Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pliis rumat ihmiset, älkää tehkö lapsia

Vierailija
01.01.2019 |

Olen ruma mies joka ei naisille ole juuri kelvannut, en ole koskaan käynyt treffeillä enkä ole missään intiimissä kontaktissa ollut vastakkaiseen sukupuoleen. Te rumat ihmiset, älkää tehkö lapsia, erityisesti miespuoleisia. Aiheuttaa vain tarpeetonta tuskaa ja kärsimystä myöhemmässä elämässä. Oma mielipiteeni on, että olisi vanhemmilla saanut 80-luvulla jäädä lapset tekemättä. Ei olisi tullut tätä tuskaa ja kärsimystä. Ulkonäkö kun tuntuu vaikuttavan työpaikankin saantiin, vaikka en lihava läski olekkaan. Todennäköisesti olen lopun ikääni erittäin katkera ja vihainen ihminen vanhempiani kohtaan, kunnes päätän päiväni.
M33.

Kommentit (36)

21/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kaveripiirissä käytiin läpi niitä, joiden ei ikinä pitäisi saada lapsia, kun ovat niin hirveän rumia. Eikös melkein poikkeuksetta sellaiset olleet ensimmäisten joukossa saamassa lapsia. Ja kyllä niistä tulikin rumia. Usein vielä rumat pariutuvat keskenään.

En voi käsittää tätä muuten, kuin että ovat vielä masokistejakin, kun voivat mennä toisen oksettavan näköisen kanssa naimisiin.

22/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan rumat ihmiset pitäisi käskeä pysymään sisällä ja poissa näkyvistä etteivät aiheuta muille esteettistä kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kolhon näköinen nainen, ja mulla on kolme itseni näköistä (=komeaa) poikaa.

Poikkeuksellinen rumuus on yleensä epäsymmetriaa.

Voi sinua valehtelevaa höpönassua, onhan ne omat suohirviöt suloisia sanoi lastenelokuvissa Shrek ja Fionakin

Ja he elivät kaikki rumina elämänsä loppuun asti, sen pituinen se :)

No niin valehtelinkin. Oikeasti sekä minä että lapseni olemme hyvännäköisiä. Halusin vain lohduttaa ap:ta.

Vierailija
24/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on vain tällä hetkellä tosi pinnallisia, mutta kyllä tämä kausi varmaan joskus menee ohi ja aletaan arvostaa muita asioita. Onhan se jo niin ettei esim. leikattua pärstää ja kaikenmaailman irtoripsiä ja täytettyjä huulia yleisesti arvosteta, pidetään vähän bimbona pelkkiin ulkonäköasioihin keskittyvää ihmistä. Toki jos ap haet tuollaista naista, niin e ole ihme jos heitä ei kiinnosta. Sun pitää osata keskittyä oikeanlaisiin ihmisiin. Seuraavan kerran pyydät treffeille sellaista naista, joka näyttää siltä että ei keskity kauheasti ulkonäköön. Se ei ettei meikkaa on jo hyvä merkki. Sitten hurmaat jollain muulla kuin ulkonäöasioilla, kai sinulla jotain muita hyviä puolia on. Yritä etsiä nainen joka on kiinnostunut samoista asioista kuin sinä, harrastuksista yms.

Vierailija
25/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme mieheni kanssa ns. Kauniita, mutta valitettavasti lapsistamme ei tullut. Eikös esim. Bruce Willis ja demi Mooren lapset ole aikas rumia vaikka vanhemmat aika kauniita?

Ihan vanhempiensa näköisiä he ovat, tai isän näköisiä enimmäkseen. Äidistä ei oikein tiedä, miltä hän on alun perin näyttänyt.

Vierailija
26/36 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta naamasi, jos tuolta tuntuu.

Vierailija
27/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma mies joka ei naisille ole juuri kelvannut, en ole koskaan käynyt treffeillä enkä ole missään intiimissä kontaktissa ollut vastakkaiseen sukupuoleen. Te rumat ihmiset, älkää tehkö lapsia, erityisesti miespuoleisia. Aiheuttaa vain tarpeetonta tuskaa ja kärsimystä myöhemmässä elämässä. Oma mielipiteeni on, että olisi vanhemmilla saanut 80-luvulla jäädä lapset tekemättä. Ei olisi tullut tätä tuskaa ja kärsimystä. Ulkonäkö kun tuntuu vaikuttavan työpaikankin saantiin, vaikka en lihava läski olekkaan. Todennäköisesti olen lopun ikääni erittäin katkera ja vihainen ihminen vanhempiani kohtaan, kunnes päätän päiväni.

M33.

Niksi onkin hommata kaunis/komea puoliso, jos on itse ruma. Mahdollisimman erilaiset geenit.

Miten se muka miehen kohdalla onnistuisi? Naisen kohdalla se voi onnistuakin, mutta miehen kohdalla ei, välttämättä ei edes rahalla. 

AP

Haluaisitko ap kertoa miten ihmeessä ruma nainen saa hyvännäköisen miehen? Tietääkseni miehet antavat noin keskimäärin vielä enemmän arvoa parinvalinnassa ulkonäölle kuin naiset. Mies sentään voi hommata uran ja rahaa paikkaamaan puutteitaan, naisella tämäkään ei auta, ja mitä enemmän ikää tulee sen isommaksi senkin rasite kasvaa. Kyllä ruma saa olla onnellinen jos kelpaa edes toiselle rumalle.

Vierailija
28/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo brittiprinssit mitään komistuksia ole. William muistutti nuorena Dianaa, mutta vanhemmiten alkanut mennä Charlesin suvun suuntaan.

Vierailija
29/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että opit jonain päivänä arvostamaan itseäsi ja ymmärrät, että vaikka elämme vääristetyn kauneusihanteen aikakautta, ei ulkonäkö ole avain onnellisuuteen. Se voi ehkä auttaa siinä, mutta ei todellakaan ratkaise ongelmia. Yhtälailla ns. fyysisesti kauniit painivat ulkonäköpaineiden kanssa ja heillä se voi olla jopa ankarampaa, sillä pitäisi aina olla tiptop. Se ei ole normaalia, eikä pitkällä tähtäimellä tervettäkään. Kuvittele somessa julkaistua (useimmiten muokattua) kuvaa ja painetta näyttää aina samalta. Hrr.

Vierailija
30/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin vaikea, kun ei voida mitenkään tietää sinun listaasi rumista ihmisistä. Mitä jos vain tekisit elämäsi hyvän työn, ja alkaisit kokoamaan listaa kaikista suomalaisista, ja merkkaisit perään että saako hän lisääntyä vai ei, olisi helpompi sitten miedän muiden toteuttaa tätä toivettasi.

Vierailija
31/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma olen itsekkin, eikä tuo vaimokaan mikään missi ole, mutta lapsista on tullut hämmentävän kauniita. Ehkä tässä on jotain postimies-geeniä mukana, mutta elän lapsellisessa uskossa, että omia ovat.

Vierailija
32/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riitti! Mä meen naimisiin turkinpippurin kanssa!

Vierailija
33/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva kehiin. Jos ei tule kuvaa, ei ole rumuutta ja case closed.

Vierailija
34/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo brittiprinssit mitään komistuksia ole. William muistutti nuorena Dianaa, mutta vanhemmiten alkanut mennä Charlesin suvun suuntaan.

Ei ehkä naamaltaan, ainakaan Harry, vaikka ihan mukavan näköisiä minusta molemmat. Mutta salskeita ja miehekkäitä, ja itsevarmuutta varmaan piisaa.

Vierailija
35/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxsuhalit.

Vierailija
36/36 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: niin että toivot sallan taudin kaltaisten geneettisten sairauksien lisääntyvän? Sitähän se pieni geenipooli tekee.

Kauniita on niin vähän.