Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä mtv3

Vierailija
01.01.2019 |

Keskustelua sarjasta

Kommentit (1678)

Vierailija
1381/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi epäilin heti alusta Tuijaa, koska oli niin hajuton ja mauton, eikä ole kilpailuhenkinen.

Vierailija
1382/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi epäilin heti alusta Tuijaa, koska oli niin hajuton ja mauton, eikä ole kilpailuhenkinen.

Eikös Tuija sanonut jotain siihen suuntaan viimejaksossa että tarvitsee itse seuraavaksi psykologin apuja kun on niin kieroutunut olo?

Eli myyrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen myyrän tarvitse olla hajuton ja mauton yms. kaikki riippuu myyrästä itsestä millainen on, esim. viime vuoden hollannin myyrässä myyrä oli hyvinki räväkkä persoona, aina tekemässä ja menemässä ja hyvin kilpailuhenkinen, kannusti muita. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että joka vuonna myyrä olisi juuri tälläinen, vaan joskus se voi olla vaikka se hiljainen hissukka.

Vierailija
1384/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Tuija on myyrä, en ikinä uskaltaisi mennä hänen asiakkakseen.

Olen samaa mieltä, ei sopisi psykologin ”arvolle” olla voittajana tällaisessa, jotenkin epäluotettavaa.

Niin typo, tarkoitin tietenkin” myyränä”.

No itse ajattelisin just päinvastoin. Jos on myyrä, on todella taitava tässä paljolti psykologisessa pelissä (ja varmaan sitten myös ammatissaan) koska lähes kukaan pelaajista ei ole osannut edes epäillä Tuijaa ennenkuin nyt loppumetreillä. Ei vaikka tieto heillekkin muistaakseni aika alkujaksossa tuli siitä mikä ammattina on. Mutta en kyllä usko yhtään että on myyrä. Olli on mun veikkaus ollut jo pitkään.

Vierailija
1385/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtauksessa, jossa Tuija menee rahakuorelle on ensin pöytä, jossa kivi ja kirjekuori. Tuijan poistuessa kuoren kanssa pöydällä näyttää olevan paperia. Rahat jäi siis pöydälle, kuori lähti tyhjänä mukaan.

Vierailija
1386/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Tuija sanonut jotain siihen suuntaan viimejaksossa että tarvitsee itse seuraavaksi psykologin apuja kun on niin kieroutunut olo?

Eli myyrä?

Ei, vaan Pietari kysyi Tuijalta, tarvitseeko tämä ohjelman jälkeen omaa ammattiapuaan. Tuija ei tainnut sanoa siihen oikeen mitään.

Vierailija
1387/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi hiljaisempaan ihmistyyppiin suhtaudutaan jotenkin halveksuvasti ja Tuijaa moititaan siitä, että on hiljaisempi ja vetäytyvä. Olen itse introvertti ja ylpeä siitä ja kommentit joissa rauhallisempaa ihmistyyppiä moititaan kertovat siitä, että nyky-yhteiskunnassa on suorastaan epäterve käsitys siitä, että kaikkien tulisi olla hölöpölön meiningillä show päällä koko ajan. Ja jos ei ole, niin on jotenkin ”hissukka” ja se on jotenkin huono juttu. Kuulostaa ala-astetasoiselta ajattelulta.

Mutta mitä tulee myyrään niin uskon että Pietari on myyrä. Miksi ei käynyt katsomassa vihjettä? Kuulostaa oudolta ja on mokaillut koko ajan.

Vierailija
1388/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täälläkin jo aiemmin spekuloitiin, tässä Suomen versiossa on samanlaisia tehtäviä kun Hollannin Myyrässä, kuten esimerkiksi se sanaruudukkotehtävä ja tämä viimeisin finaalitehtävä. Hollannin versiossa myyrä maalasi ensimmäisenä ristikosta myyrä-sanan ja Tuija teki saman tempun. Hollannin versiossa myyrä kävi katsomassa vihjeen, jota ei näytetty kun vasta viimeisessä jaksossa jolloin huoneesta paljastui peili, jolle myyrä totesi olevansa myyrä. Eiköhän tässä Suomen versiossa ole tismalleen samanlainen kuvio. Tämä puolestaan kertoo siitä että tuotanto antaa myyrälle selkeitä sabotointineuvoja, eli mikä sana pitää maalata ekana ja vihje on käytävä katsomassa ennen finaalitehtävää yms. Jotenkin toivoisin että Suomen Myyrä olisi yllättänyt ja keksinyt jotain hieman omaperäisempää ja loppuratkaisu olisi erilainen. Esimerkiksi Olli sai vihjeen ”usko itseesi” eli usko itsesi olevan myyrä ja Tuijalle annettu vihje olisi paljastanut Ollin joten sitä ei näytetty. Tai sitten olisi vain pitänyt olla katsomatta niitä Hollannin jaksoja ja olla lukematta tätä keskustelu :D

Vierailija
1389/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksi hiljaisempaan ihmistyyppiin suhtaudutaan jotenkin halveksuvasti ja Tuijaa moititaan siitä, että on hiljaisempi ja vetäytyvä. Olen itse introvertti ja ylpeä siitä ja kommentit joissa rauhallisempaa ihmistyyppiä moititaan kertovat siitä, että nyky-yhteiskunnassa on suorastaan epäterve käsitys siitä, että kaikkien tulisi olla hölöpölön meiningillä show päällä koko ajan. Ja jos ei ole, niin on jotenkin ”hissukka” ja se on jotenkin huono juttu. Kuulostaa ala-astetasoiselta ajattelulta.

