Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin olla 50v eläkkeellä oleva mummi, joka hoitais lapsenlapsia

Vierailija
01.01.2019 |

Miten sitä hoitais kymmenessä vuodessa asiansa siten, ettei tarttis käydä vieraalla töissä enää tuossa vaiheessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rikas mies.

Vierailija
2/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle pääsy on aika vaikeaa 50-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, et mitenkään. Itse olen 56 v ja odotan vaan kuumeisesti että vuodet menis tosi nopeesti eteenpäin ja pääsis eläkkeelle :(  ei ole rikasta miestä eikä mitään  vaihtoehtoja. Jos ois mahdollista, jäisin heti pois töistä mutta ei, pakko sinne on vaan vielä vuoskausia murnia. 

Vierailija
4/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin olla 50v. ja eläkkeellä Espanjassa. Ikävä kyllä oon 56v. ja tiukasti kiinni työelämässä. Ei aina voi voittaa 😣

Vierailija
5/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis sairastua ja pysyä pitkään työkyvyttömänä. Helpoiten se kai onnistuis mielenterveysongelmilla, päihteiden käytöllä ja masennuksella... mut ei se helppoa ole, en suosittele. 

Sun lasten pitäis olla nyt se ikäisiä, että pystyvät hankkimaan lapsia . Lapsillasi voi olla ihan muita suunnitelmia, joten sekään ei ole helppo tie. 

Paras vaan etsiä erittäin varakas ja mielellään sinua huomattavasti vanhempi mies, joka ei jaksa enää tehdä mitään tai juosta vieraiden naisten perässä. Voit toki joutua hänen omaishoitajakseen, joten ei sekään helppo teit ole. 

Harva meistä 5-kymppisistä on eläkkeellä ja mummi. Työpaikkaa voi vaihtaa vielä päälle 5-kymppisenäkin, mutta sinun varmaan kannattaisi hankkia joku toinen työ  jo nyt. 

Vierailija
6/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haluais.

Vierailija
7/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluko olet 50v on parasta aikaa. Hanki oma elämä, jos sulla ei sitä ole, niin nyt on aika sille. Lapsia ei hoideta kuin ihan 1-2 joskus pakkotarpeessa. Kyllä nuoret hotaa omat lapsensa.Olet kuulle ihan liian vanhanaikainen nykylasten kasvattajaksi. Tsemppiä elämän hakuun. 

Vierailija
8/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi olla näin 55-vuotiaana mummi, saati hoitaa lapsenlapsia.

Ai niin, mutta mä olenkin työelämässä eikä lapset ole lisääntyneet. Jippii :)

Vierailija
9/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluko olet 50v on parasta aikaa. Hanki oma elämä, jos sulla ei sitä ole, niin nyt on aika sille. Lapsia ei hoideta kuin ihan 1-2 joskus pakkotarpeessa. Kyllä nuoret hotaa omat lapsensa.Olet kuulle ihan liian vanhanaikainen nykylasten kasvattajaksi. Tsemppiä elämän hakuun. 

Miksi ei? Lapset ovat ihania. Paljon mieluummin ulkoisin ja leikkisin lasten kanssa kuin ravaisin muka tärkeissä palavereissa.

Vierailija
10/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä hoitais kymmenessä vuodessa asiansa siten, ettei tarttis käydä vieraalla töissä enää tuossa vaiheessa?

Miksi näin paljon alapeukkuja?

Olenko tosiaan ainoa, joka haaveilee tällaisesta.

Liian pian lähdin töihin omien lasten aikaan. Nyt olisi enemmän malttia touhuta rauhassa lasten kanssa.

Vierailija
11/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle rittänyt omien muksujen hoitaminen ? Mulle riitti, en halua isovanhemmaksi .

Vierailija
12/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että vanhemmat haluaisivat sinun hoitavan lapsiaan?

Vierailija
13/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä et edes saa lastenlapsia.

Vierailija
14/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon alapeukkuja?

Olenko tosiaan ainoa, joka haaveilee tällaisesta.

Liian pian lähdin töihin omien lasten aikaan. Nyt olisi enemmän malttia touhuta rauhassa lasten kanssa.

Ethän nyt vain ole sitä mummityyppiä, joka vie miniän lapset täyttääkseen menneisyyden jättämän tyjiön? 

Vierailija
15/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä ,noin viisikymppinen, enkä kyllä ole siinä kunnossa että voisin lapsenlapsia hoitaa. Muutoinkin toivon ettei niitä ole tulossa pitkään aikaan.

Vierailija
16/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaana voi toki olla jo mummo, mutta eläkeiän saavuttamiseen on vielä toistakymmentä vuotta.