Kysymyksiä intin käyneille naisille
Olen nyt puolisen vuotta(?) pohtinut intin käymistä, mutta en tiedä tarkemmin miksi sinne haluan. Pitäisi varmaan olla joku tietty motiivi (esim. johtamiskoulutus joka tuntuu monilla naisilla olevan), että siellä pärjää vaikeinakin hetkinä, mulla vaan tuntuu olevan se, että haluan suorittaa sen ja olla velvollinen puolustamaan Suomea mahdollisessa tilanteessa. Jostain syystä se pyörii mielessäni päivittäin. Olen selvittänyt jonkin verran itse hakuprosessista ja kysyisinkin, onko niin että kaikki naiset eivät pääse inttiin vaikka terveys sen mahdollistaisi? Onko siellä siis joku tietty naismäärä mitä voidaan ottaa ja vaan parhaat valitaan päältä? Toisena kysymyksenä naisille leireistä, miten hygienian suhteen? Isommalla hädällä käynti ja menkkojen kanssa. Olen käsittänyt, että siellä käytetään riukua, mutta hirveästi ei toki napostelisi mennä minnekkään riukupaskalle kun muita pyörii maisemissa. En ole tietoa löytänyt kunnolla netistä, enkä tunne naisia jotka olisivat intin suorittaneet. Miten nämä vessajutut siellä siis oikeasti hoidetaan?
Kolmantena kysymyksenä, tuliko teille hetkiä, että koitte olevanne poikien seassa vain taakka? Itse olen suhteellisen pienikokoinen ja mietityttää jos en oikeasti pystykkään kaikkeen niin hyvin kuin muut jolloin kaikki kärsii vuokseni.
Ja neljäntenä, kannattiko? Mikä oli parasta, entä paskinta? Menisittekö uudestaan?