Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menkat ovat myöhässä?

-huolestunut
01.01.2019 |

Olen 18 vuotias lukiota käyvä nuori. Minulla on ollut käytössä vreya niminen e-pilleri vuodesta 2017 lähtien. Olen käyttänyt niitä ohjeiden mukaan, välillä jatkanut ilman taukoa mikäli tarvetta. Lopetin pillereiden käytön syksyllä 2018, eikä menkkani ole vieläkään alkanut. Mikä on vialla? Raskaana en voi olla, en ole ollut parisuhteessa ym. Pillerit sain siis aknen hoitoon.

Kommentit (4)

Vierailija
2/4 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ehkä stressaan asiasta turhaan! Pelottaa vain ajatus, jos ne eivät koskaan tule takaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huolestunut kirjoitti:

Olen 18 vuotias lukiota käyvä nuori. Minulla on ollut käytössä vreya niminen e-pilleri vuodesta 2017 lähtien. Olen käyttänyt niitä ohjeiden mukaan, välillä jatkanut ilman taukoa mikäli tarvetta. Lopetin pillereiden käytön syksyllä 2018, eikä menkkani ole vieläkään alkanut. Mikä on vialla? Raskaana en voi olla, en ole ollut parisuhteessa ym. Pillerit sain siis aknen hoitoon.

Totaalisen edesvastuutonta, lamaannuttaa hormonituotantosi syöttämällä sulle vuoden ajan hormoneita jopa tauotta!

Vierailija
4/4 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-huolestunut kirjoitti:

Totaalisen edesvastuutonta, lamaannuttaa hormonituotantosi syöttämällä sulle vuoden ajan hormoneita jopa tauotta!

En sanonut että syön tauotta. Useinmiten olen pitänyt tauot. Silloin olen jatkanut suoraan ilman taukoa mikäli sille on ollut syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä