Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Vierailija kirjoitti:
"Roope Salmisen tähdittämä Myyrä-ohjelma kamppailee katsojalukujen kanssa – miten käy MTV:n suursatsaukselle? "
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005991966.html
Harmi, ettei ole löytänyt katsojia. Minä ainakin tykkään Myyrästä tosi paljon (Roopesta huolimatta). Mukavia kilpailijoita mukana. Toivoisin myös, että tulisi 2. kausi.
Moniko katsoo enää juuri sillä hetkellä sen tv:stä? Me ei ainakaan, vaikka Myyrästä tykätäänkin.
Ohjelma aukeaa katsojille vasta finaalijaksossa kun näytetään erilaista materiaalia koko sarjan ajalta jossa myyrä saboitoinnit paljastuvat. Uskon, että toinen tuotantokausi saisi paremmat katsojaluvut kun ihmiset oikeasti tietävät mikä on homman juoni. Hollannissa esim. Myyrä on supersuosittu ja sitä on esitetty jo toistakymmentä kautta,
Jännä sitten, jos Myyräksi paljastuu vaikka Pietari ja jotkut täällä sanoo että ”ei voi olla Pietari!” ja ”etteks te jo tiedä että se on _!” :D katotaan kuka on oikeessa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jännä sitten, jos Myyräksi paljastuu vaikka Pietari ja jotkut täällä sanoo että ”ei voi olla Pietari!” ja ”etteks te jo tiedä että se on _!” :D katotaan kuka on oikeessa sitten.
No sehän on ihan fifty-sixty :D oma Veikkaus on ollut Pietu ensimmäisestä jaksosta alkaen eikä mielipide ole muiden jaksojen myötä muuttunut .
Booooooooooooooring ja ärsyttävästi kuvattu ja editoitu. Näyttää paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on ihan fifty-sixty :D oma Veikkaus on ollut Pietu ensimmäisestä jaksosta alkaen eikä mielipide ole muiden jaksojen myötä muuttunut .
Odotan nii kovasti finaalia just tämän takia et selviää kuka oli oikeessa ja kuka ei :D mielenkiintoista myös tietää onko oma ihmistuntemus mistään kotosin. Jos tulee toinen kausi (mitä toivon todellaki) nii pitää varmaan ostaa omaki myyrä vihko mihin alkaa kirjotteleen tuumauksiaan.
Veikkaan Pietaria. Pitää paljon Clint Eastwood paitaa. Clintiltä tulossa elokuva the Mule, eli melkein kun mole. Toissajaksossa Pietaria kuvattiin niin, että taustalla olleen kyltin nuoli osoitti häntä. Muutenkin monologeissa rooli vuotaa. Ei paljoa, mutta sen verran, että alitajunta bongaa myyrän. Ugh, olen puhunut.
Mä myös muistan tuon kohdan ekasta jaksosta, missä Pietari iski silmää kameralle. Vähä ihmettelin sillon sitä, mut en osannut epäillä mitään koska koko konsepti oli ihan outo siinä vaiheessa.
Mut nyt kyllä alko epäilyttään yhä enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Eikai myyrä voi koko aikaa olla sabotoimassa. Tottakai hänen pitää myös joskus auttaa kilpailijoita, ettei ne tajua hänen olevan myyrä.
Jep. Ja pääpointtihan on myyrällä se, että edes loppufinaalissa kilpailijat eivät arvaa myyrää oikein, jolloin koko potti jää saamatta -periaatteessa ihan sama siis, onko potissa siinä kohtaa 12 000 vai 10 000.
Ensimmäisessä jaksossa zoomattiin suht pitkään Pietarin lippiksen merkkiä, joka oli "Titleist"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai myyrä voi koko aikaa olla sabotoimassa. Tottakai hänen pitää myös joskus auttaa kilpailijoita, ettei ne tajua hänen olevan myyrä.
Jep. Ja pääpointtihan on myyrällä se, että edes loppufinaalissa kilpailijat eivät arvaa myyrää oikein, jolloin koko potti jää saamatta -periaatteessa ihan sama siis, onko potissa siinä kohtaa 12 000 vai 10 000.
Ohjelman kuvauksen mukaan yksi kilpailijoista voittaa koko kertyneen rahapotin. Kai se menee niin, että kun jäljellä on kolme kilpailijaa, yksi myyrä, paremmin vastannut ei-myyrä voittaa potin. Jos vastaavat samalla lailla, vastausnopeus voi olla ratkaiseva.
Kohta tulee uusi jakso katsottavaksi. Eli kannattaa huomenna pysytellä pois ketjusta. Itse en seuraavaa tippujaa tietenkään paljasta, mutta varmasti se joltain lipsahtaa ilman spoilerivaroitusta.
SPOILER:
Mielestäni tuotanto kusettaa ensimmäisessä tämänpäiväisessä tehtävässä. Otin kuvat eri tilanteista ja asetelma on eri alkutilanteen ja niiden tilanteiden välillä, mitä eri kilpailijat läppäriltä näkevät.
SPOILER
SPOILER
Miten ihmeessä nuo Lotta ja Tuija roikkuu viikosta toiseen mukana,jos kerran pelaavat kaikki kortit niin että Kata on myyrä. Nyt vielä ku Kata tippu nii erikoista että edes Kata ei tiennyt paremmin myyrästä kuim nämä kaksi,jotka ovat alusta asti haukkuneet väärä puuta.
En nää muuta vaihtoehtoa kuin että jompikumpi näistä kahdesta on myyrä.
Spoiler
.
.
.
Minua on alkanut ärsyttää kolmikko Lotta-Tuija-Pietari. Olen aika usein luontaisesti altavastaajien puolella, siksi tunnen nytkin sympatiaa Ollia ja Katriinaa kohtaan. Samaistun myös enemmän näihin kahteen, jotka on rauhallisempia luonteeltaan.
Iloitsin Ollin jokerista. Kunpa joku tuosta liittolaiskolmikosta olisi tippunut. Toisaalta arvasi kyllä, että tippuja on tietysti Kata, koska koko jakson ajan aivan liikaa painotettiin sitä, miten lähes kaikki pitää Kataa 100% varmana myyränä. Joten draaman kannalta Kata tottakai tippui.
Myyrä löytyy todennäköisesti tuosta liittolaiskolmikosta ja se on luultavasti jompi kumpi naisista.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER:
Mielestäni tuotanto kusettaa ensimmäisessä tämänpäiväisessä tehtävässä. Otin kuvat eri tilanteista ja asetelma on eri alkutilanteen ja niiden tilanteiden välillä, mitä eri kilpailijat läppäriltä näkevät.
Laitatko linkin screenshotteihin?
Mulla on tullut vahva intuiitio että Pietari on myyrä
Olisi hauskaa, jos finaalissa kaikille paljastettaisiin tuotannon vedätys - porukassa ei ollut lainkaan myyrää. Kaikki olisivat vainoharhaisina nähneet epäilyttävää siellä missä sitä ei ole ollut. Koska myyrää ei ollut, kukaan ei ollut sabotoinut tehtäviä. Paitsi tietysti ne, jotka yrittivät tietoisesti hämätä muita ja näyttää epäilyttävältä myyrältä. Tippumisjärjestys olisi arvottu tai käsikirjoitettu. Kerätty voittopotti jaettaisiin tasan kaikkien osallistujien kesken.
Spoiler
Mun veikkaus et Olli on myyrä, oli uskotellut Katalle et joku muu on myyrä ja siks Kata tippu.
Jengi kattoo tallenteelta netistä, joka näkyy viiveellä katsojaluvuissa.