Mutta mitä tulee myyrään niin uskon että Pietari on myyrä. Miksi ei käynyt katsomassa vihjettä? Kuulostaa oudolta ja on mokaillut koko ajan.

Höps. Ei kukaan hiljaisempia huonommiksi ole väittänyt. Enintään todennut, että hiljaiset eivät välttämättä ole yhtä ärsyttäviä ja sitä myöten kommentteja herättäviä kuin hölösuut pelleilijät. Eiköhän elämään mahdu molemmat tyylit ja väliin vielä monta muutakin. Eikä tällaisesta ohjelmasta tai kommentoinnista kannata vetää hernettä nenään. Kukin tyylillään. Niin kisassa kuin täällä keskustelussakin.

Miten se Pietari oli myyräkirjaansa kirjoittanut. Oliko, että ilon kautta? Käy ohjeeksi ainakin mulle

P.s. Tuija on myyrä.

Vierailija
1390/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myyrä?

Ei, vaan Pietari kysyi Tuijalta, tarvitseeko tämä ohjelman jälkeen omaa ammattiapuaan. Tuija ei tainnut sanoa siihen oikeen mitään.

Saakelin taukit, ne vitsaili.

Vierailija
1391/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten täälläkin jo aiemmin spekuloitiin, tässä Suomen versiossa on samanlaisia tehtäviä kun Hollannin Myyrässä, kuten esimerkiksi se sanaruudukkotehtävä ja tämä viimeisin finaalitehtävä. Hollannin versiossa myyrä maalasi ensimmäisenä ristikosta myyrä-sanan ja Tuija teki saman tempun. Hollannin versiossa myyrä kävi katsomassa vihjeen, jota ei näytetty kun vasta viimeisessä jaksossa jolloin huoneesta paljastui peili, jolle myyrä totesi olevansa myyrä. Eiköhän tässä Suomen versiossa ole tismalleen samanlainen kuvio. Tämä puolestaan kertoo siitä että tuotanto antaa myyrälle selkeitä sabotointineuvoja, eli mikä sana pitää maalata ekana ja vihje on käytävä katsomassa ennen finaalitehtävää yms. Jotenkin toivoisin että Suomen Myyrä olisi yllättänyt ja keksinyt jotain hieman omaperäisempää ja loppuratkaisu olisi erilainen. Esimerkiksi Olli sai vihjeen ”usko itseesi” eli usko itsesi olevan myyrä ja Tuijalle annettu vihje olisi paljastanut Ollin joten sitä ei näytetty. Tai sitten olisi vain pitänyt olla katsomatta niitä Hollannin jaksoja ja olla lukematta tätä keskustelu :D

Ohjelmaformaatti on ohjelmaformaatti. 

Vierailija
1392/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen myyrän tarvitse olla hajuton ja mauton yms. kaikki riippuu myyrästä itsestä millainen on, esim. viime vuoden hollannin myyrässä myyrä oli hyvinki räväkkä persoona, aina tekemässä ja menemässä ja hyvin kilpailuhenkinen, kannusti muita. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että joka vuonna myyrä olisi juuri tälläinen, vaan joskus se voi olla vaikka se hiljainen hissukka.

Kyllä, mutta miksi ei-kilpailuhenkinen haluaisi olla kilpailija?

Vierailija
1393/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä määki nyt Tuijaan kallistun näissä myyräepäilyissä

Vierailija
1394/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta miksi ei-kilpailuhenkinen haluaisi olla kilpailija?

Koska haluaa voittaa rahaa? itsensä? tmv. tarviiko aina kilpailemiseen kilpailuhenkisyyttä? 

Vierailija
1395/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myyrä?

Siis täh? Nyt meni kyllä tää sun pointtisi ihan ohi.

Vierailija
1396/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myyrä?

Siis täh? Nyt meni kyllä tää sun pointtisi ihan ohi.

LOL

Vierailija
1397/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Jaksossa Tuija ja Olli kisasivat keskenään palikkatornikisassa. Tuija otti tornista palikan, jossa oli Ollin nimi. Tähän Olli totesi, että "Lähti niinkuin nappi housuista".

Ensimmäisen koskaan tehdyn Myyrä-animaation nimi on "Kuinka myyrä sai housut".

Ehkä vähän kaukaa haettua ja ehkä se on joku vakiintunut sanonta sille, kun joku irtoaa helposti (En ole vaan ennen kuullut ko. sanontaa).

Vierailija
1398/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä mainio ohjelma, toivottavasti tästä alkaa tulemaan vakituisesti uusia kausia Suomessa ja monia ihmisiä ympäri Suomea lähtee mukaan kisaan. Toivon, että finaalijaksossa Myyrä paljastuu juuri silleen, että se katsoo itseään peilistä ja sanoo: "Minä olen Myyrä." Ois jotenkin niin dramaattinen lopetus, haha :D

Uskon, että Olli on Myyrä.

Vierailija
1399/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Olli on myyrä. On niin paljon sabotoinut. Ja juu juu, tietenkin jalka revähti taas

Vierailija
1400/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari Facebookissa oudon paljon mainostaa ohjelmaa, onko hän siis palkattu myyrä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä