuntajakopin taakse, laskettiin housuja ja yhdyttiin siinä aluksi seisaaltaan. Loppua kohti laskeuduttiin maahan ja siinä päällekkäin ja lähekkäin maatessa lauettiin yhtä aikaa..
Meidän suihkuseksi<3 ihanaa pestä miestä ja nähdä ja tuntea miten hän kiihottuu....
ja se miten mun peseminen jää häneltä aina kesken kun aletaankin rakasteleen
Yks kerta hiekalla Yyterissä keskellä yötä. Romanttinen ja kiihkeä samalla kertaa...
Yleensä kerron täällä ihan avoimesti, mut mun parhaat ja romanttisimmat jutut seksissä on niin ihania ja rakkaudellisia vain meidän välisiä etten haluu jakaa niitä. Toisaalta hassua kun persepanoista ym kirjoitan kyllä, mut näin se on.
Sen verran sanon, että hyvä seksi on mahtavaa mut hyvä seksi rakastuneena on ihan taivaallista.