Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pliis rumat ihmiset, älkää tehkö lapsia

Vierailija
01.01.2019 |

Olen ruma mies joka ei naisille ole juuri kelvannut, en ole koskaan käynyt treffeillä enkä ole missään intiimissä kontaktissa ollut vastakkaiseen sukupuoleen. Te rumat ihmiset, älkää tehkö lapsia, erityisesti miespuoleisia. Aiheuttaa vain tarpeetonta tuskaa ja kärsimystä myöhemmässä elämässä. Oma mielipiteeni on, että olisi vanhemmilla saanut 80-luvulla jäädä lapset tekemättä. Ei olisi tullut tätä tuskaa ja kärsimystä. Ulkonäkö kun tuntuu vaikuttavan työpaikankin saantiin, vaikka en lihava läski olekkaan. Todennäköisesti olen lopun ikääni erittäin katkera ja vihainen ihminen vanhempiani kohtaan, kunnes päätän päiväni.
M33.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin olet ns ruma?

Vierailija
2/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät jonkun. Tsemppiä hakuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko että kauniit ja komeat ei aina välttämättä saa kauniita lapsia. Ehkä olis parempi jos kukaan ei enää lisääntyis. Ei mut hetkonen, siitähän tässä on oltu huolissaan jo pitkään kun ihmiset ei enää halua lapsia.

Vierailija
4/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolhon näköinen nainen, ja mulla on kolme itseni näköistä (=komeaa) poikaa.

Poikkeuksellinen rumuus on yleensä epäsymmetriaa.

Vierailija
5/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kauneimman naisen tittelin saanut on mielestäni ruma nainen. Kenen mielipiteen mukaan tässä mennään?

Vierailija
6/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista, rumat pystyvät lisääntymään mutta samaan aikaan et voi lisääntyä rumuutesi takia?

Älä jaksa näitä provoja nyt taas

Vierailija
7/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lisääntynytkään

Vierailija
8/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko plastikkakirurgia auttaa? Parturi, personal trainer, muu valmentaja? Toisaalta tärkeintä olisi, että olisit menestyvä, koska se tuo helposti itsevarmuutta, josta naiset pitävät. Eli ei muuta kuin yrittäjäksi ryhtymään!

Vierailija
9/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsesta tule saman näköistä kuin vanhempansa. Minä olen meidän suvun ainoa kasvonpiirteiltä ruma, ja lapsenikin ovat ihan kauniita. Mutta tosiaan haluaisit siis itse lisääntyä mutta muut rumat eivät saisi?

Vierailija
10/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta hyvin. En tosin ole ruma, mutta olisi kauheaa kuvitella olevansa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa.

Vierailija
11/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla ap kuitenkin oma elämä, jonka voit käyttää kuinka tykkäät. Ei se naisen saaminen tuo välttämättä onnea ja autuutta. Jos harrastat jotain asioita, ihmiset tuskin välittävät siitä, minkä näköinen olet. Sitäpaitsi ulkonäkö on muutenkin nykyään aivan yliarvostettu asia.

Vierailija
12/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen ruma mutta lapseni on nätti. Ap:n asenne ei ainakaan häntä kaunista.

Vierailija
13/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehhan nyt M33,nyt luet mitä kirjotan tänne ja teet myös.

Säästät pari kuukautta tuloistasi,sitten tilaat lipun Thailantiin.Otat taksin lentoasemalta Pattajalle,tilaa ensimmäinen yö hotellissa tietokoneesta, suomessa.

Lupaa että ei sulla monta hetkeä mee kun jo hyvän näkönen mimmi roikkuu käsipuolessa.

Kävin mieheni kanssa 5 vuotta sitten isääni moikkaamassa Pattajalla. Kyllä meinasivat naiset viedä ton munki körilään vaikka vierellä kävelin.

Isäni oli aikoinaan 8 kuukautta vuodesta Pattajalla. Paljon suomalaismiehiä siellä,ruukasivat tavata toisiaan jossain kaupoista lähellä rantaa, en enää muista nimeä.Ihan mukava jengi koolla,tosin enimmäkseen eläkeläisiä.

Jos et pelkää lentämistä niin neuvoisin sinne.

Vierailija
14/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ja asenne ratkaisee enemmän pidemmällä tähtäimellä, ainakin niiden joukossa jotka valitsevat katsoa pinnan alle. Ap:n asenne ei kaunista häntä, mutta sitä voi muuttaa, ja seurankin voi valita niiden joukosta jotka eivät pelkästä pinnasta välitä.

Vierailija
15/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti tai isä on jäävi arvioimaan oman jälkeläisensä ulkonäköä, vaikka av-mammat ovat perinteisesti sitä asiaa vastaan.

Vierailija
16/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma mies joka ei naisille ole juuri kelvannut, en ole koskaan käynyt treffeillä enkä ole missään intiimissä kontaktissa ollut vastakkaiseen sukupuoleen. Te rumat ihmiset, älkää tehkö lapsia, erityisesti miespuoleisia. Aiheuttaa vain tarpeetonta tuskaa ja kärsimystä myöhemmässä elämässä. Oma mielipiteeni on, että olisi vanhemmilla saanut 80-luvulla jäädä lapset tekemättä. Ei olisi tullut tätä tuskaa ja kärsimystä. Ulkonäkö kun tuntuu vaikuttavan työpaikankin saantiin, vaikka en lihava läski olekkaan. Todennäköisesti olen lopun ikääni erittäin katkera ja vihainen ihminen vanhempiani kohtaan, kunnes päätän päiväni.

M33.

Niksi onkin hommata kaunis/komea puoliso, jos on itse ruma. Mahdollisimman erilaiset geenit.

Vierailija
17/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika usein kauniilla ihmisillä on ei-niin kauniit vanhemmat. Aina kun katsoo vaikka misseistä kuvia vanhempiensa kanssa, niin ei ne vanhemmat niin ihmeellisiä ole.

Vierailija
18/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehhan nyt M33,nyt luet mitä kirjotan tänne ja teet myös.

Säästät pari kuukautta tuloistasi,sitten tilaat lipun Thailantiin.Otat taksin lentoasemalta Pattajalle,tilaa ensimmäinen yö hotellissa tietokoneesta, suomessa.

Lupaa että ei sulla monta hetkeä mee kun jo hyvän näkönen mimmi roikkuu käsipuolessa.

Kävin mieheni kanssa 5 vuotta sitten isääni moikkaamassa Pattajalla. Kyllä meinasivat naiset viedä ton munki körilään vaikka vierellä kävelin.

Isäni oli aikoinaan 8 kuukautta vuodesta Pattajalla. Paljon suomalaismiehiä siellä,ruukasivat tavata toisiaan jossain kaupoista lähellä rantaa, en enää muista nimeä.Ihan mukava jengi koolla,tosin enimmäkseen eläkeläisiä.

Jos et pelkää lentämistä niin neuvoisin sinne.

Totta. Kaupoissa näkee uskomattoman suloisia lapsia ja kauniita thai-vaimoja rumilla miehillä. 

Vierailija
19/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33.

Niksi onkin hommata kaunis/komea puoliso, jos on itse ruma. Mahdollisimman erilaiset geenit.

Miten se muka miehen kohdalla onnistuisi? Naisen kohdalla se voi onnistuakin, mutta miehen kohdalla ei, välttämättä ei edes rahalla. 

AP

Vierailija
20/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme mieheni kanssa ns. Kauniita, mutta valitettavasti lapsistamme ei tullut. Eikös esim. Bruce Willis ja demi Mooren lapset ole aikas rumia vaikka vanhemmat aika kauniita?