Sinkku, millaisessa sängyssä nukut?
Itse nukun 80 sentin levyisessä runkopatjasängyssä. Olen haaveillut jos ostaisin isomman, ehkä 100-120 levyinen olisi hyvä.
Kommentit (42)
Jenkkisänky Askosta, 160 cm leveä memory foam- petauspatjalla. Aivan ihana mutta alkaa jo vanheta, hankin uuden ehkä tämän vuoden aikana. Mahtuu pyörimään ja pötköttelemään poikittain.
Aikoinaan kun sinkuksi aloin niin mietin että sänky pitää olla hyvä ja mieleinen eli 160cm jenkkisänky. Hyvin mahtuu nukkumaan :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
140cm. Vähän iso yhdelle hengelle, mutta kissalle jää reilusti tilaa (vaikka nukkuu silti mun jalkojen päällä)
120. Hyvin sopivat kaksi kissaa ja reunalle minä. :D
Vierailija kirjoitti:
80 cm leveä. Yksin mahdun hyvin ja sinne mahtuu myös 2 kissaa. Ei ole toivoa, että kukaan ihminen nukkuisi vieressä. Seuraava sänky on silti ehkä 120 cm.
Mä nukun myös 80 cm runkopatjasängyssä ja juuri tilasin 90 cm säätösängyn. Miestä en kaipaa, mutta kissasta haaveilen, joka toivottavasti mahtuisi myös viereen/jalkopäähän nukkumaan...😻
90cm leveä sänky. Ihan hyvin mahdun tuossa nukkumaan, ei ole tarvetta leveämpään. Jo n. 15 vuotta nukkunut tuon kokoisessa.
160 cm leveä jenkkisänky. Muutin viime heinäkuussa ja silloin oli hyvä hetki päivittää vanha sänky parempaan.
140cm leveä sänky. Ei ole liikaa tilaa kun koirat valloittaa toisen puolen.
160cm jenkkisänky, meinaa olla ahdas kun koira nukkuu melko leveästi.
160cm leveä sänky, ihanaa nukkua siinä keskellä kun mikään raaja ei roiku alas sängystä. Äitini talossa on 90cm levyinen entinen sänkyni vierassänkynä, oli aika ankeaa ja ahdasta nukkua siinä jouluna.
Nukun peiton päällä lattialla, peitto on kaksikerroin, että leveyttä "sängylläni" on ehkä 60cm? Mukavasti tuntuu lattia selän alla.
En vain yksinkertaisesti ole keksinyt, että millainen sängyn haluaisin, joten en ole raaskinut ostaa jotain mistä en välttämättä tykkäisikään. Takana jo 5 vuotta peiton päällä nukkumista sekä sitä ennen nukuin 3 vuotta lapsuuden kodissani pelkällä patjalla lattialla.
Jos, jollain on ideoita, sievästä ja järkevästä sänkyratkaisusta niin ilolla kuuntelen. :)
140 cm ollut jo vuosia. En kyllä kapeampaa sänkyä huolisi :D Kyllä yksinkin pitää olla tilaa pyöriä ja kieriä.
Vierailija kirjoitti:
160cm jenkkisänky, meinaa olla ahdas kun koira nukkuu melko leveästi.
Ihmeen monella koirakin sängyssä pötköttelee?
Itse olen asettanut ikuisen kiellon tuolle hunkilleni sänkyyn. Kämpässä muualla saa olla missä haluaa mutta sängyssä ei. Onpahan edes yksi paikka joka on karvaton :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160cm leveä sänky. Liian iso mielestäni. Nukun toisella laidalla, ja toiselle laidalle kerääntyy lähinnä vaatekasoja. :D
Tarvitset miehen siihen laidalle
Tai naisen. Tai kissan. Tai monta kissaa.
120cm jenkkisänky, sama sänky ollut yläasteelta saakka, patjaa vain vaihdeltu. Nyt tosin näyttää siltä, että pian tulee luopuminen vastaan enkä ole enää kauaa sinkku.
120 cm leveä n. 40 vuotta vanha sänky erillisellä patjalla. Sukulaiselta peritty. Juuri sopivan kokoinen minulle, yksin on hyvin tilaa ja tarvittaessa mahtuu kaksikin. Ehkä joskus jos olen parisuhteessa niin hankin isomman.
120cm leveä ja mahdun hyvin kahden kissan kanssa. Haluaisin 160cm leveän, mutta nykyinen on kaunis ja puusepän tekemä.
Ei ole lemmikkejä mutta vaikka olisi, en päästäisi sänkyyn. Ainakaan koiraa joka ulkona kerää tassuihin ja mahakarvoihin kaikki ryönät. Hyi.
160cm leveä jenkkisänky. Hyvin on tilaa ollut. Tosin nyt en enää ole joka yö yksin tässä nukkunut, kun vahvasti näyttää siltä, että sinkkuelämä osaltani historiaa.
120cm runkopatjasänky. Yli 10v vanha ja halpis. Haaveilen uudesta, joka mielellään voisi olla jenkkisänky 160cm.